Oprócz zapasowego kolektora przydadzą Ci się jeszcze dwie zapasowe głowice.
2 generacja to zabójstwo, bo nie zapanujesz precyzyjnie nad dawką paliwa.

Wtryskiwacze benzynowe przy przełączeniu na LPG (nie ważne jakiej generacji) MUSZĄ zostać odłączone, żeby nie lała się benzyna - w 1-2 gen. robi się to po prostu odłączając je na czas pracy na LPG (i emuluje dla ECU sztuczne obciążenie, żeby nie wyświetlał błędów), w 4 gen z kolei bierze się impuls pierwotnie przeznaczony dla wtryskiwaczy benzynowych i modyfikuje jego czas (z reguły wydłużając) i przekazuje do wtryskiwaczy LPG. Podobnie jak w 1-2 gen, emeuluje się tu obciążenie wtryskiwaczy.

Zatem w każdym przypadku muszą być odłączone wtryski benzynowe.

Mam nadzieję, że załapałeś o co cho.