Ostatnio edytowane przez Anatol ; 13-03-2013 o 20:24
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Po co remontować :D kupujesz nowy za 15 tysi :D
http://allegro.pl/silnik-porsche-cay...067444739.html
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
hahaha ;p tak, czy siak po oszczędnościach :D
Dobra myślę że koniec OT.
Zaraz dostaniemy po odpoczynku i tyle :P
Nie jest to temat o LPG i Porsche i innych.
Koniec.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Jak roznica jest tylko 2 litry to naprawde sie oplaca .
Racja koniec ot
a czy m5 e39 to jest nie wiadomo co to tylko kultowa nazwa i historia. A lpg bym wsadził do wszystkiego do czego się da. Jak by opracowali żeby wsadzając reaktor na wodę jeździć taniej przy tych samych osiągach to tez bym go zamontował nawet to bugatti veyron. Mówicie tu że montaż lpg to jest już nie fabryka itd. a czy robienie programu do diesle albo montowanie turbo do benzyny to jest fabryka? m5 e39 nie jest niczym szczególnym po prostu silnik v8 5.0 trochę zmodernizowane m62tu przez M gmbh. Gaz niczego nie ujmuje. Kwestia żeby ktoś to z głową założył i nie był to chłam. Sam byłem negatywnie nastawiony do lpg i jeździłem e36 318is na benie paliła 10-12 l pb potem kupiłem 740 i tez jeździłem na pb. 100 km kosztowało mnie ok 100 zł i rok temu założyłem gaz bo pomyślałem jak będzie dobrze to ok a jak cokolwiek będzie mnie wkurzało to sprzedam to auto. A wkurzać mnie mogło wszystko nawet delikatne różnice w stosunku do pb. I po roku jazdy jestem szczęśliwy bo przejeżdżam 100 km za 45-50 zł autem która ma pod 300 ps i nawet czasami zapominam że jadę na pb.
Z technicznego punktu widzenia kręcenie silnika na LPG powyżej 5000obr/min może mieć wpływ na przyspieszone zużycie głowicy w okolicach zaworów. Ale w normalnej codziennej eksploatacji nie kręci się silnika powyżej tych obrotów, a zawsze można przełączyć na PB jeśli ma się poczucie winy po przekręceniu silnika powyżej tych obrotów na LPG :D
technics różnica 12l PB a LPG, poleciałeś :D
Bezi, 525d - popieram postawę, widać rozsądnych ludzi ;]
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
Obliczylem 10 litrow roznicy a nie 12 i jesli wezmiesz pod uwage kalorycznosc lpg a benzyny to o malo sie nie pomylilem . Ale w polsce sa instalacje super i roznica tylko 2 litry . Sam mialem 2 auta na gaz i zawsze palily najmniej okolo 30% gazu wiecej jak lpg . Z tad moje obliczenia . Dodalem sobie jeszcze troche na to ze gaz nie lubi turbo i to razy 2 .
Kecaj z tym rozsądkiem to za dużo powiedziane, bo nikt rozsądny nie kupuje nastoletniej limuzyny z V8 albo V12 pod maską czyli 70% luidzi z tego forum ;p;p rozsądni to sa nasi sąsiedzi którze kupuje za te same pieniądze dwa razy młodszą skode octavie ;p;p
Zobacz moją siódeme http://7er.pl/showthread.php/8202-e3...85-730iA-V8-93
freshtimer - za młody by być klasykiem, za stary by być platikiem