Strona 9 z 11 PierwszyPierwszy ... 7891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 101

Wątek: Wszystko puka stuka ,niewiadomo gdzie szukac przyczyny.Zawieszenie , wygłuszenie auta

  1. #81
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    To o które Ci w końcu wachacze chodzi ?

  2. #82
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    tuleje tylnego wózka element nr 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts...43&hg=33&fg=30

  3. #83
    Zaawansowany Użytkownik Awatar neonunit
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    391
    BMW
    '95 740i
    Skąd
    Poznań/Łódź
    Ponieważ temat ma już 9 stron to proponuję żeby kolega BartekMysza napisał teraz co już wymienił, jakie objawy ustąpiły a jakie nadal występują w jednym poście. Będzie łatwiej.

  4. #84
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    W nastpenym poscie dokladnie wszystko opisze co jak gdzie ,a teraz sie dopytam.Na studzienkach czuc w jakims sensie ? jak sie samochod zachowa po najechaniu i ogolnie jakie sa objawy ? Jesli to tyle kosztuje to trzeba sie zastanowic czy lepiej wyłozyc na amory i sprezyny przod nowe czy na te tuleje wozka tylnego.Ktos oprocz Ciebie to kiedys zmienial ? Idzie to jakos orgnoleptycznie ,wizualnie stwierdzic czy sa zuzyte czy nie ?
    Ostatnio edytowane przez BartekMysza ; 13-04-2013 o 15:21

  5. #85
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    po najechaniu na studzienkę masz uczucie że dupa auta nadskoczyła ,uciekła jakby w minimalny poślizg wpadła podobne uczucie będziesz miał przy gwałtownym przyśpieszaniu jakby tyłek chciał cie wyprzedzić ja wymieniłem w poprzedniej 740 całe tylne zawieszenie i problem nie znikł potem podjechałem na zaprzyjaźnioną stację diagnostyczną chłopaki wzieły auto na mega trzepaki jakaś ścieżka dla ciężarówek i tam wyszło jak strasznie zużyte są te tuleje

  6. #86
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    Witam ponownie.Dobra wymieniane z przodu łączniki stabilizatora te końcówki , tuleje stabilizatora .Z tyłu jeden wachacz miał minimalny luz ( nie potrzebna wymiana) ,tuleja pływająca z tyłu.I te dwie tuleje na tym wachaczu w kształcie litery H.Amortyzatory ze sprezynami.Co sie zmieniło po tych wymieniach szczerze mówiac nic.Z przodu koles patrzył wachacze wyjoł posprawdzał i mowi ze OK.Na stacji diagnostycznej nic nie wykazało.Dalej autem nosi ale doszedł ciekawy objaw na 18 '' 235/50 gdy sie wchodzi w zakrety albo jedzie szybko i zwalnia to przy 90 km/h sa lekkie drgania i widac jak sie kierownica rusza.Na 15 '' 215/65 tego nie bylo.Samochod wypada z kolein i po lekkich nie rownosciahc na drodze lata , moim zdaniem to nie uniknionie bo auta jest za szerokie i na 235 mm to bedzie troche latac.Jak wchodze w zakret i skrecam w lewo na przyklad to auta jest nie precyzyjen caly czas jak pokonuje zakret to musze ciagle robic mini kontry lewo prawo tak jakby przod delikatnie skrecal lewo prawa czyt. myszkuje :-) hehe .Czaje sie na te bumerangi z przodu mimo ze niby sa sztywne bo tak mi sie wydaje ze to raczej przód.Jescze moze dam zmniejszyc luz na przekladni kierownczej i pojade na geometrie chociaz juz raz bylem i jest jedno i to samo.Uwazam ze geometria moze nie usunac moich objawów głownie to myszkowanie .P.S. a propo tych TULEI tylnego WÓZKA to dzwoniłem i mowi ze patrzył i ze OK
    Moim zdaniem to jest raczej przod tak jakby uciekal jak sie przyjzy to jak jade autozstrada to widac jakby lekko skrecal raz prawo raz lewo i dopiero po skreceniu zmienia sie kierunek jazdy.
    Co mogie zrobic.
    1.Amortyzatory + sprezyny przód (po amorach z przodu trzeba geometrie robic ? ) Jak jest dzien bezwietrzny to auto tak nie chodzi jedzie prosto nawet przy 220 powiedzmy.Ale drgania nie sa napewno z amorem zwiazane.
    2.Geometria moim zdaniem wspomnianych objawow nie usunie.
    3.Bumerangi wymienic mimo ze ktos je ogladal i na aucice byly sprawdzane przez dwie inne osoby.Objawy bym przypisal wlasnie do tych bumerangów.
    A JAKIE SA WASZE SUGESTIE ??
    POZDRAWIAM

  7. #87
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Wymień te bumerangi...moje też na aucie były sprawdzane i wydawały się OK a po wymontowaniu tragedia...szczególnie sworznie.Zapytam tak profilaktycznie...pewien jesteś,że Twoje auto nie było jakoś poważniej uszkodzone w wypadku?Ja też mam na przodzie 235/50R18 a na tyle 255/45R18...nic mnie nie nosi i prowadzi się rewelacyjnie.Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  8. #88
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    No ale wiesz on wymontował te bumerangi i napewno nie miały nigdzie luzów nie było to sprawdzane na aucie ,chcoaiz tak tez przez kogos innnego.Chyba ze moze tak byc ze pod ciezarem i przy przeciazeniach sie ,,zle zachowuja ,, a po wyjeciu tego nie da sie okreslic ? A po koleinach jak jedziesz to tez Ci sie dobrze prowadzi.

  9. #89
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Prowadzi się dobrze nawet w koleinach...żadnego problemu.Mówisz,że wymontował te bumerangi...widziałes to jak je wymontował i sam sprawdziłeś ich stan czy tylko opierasz się na tym co mówi mechanik?
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  10. #90
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    Opieramsie na tym co mowil i bylbym sklonny stwierdzic ze jak bty bylo cos z nimi nie tak to by chcial je wymienic.Ja ich nie widzialem zreszta nawet jak bym widzial to wiele nie zmienia bo ja sie nie znam

Podobne wątki

  1. Bezpieczniki gdzie ich szukac ?
    Przez tygrysek2002 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-07-2017, 09:13
  2. Ciągłe błędy napięcia - gdzie szukać przyczyny?
    Przez Michal750 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 22:18
  3. [E38] gdzie szukac czujnik edc
    Przez krilan7 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2011, 17:06
  4. [ zawieszenie] Coś puka na łukach!?
    Przez Aldik w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-07-2008, 02:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •