jak chcesz osiągi bez znaczla alpiny wsadź silnik S62B50 z manualem 6 biegowym osiągi będą te same a koszty sporo mniejsze wyjdzie z 20-25k za swap i zmianę hamulcy potem tylko dobre opny co by przyczepność była i wiśta wio
jak chcesz osiągi bez znaczla alpiny wsadź silnik S62B50 z manualem 6 biegowym osiągi będą te same a koszty sporo mniejsze wyjdzie z 20-25k za swap i zmianę hamulcy potem tylko dobre opny co by przyczepność była i wiśta wio
Michal750 najlepiej zapisz sie na korespondencyjny kurs rzezbienia. A z gowna bata i tak nie ukrecisz . Wiez mi jak by to bylo takie proste z ta alpina to juz by takich wynalazkow od masy bylo , a nie jest ... Ciekawe dlaczego
:sarcastic:
Brak słów .....
Ty naprawdę uzywasz internetu tylko do logowania się na forum ???
Wszystko jest w sieci ...
Zadzwoń tu ( +49 8241 5005-0 ) powiedz że od Anatola jesteś powiedzą wszystko na temat B12 ...
:D
b12 były w longu.
730
słuchaj 25k to cena za silnik + skrzynia + swap + zmiana hamulcy bo jak sądzisz, że zwiększysz moc o kilkadziesiąt koni i zostawisz te same heble, oraz zawias to wyjdź i klapnij za sobą drzwiami.
a moja miała na celu uświadomienie użytkownikowi Michal750 niewiedzy na temat tego na co chciałby sie porwać i kompletnej jego braku znajomości wiedzy i tematu :D
Kur*a co za ludzie... po to sie pisze na forum żeby zapytać jak się nie wie (TAK JAK JA TO ROBIĘ) albo pomóc jak ktoś nie wie. Jak chcecie się co poniektórzy ponadymać jakcy to wy mądrzy jesteście bo nawet tematu nie dotykacie to proponuję pojechać pod jakiś sklep na wsi, koniecznie u polaków - tam się odnajdziecie.
Niektórzy podchodzicie do tematu tak jakbyście z góry skazywali każdy ambitniejszy pomysł na porażkę. Jakie to polskie...
Ludzie... po co ten zaściankowy ferment? trochę więcej entuzjazmu i życzliwości... :D
@technics - moja sprawa co robię z moim autem. ja akurat mam sobie tego smoka żeby w nim rzeźbić, psuć i potem naprawiać bo mi to sprawia radochę. również kombinowanie jak wyrzeźbić po taniości sprawia mi radochę bo już nie raz mi się to udało :) Jeśli możesz pomóc - pomóż. Jeśli nie to odpuść sobie sarkazm. Moje auto moja sprawa.
Co do tematu: zdzira - nie lubię płacić za markę bo nie pływam jachtem i nie jadam w Sheratonie. Hamulce z 750 są naprawdę dobre ale gdybym je zmieniał kupiłbym duże wentylowane tarcze NIEKONIECZNIE alpiny. Przecież za oryginał trzeba sporo zapłacić bo pasjonaci znaczków tego poszukują.
Inna rzecz ciekawsza - jeśli ktoś się orientuje ew. gdzie mogę znaleźć informacje na ten temat: Czy Alpina zmienia dół silnika na mocniejszy czy standardowy M73 wytrzymuje te 600nm..?
Mówi się potocznie że silnik jest "rozwiercony" z 5.4 do 6.0 - czy to jest przenośnia czy oni faktycznie biorą zwykły blok od m73 (wydaje mi się że nie ale może się zdziwię :D)?
Ostatnio edytowane przez Michal750 ; 16-03-2013 o 12:17