Kur*a co za ludzie... po to sie pisze na forum żeby zapytać jak się nie wie (TAK JAK JA TO ROBIĘ) albo pomóc jak ktoś nie wie. Jak chcecie się co poniektórzy ponadymać jakcy to wy mądrzy jesteście bo nawet tematu nie dotykacie to proponuję pojechać pod jakiś sklep na wsi, koniecznie u polaków - tam się odnajdziecie.
Niektórzy podchodzicie do tematu tak jakbyście z góry skazywali każdy ambitniejszy pomysł na porażkę. Jakie to polskie...
Ludzie... po co ten zaściankowy ferment? trochę więcej entuzjazmu i życzliwości... :D
@technics - moja sprawa co robię z moim autem. ja akurat mam sobie tego smoka żeby w nim rzeźbić, psuć i potem naprawiać bo mi to sprawia radochę. również kombinowanie jak wyrzeźbić po taniości sprawia mi radochę bo już nie raz mi się to udało :) Jeśli możesz pomóc - pomóż. Jeśli nie to odpuść sobie sarkazm. Moje auto moja sprawa.
Co do tematu: zdzira - nie lubię płacić za markę bo nie pływam jachtem i nie jadam w Sheratonie. Hamulce z 750 są naprawdę dobre ale gdybym je zmieniał kupiłbym duże wentylowane tarcze NIEKONIECZNIE alpiny. Przecież za oryginał trzeba sporo zapłacić bo pasjonaci znaczków tego poszukują.
Inna rzecz ciekawsza - jeśli ktoś się orientuje ew. gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat: Czy Alpina zmienia dół silnika na mocniejszy czy standardowy M73 wytrzymuje te 600nm..?
Mówi się potocznie że silnik jest "rozwiercony" z 5.4 do 6.0 - czy to jest przenośnia czy oni faktycznie biorą zwykły blok od m73 (wydaje mi się że nie ale może się zdziwię :D)?