Poprosić sprzedającego aby silnik był zimny na Twój przyjazd, sprawdzić olej i po pierwszym odpaleniu słuchać obrotów, czy trzęsie budą bardzo. Jeżeli chodzi o silnik to wiele więcej nie da się wyczarować, poza innymi oczywistymi rzeczami. Jeżeli masz czas i umiejętności to wyjąć świece i zobaczyć ile w nich oleju. Skrzynia : wyciek z miski od spodu, i jak zmienia biegi w różnym stylu jazdy, awaryjne hamowanie przeprowadzić - a nóż szarpnie, może coś innego wyjdzie. Pompa wspomagania i półosie ( a nóż były z niej kiedyś 2 bawarki) : maksymalnie skręcić w jedną bądź drugą stronę na postoju. Auto przy kick downie powinno mocno wcisnąć w fotel ;] Blacha : doły drzwi od wewnątrz, wlew paliwa, błotniki. Warto pobawić się skrzynią na postoju po rozgrzaniu i sprawdzaniu po kolei wszystkich opcji. W ten sposób powinno się zejść poniżej 7k za tę sztukę.




Odpowiedz z cytatem