W EGS nie ma błędu, a w INPIE jak sprawdzić czy elektrozawory działają? Może i te sprzęgło dostało wycisk bo jak poprzednia skrzynia padła to może i ktoś wykończył sprzęgło. Kurde mogłem założyć drugie sprzęgło
W EGS nie ma błędu, a w INPIE jak sprawdzić czy elektrozawory działają? Może i te sprzęgło dostało wycisk bo jak poprzednia skrzynia padła to może i ktoś wykończył sprzęgło. Kurde mogłem założyć drugie sprzęgło
W INPA trzeba wybrać F5 Status - a potem F3 Valves.
Podczas przełączania będzie różnica.
Zapamiętaj jak wyglądają pozycje N i D(1), a potem podczas jazdy, gdy skrzynia wrzuca wyższe biegi, popatrz co się włącza/wyłącza przy D(2)
D(1) = bieg 1-szy gdy wybierak jest w pozycji "D".
Wtedy sprawdzasz w różnych warunkach, czy i jak zmienia się stan jakiegoś elektrozaworu.
Jak depniesz i się zrobi luz z 1-ki, to będziesz wiedział czy coś się zmieniło czy nie.
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
Zapala Ci sie kontrolka abs czy kontroli trakcji czy obydwie ? Predkosciomerz działa normalnie ? Jak Ci sie zaswieca "ta" kontrolka to jaki błąd jest po podłączeniu do kompa ? Czujnik ABS oryginalny ?
mialem ostatnio problem z czujnikiem i do momentu kiedy wysyłał jakieś sygnały (predkosciomierz wariowal)
skrzynia rownież wariowala (abs i kontrola trakcji świeciły) aż padł (czujnik) całkiem i skrzynia zaczęła normalnie chodzi......
pali mi się kontrolka od ABS i Kontroli trakcji i na komputerze wyświetla błąd czujnika ABS lewy przód, założyłem drugi oryginalny ale używany muszę drugi jeszcze inny spróbować bo mam ich kilka i sprawdzę ale też podłącze pod komputer podczas jazdy
Witam pozwolę sobie powrócić do starego wątku z moją usterką:) ostatnio po podłączeniu pod komputer DIS-em wyskoczyły dwa błędy Converter Clutch mech.
i Output speed to chyba oznacza że walnięty Converter tak?
Jeszcze nie widziałem awarii konwertera -- nie umiem tak ot zdiagnozować.
Trzeba by sprawdzić obroty na wejściu i wyjściu skrzyni.
W starych skrzyniach był tylko sensor na wyjściu, a w nowszych są 2 -- więc można sprawdzić prędkości.
Zależy co się w konwerterze zepsuło. Jeśli sprzęgło jednokierunkowe, to będzie spory poślizg, ale nie całkowity luz.
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
Właśnie chciałem kupić drugi cały konwerter ale nie mam pojęcia czy wtedy będzie już okej. Ale nadal ciągle zastanawia mnie ta Awaria kontroli trakcji i ABS bo zmieniałem już cztery czujniki ABS i ciągle to samo no to wkurzyłem się i mówię pewnie Pompa ABS siadła a że mam taką drugą to zmieniłem i nadal to samo i nic nie działa. Jest tylko taka sytuacja gdy odpalam auto to ASC i ABS się nie świeci działa normalnie lecz gdy zaczynam jazdę i i próbuje się rozpędzić to jest tak jakby coś mnie hamowało ja mu w gaz a ona słabnie i nie chce jechać gdy już z wielkim bólem przekroczę 40KM/h to od razu zapala się ABS i ASC i auto przyspiesza normalnie. zmieniam czujniki a to i tak nic nie daje zgaśnie tylko na chwile i w dodatku nie chce jechać
Mam pytanie czy jak kupie konwerter od silnika i skrzyni 5HP30 od 4.0 M60 albo 4.4 M62 to będzie pasować do mojej 5.4 M73?
w 4.4 inna asb a w m60 ma inne numery to sprzęgło