Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 101

Wątek: Wszystko puka stuka ,niewiadomo gdzie szukac przyczyny.Zawieszenie , wygłuszenie auta

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    Byłem dzisiaj u drugiego mechanika w innej sprawie (grzanie foteli masaze se zakladam,ale koles wyslal fotel nie kompletny modul od masazu nie jest w fotelu tylko pod fotelem a ja mam sam fotel i bedzie tylko grzanie ,musze znalezc kogos kto mi skory przelozy) i stwierdzil ze tka wszystko naku.... bo jesli mam amortyzatory kyb i sprezyny to sa sszztywne i dlatego tak wali.A z prozdu na przyklad zużyte są ,chocaiz na geometri ponad 80 % ale to jest nie miaro dajne i mowi ze jak mialbym sprezyny i amory febi to moze z racji ze bylo by miekciejsze zawieszeniu to by lepiej tlumil .A Wy co otym myslicie ?

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    Możedm oi przedmówcy coś wiecej powiedzą ?

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik Awatar neonunit
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    391
    BMW
    '95 740i
    Skąd
    Poznań/Łódź
    Bartek, właśnie odebrałem furę od mechanika. Mam nowe amory sachsa, odboje, wszystkie wahacze, końcówki drążków i łączniki stabilizatorów lemfordera. Przejechałem parę kilometrów przez miasto do domu i powiem Ci że różnica między tym co jest teraz a tym co było wcześniej jest kolosalna :D
    Wcześniej łupanie przodem na każdej dziurce, każdej nierówności czy łączeniu nawierzchni o torach tramwajowych nie wspomnę. Teraz? Cicho, płynnie, nic nie czuć, nic nie bije i nie szarpie - no chyba że celowo wjedzie się w jakąś duża dziurę.
    Wcześniej myślałem że zawias z przodu jest w złej kondycji a z tyłu w dobrej, bo odzywał się ciszej. Nie. To teraz w dobrej jest przód, a tył jest w kiepskiej bo w ogóle się odzywa :D
    Odnoszę wrażenie że przód jest trochę za miękki na tych amorach, ale jeśli taka jest cena ciszy i komfortu to niech tak będzie.

    Do szumów wiatru wrócę jeszcze za kilka dni jak w końcu zamontuję tą nieszczęsną podsufitkę i poskładam resztę wnętrza do kupy.

    A teraz zostawcie mnie samego bo muszę się uporać z tym że właśnie wrzuciłem w auto całkiem sporo siana... :suicide2:

  4. #54
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez neonunit Zobacz posta
    To jest TEN wątek :D
    hahaha :-P

  5. #55
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez BartekMysza Zobacz posta
    Byłem dzisiaj u drugiego mechanika w innej sprawie (grzanie foteli masaze se zakladam,ale koles wyslal fotel nie kompletny modul od masazu nie jest w fotelu tylko pod fotelem a ja mam sam fotel i bedzie tylko grzanie ,musze znalezc kogos kto mi skory przelozy) i stwierdzil ze tka wszystko naku.... bo jesli mam amortyzatory kyb i sprezyny to sa sszztywne i dlatego tak wali.A z prozdu na przyklad zużyte są ,chocaiz na geometri ponad 80 % ale to jest nie miaro dajne i mowi ze jak mialbym sprezyny i amory febi to moze z racji ze bylo by miekciejsze zawieszeniu to by lepiej tlumil .A Wy co otym myslicie ?
    mam sprężyny kyaba z przodu i na czuja ich charakterystyka jest identyczna

  6. #56
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    mam sprężyny kyaba z przodu i na czuja ich charakterystyka jest identyczna ,, identyczna w jakim sensie ze tez slychac pukanie ? Neonunit a Ty wszysktie wymieniales wachacze w aucie ?

  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik Awatar neonunit
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    391
    BMW
    '95 740i
    Skąd
    Poznań/Łódź
    Tak, wszystkie. W zasadzie wszystko na przodzie miałem wymienione poza środkowym drążkiem kierowniczym.
    Byłem dzisiaj w krótkiej trasie 250km i muszę powiedzieć, że auto jest nie do poznania. Prowadzi się pewnie, zero drgań w kierownicy, żadnego bicia. Przy dohamowywaniu na czerwonym nie kładzie się przód. Dynamiczna zmiana pasa przy jeździe z większą prędkością, np. przy wyprzedzaniu, jest teraz bardziej precyzyjna.

  8. #58
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez BartekMysza Zobacz posta
    mam sprężyny kyaba z przodu i na czuja ich charakterystyka jest identyczna ,, identyczna w jakim sensie ze tez slychac pukanie ? Neonunit a Ty wszysktie wymieniales wachacze w aucie ?
    nie, identyczna z oryginałem

  9. #59
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    Dzisiaj jechałem autem autostradą i jak zmienialem pasy przy 180 około (skrecajac na lewy pas wtedy odbiajm zeby jechał prosto ) to jak juz wyprostowalem tor jazdy to samochod jescze sie bujnoł lekko lewo prawo (takie echo :-) jakby ) .Nawet jak jade prosto to samochodód myszkuje na drodze przy wieszkych predkosciach tak jakby iwatr nim bujal .Wydaje mi sie ze to nie wachacze bo na idealnie prostej drodze nie powodowaly by czegos takiego.Tak jak by buda bujalo i kierownica trzeba kontrowac.Po tym stwierdzam zebym jeszce wymienil amortyzazatory i sprezyny z przodu.Ale sam nie wiem z odbojami to ponad 1,5 tys. a bez sensu zmieniac tez szkoda. ???

  10. #60
    Zaawansowany Użytkownik Awatar neonunit
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    391
    BMW
    '95 740i
    Skąd
    Poznań/Łódź
    Jak auto nie jedzie prosto i musisz kontrować to pojedź na ustawienie zbieżności. Robiłem trzy razy w trzech różnych autach i w każdym przypadku była odczuwalna znaczna poprawa.
    Po wymianie amorów i tak trzeba to zrobić więc proponuję żebyś zmienił sobie przednie i dopiero potem ustawiał zbieżność. Ja mam amory sachsa od paru dni i jestem wniebowzięty :D

Podobne wątki

  1. Bezpieczniki gdzie ich szukac ?
    Przez tygrysek2002 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-07-2017, 09:13
  2. Ciągłe błędy napięcia - gdzie szukać przyczyny?
    Przez Michal750 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 22:18
  3. [E38] gdzie szukac czujnik edc
    Przez krilan7 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2011, 17:06
  4. [ zawieszenie] Coś puka na łukach!?
    Przez Aldik w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-07-2008, 02:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •