Czujnik, lewy-tyl w piaście
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Czujnik, lewy-tyl w piaście
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Wyglada na to, ze jest to dosc czesty problem e38 chociaz jeszcze nie udalo mi sie doczytac jaka może być przyczyna, ze swoich obserwacji dodam, że:
- kierunki dzialaja tylko nie jest to widoczne na zegarach
- czasem dodatkowo wyswietla sie komunikat GETRIBENOTPROGRAMM, chociaz skrzynia dziala prawidlowo
- stop dziala i inne swiatla dzialaja dobrze poki stacyjka jest wlaczona, po wylaczeniu zapalaja sie swiatla stop
- swiatla stop gasna po odlaczeniu srodkowej wtyczki w zegarach
Nie stawiałbym na czujnik w piascie - on jest odpowiedzialny za wskazania predkosci
kostka stacyjki ?
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
Czujnik przy kole tylnym lewym, kiedyś miałem zepsuty wtedy prędkościomierz nie działał, trakcji abs nie było, to było z 6 lat temu, obroty dobrze wskazywały bo plus minus prędkość po obrotach i biegu (manualna skrzynia) rozpoznawałem:) Ps: przy zakupie czujnika trzeba uważać na kolor wtyczek bo jest szara i niebieska zła się kupi to nie działa.
Więc raczej to czujnik przy kole nie będzie... Świrujące liczniki i reszta znikająca pamięć godziny, światła stopu to inny temat,
Ostatnio edytowane przez Adam221 ; 06-01-2016 o 21:23
......
Koloru są uzależnione od liftu lub przed liftu
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Mam i ja. Zegar i reszta wskaźników żyją swoim życiem. Zauważyłem, że jak jest wilgotne powietrze zdarza się częściej. Może wspólnymi siłami ogarniemy temat.
Metoda prób i błędów, u mnie pomogło zmiana czujnika, ktoś inny pisał o obluzowanej masie. Jak widać jeden objaw wiele rozwiązań
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Też ostatnio mi się pojawił ten problem, objawy dokładnie takie jak u kolegi który wymienił czujnik w piaście, a mianowicie zegary żyjące własnym życiem, cały komputer pokładowy w trakcie tego się przyciął i wywalił mi chwilę po tym błąd skrzyni, po chwili wszystko wróciło do normy, błąd zniknął i nic więcej, zdarzyło mi się to w ciągu 3 dni około 4-5 razy wcześniej przez rok jazdy nie było takiego problemu. Nie mam pojęcia co to może być ; /
witam
Pytanie ktoś rozwikłał temat z wariującymi licznikami?:) czasu mało moje 7er to w chwili obecnej drugie auto, ale wypadało by to zrobić. pozdrawiam
......