Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 53

Wątek: Visko da się podłączyć na krótko ?

  1. #41
    Początkujący Użytkownik Awatar ska22
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    38
    BMW
    BMW 735iA
    Skąd
    Łuków
    Wiskoza już kupiona więc spawanie nie wchodzi w grę ;]

  2. #42
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,414
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Spawaj spawaj będziesz miał pewność, że wiatru nie zabraknie
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik Awatar martinez538
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    447
    BMW
    330xd e91/ ex740iA e38 2000r/525i e34 1990r
    Skąd
    Myszków
    co żeście się uczepili chłopaka, on się nie pytał czy warto tak zrobić tylko jak to zrobić, lubi dźwięk visco to niech sobie lubi, to mniej więcej to samo jak ktoś zakłada sportowe tłumiki do 7er też z dupy pomysł i tak samo na mocy traci, ale nikt z was o tym nie mówi, ale skoro sie podoba to ok, nie widze problemu, każdy ma swoje auto i niech sobie z nim robi co chce

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    W temacie chlodzenia i wiskozy. Po prawej stronie od wisko jest taki gruby przewod ktory idzie od chlodnicy do bloku silnika, czy podczas pracy silnika przy 110 stopni ten przewod powinien byc pod cisnieniem czy powinien byc miekki? Dzis dolalem plynu do chlodnicy i gdy sie rozgrzal zauwazylem ze ten waz jest pod cisnieniem. Nie wiem czy mam juz sie martwic tym czy co?
    Dodam ze gdy wciskam przepustnice i wisko pracuje szybko czy tez wolno to waz nie ugina sie pod naciskiem dloni i jest pod cisnieniem.

    W temacie pojezdzania sobie koledzy, to widze ze MT jest bardzo cierpliwy.
    Ostatnio edytowane przez mcdziubek ; 09-03-2013 o 08:11
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    ma być taki żebyś mógł go lekko palcem przygnieść .

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez 525d Zobacz posta
    ma być taki żebyś mógł go lekko palcem przygnieść .
    No pod naciskiem palca to waz sie ugina ale nie duzo. Czyli jest ok czy nie? Mam sasiada z 728i to moze pojde do niego i porownam?
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    jeśli się ugina choć trochę i po otworzeniu powolnym korka wlewu robi pssss i tyle ok 4-5 s to jest w porządku.

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Dzieki. Troche mi ubywa plynu tak okolo 0,5 na 3 miesiace to i tak tam zajrze do ukladu chlodzenia bo wisko tez chce zmienic na bardzie szumiace.:D
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  9. #49
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,134
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    [QUOTE=ttrol;360628]
    Cytat Zamieszczone przez 525d Zobacz posta


    No to doskonale wiesz, że z tą mocą się zagalopowałeś i to mocno.

    Tutaj masz dla przykładu wentylator 45kW:

    http://simatekasia.com/index.php?opt...wer&Itemid=122

    Pozdrawia inżynier z GE.
    Panie inzynierze z GE - przelicz zatem prosze ile potrzeba energii aby w ciagu 0,3sek rozkrecic wiatrak wazacy 3kg do 3000 obrotow/min i energie potrzebna aby utrzymac ta predkosc przy skrzydlach o szerokosci 5cm uwzgledniajac tylko opory powietrza :)

    Dlaczego inzynierowie/konstruktorzy aut walcza tak zazarcie o kazdy gram wagi kola zamachowego?

    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    A ja podepnę się pod temat, bo nurtuje mnie jedna rzecz. Czy visco które przy dużych temperaturach nie rozpina przy wysokich obrotach silnika, jest już zużyte?
    Na starcie visco pracuje ok, na zimnym po odpaleniu, jest zapięte ok minutę. Później rozpina - działa prawidłowo. Gdy silnik się nagrzeje również bez problemu zapina. I tu pojawia się nurtująca rzecz - gdy jest bardzo ciepło na dworze, a temperatura cieczy wysoka, visco zasprzęgla, jednak gdy kręci się silnik do wysokich obrotów, visco dalej trzyma, nie puszcza np powyżej 3000 obrotów, przez co czuć delikatny spadek mocy. Dopiero po dłuższej jeździe 'puszcza'. Czy tak ma być, czy visco trzyma za mocno jak już się dopnie ? Nawet przy dużej temperaturze, przy 3 tys powinno puscic?
    Ostatnio edytowane przez tomaszeklolek ; 14-03-2013 o 01:14
    e38 m62TUb44 740i

Podobne wątki

  1. Jak podłączyć sondę lambda?
    Przez Michal750 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-06-2012, 19:26
  2. [elektronika] e32 OBC Jak podłączyć
    Przez Matis192 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-03-2012, 17:44
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-01-2012, 00:42
  4. [audio] BMW E38 750iL '98 - czy da się podłączyć subwoofer ?
    Przez HYRO w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-04-2010, 01:10
  5. Navi w e38. jak to wszystko podłączyć?
    Przez Jakub w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2009, 13:25

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •