Tylko syntetyk i nic innego ,midland brzmi jak producent samochodów tata ,bazuj na normalnych olejach a nie wynalazkach.
Tylko syntetyk i nic innego ,midland brzmi jak producent samochodów tata ,bazuj na normalnych olejach a nie wynalazkach.
midland niby szwajcarska produkt
Daruj sobie Midlanda. Kiedyś mieli kooperację z Quaker State, ale firma im podziękowała, bo przestali spełniać normy jakościowe. Olej szwajcarski, ale rozlewany w Polsce.
Jest tani, więc jeśli o cenę chodzi, to ponownie zachwalę Penzoil. Mało znany w Polsce koncern, a tak naprawdę największy na świecie. Dawno nie byłem w Makro, ale tam można go było najprościej znaleźć.
Jeździłem na nim w E32 M30B35 i spuszczałem czysty po 20-tu tys. km. Silnik w tym czasie nie brał ani grama i pozostawał czysty.
teraz tez jeździsz na Penzoil-u?
Jak coś to na ul. Biernackiego do w/w hurtowni/sklepu mam 3 min piechotką :p ale to tak na marginesie :p
No i kolejna sprawa skoro oleje spełniają normy (jakieś tam) to tak naprawdę co za różnica czy zalewa sie olej castrol, mobil czy Valvoline ? Nie wspominając juz o lotosie, orlenowskim czy jakimś innym z "biedronki".
kazdy co do oleju ma inne zdanie. Norma to norma. Wcześniej miałem volvo i zawsze lałem mobil, pozniej zmieniłem na lotos :) a na sam koniec zalalem jakiś z Lidia czy biedronki.... Wiecie jaka była różnica ? Żadna.... Oczywiście do buniaczki zaleje castrol tak jak był lany podczas poprzednich wymian ale czy to ma sens ? Nie wiem :)
apropo proponuje przeczytać :
http://www.wiatrak.nl/1035/wielka-samochodowa-tajemnica
PS: teraz to bedzie dyskusja :)
Podobnie jak bmw twierdzi że oleju w automacie się nie wymienia ,stary temat .Uważam osobiście że całkowicie bzdurny,ciekawi mnie jak by w tirach nie zmieniano oliwy jak długo by pojeździły te samochody wątpię że 1milion a większość tyle ma .
Nie, zamówiłem przez internet pełny syntetyk Totala z niemieckiego sklepu. Nie jest zły, a cenę miał rewelacyjną.
Co do Tir-ów, to zmienia się w nich olej zazwyczaj po 100 tys. km, a przebiegi mają po kilka milionów, o czym mało kto wie ;-)
Swoją drogą, nawiązując też do tego artykułu o nie zmienianiu oleju.. Czy olej do Tir-ów jest naprawdę o tyle lepszy, że można go wymieniać 10 razy rzadziej ? ;-)
Skoro tak, to dlaczego go nie lejemy do osobówek ?
Co do wymian oleju w skrzyni. Większość producentów określiła, że fabryczny olej wystarczy na 200 tys. km przebiegu i życzyłaby sobie, żeby klient wymienił w tym czasie auto na nowe, a nie tylko olej ;-) Stąd ich twierdzenie, że olej wystarcza na cały żywot samochodu.
Ostatnio edytowane przez chytrusek ; 30-03-2013 o 09:53
sorry jeśli nie w temacie ale czy ktoś z was kupował i stosował MODIFIKATOR PLUS i chodzi mi tylko o ten produkt bo był temat na forum o nim ale wszystko zeszło na jakiś ceramizer
Lałem go w Mercedesie Sprinterze i Renault Rapidzie i w obydwu przypadkach silniki pracowały równiej na wolnych obrotach. Więcej skutków nie zanotowałem, ale pewnie nie zaszkodził, tylko pomógł.
Z ceramizerów polecam Xado. Ten działa. Inne można o kant d.. potłuc.
My w samochodach firmowych dwóch identycznym z podobnymi przebiegami zalalismy modyfikator i w jednym silniku zmiana pracy była zauważalna a w drugim nie. Nie wiem od czego to zależy.
co do TiRów to dowiem sie po świętach co oni tam za olej leją ze sie tak rzadko zmienia :)
Ostatnio edytowane przez doman ; 30-03-2013 o 14:55