Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 101

Wątek: Wszystko puka stuka ,niewiadomo gdzie szukac przyczyny.Zawieszenie , wygłuszenie auta

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    to co elwis Ty mowisz ze jechac z podkladkami zeby zalozyli na nowo ? No ale zobacz przed wymiana przedniej szyby tez szumialo . Albo inaczej ,plan wydarzen :-)
    1.Mam normalne szyby nic za hbardzo nie nakur... moze lekko kierownica drzy ale to juz rozwiazalem w 90 %.
    2.Jade do kolesia odstawic auto bo wysiadla trakcja i przy okazji przeklada 4 szyby 6 trojkaty,jeszce ten nawiew mi robil co wam mowilem i przekladnie kierownicza zmienial z pompa bo wspomaganie bylo troszke za ciezkie.
    3.Odbieram po 6 tyg i juz wyraznie glosniej ,slychac szum przy 70 km/h i cale zawieszenie plus tak jak by drzwi mialy luz na zawiasie i to tez puka.(kwestia czy jest jakies istotne wygluszenie ktore trzeba zdjac jak sie zmienia przekladnie ??? W srodku wypadla chyba kolumna bo rozbieral wewnatrz pod kolumna kierownicza te plastiki zeby nacelowac.Moze tam cos jeszce jest nie tak..
    4.Mechanik ten co robil mowi ze niewie co jest i ze mogie jeszce sprobowac szybe przelozyc bo jest nie orginalna i moze zle wklejona.
    5.Jade szybe przod na nowo wkleic to samo moze troche gorzej ,ale dlatego ze wiatr wial mocno
    6.W koncu zmienia mi szyby na normalne wzstkie cztery + trojkaty i to samo.
    Biore jeszce taki scenariusz ze to od szyb bylo i zanim je zmienilem pojechalem na wklenie przedniej i wtedy ja zle wkleili to wtedy ona szumiala razem z bocznymi . Pozniej pojechalem zmienic boczne na zwykle nie podwojne ale juz od przedniej szumialo.To tylko hipoteza bardzo malo prawdopodobna ale mozliwa,szum zawsze byl taki sam alkbo prawie przed i po wklejeniu czy zmianie szyb na podwojne.
    OT. Mialem problemy ze wspomaganiem to zmienialem przekladnie z serwotronic z allegro i zalozylismy i nie bylo roznicy to na tej jezdzilem.Pozniej wyszlo ze to pompa wspomagania po zmianie wspomaganie chodzilo caly czas tak samo (przed tem jak sie zrobilo gwaltowny manewr to trzeba bylo dwoma rekoma) w miare dobrze ale ciezko.Jak sie okazalo przekladnie mialem dobra a zmienilem na lipna z allegro.Objawem bylo zle dzialajace wspomaganie tyle ze to byla wina pompy a poznie przekladni ktore nie slusznie zmienilem i musialem z powrotem ta samo.Z tym szumem moze byc podobnie chociaz malo prawdopodobne.Zobaczymy.Czekam na wasze sugestie jeszce.
    Dzieki za odp i pozdrawiam
    Mam nadzieje ze was z niczym nie zakrecilem

  2. #22
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Wg mnie to za każdym razem miałes żle wklejoną przednia szybą.

    Musisz kupic nową uszczelkę te górną plus te podkładki i wkleić szyba ponownie w prawidłowy sposób ,wtedy będzie pewnośc ,że jak szumi to szumi nie od szyby :)

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    No tak.Ale sam wiesz jak to jest ,wszystko kosztuje a tym bardziej raz juz bylem wklejac.gdyby pamietali to bym im od razu powiedzial ze nie chce zwrotu kasy ale czy jakies podkladki zakladali.Bo zeby zalozyli drugi raz te same to nie ma takiej opcji nie ?

  4. #24
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    No wiesz Tico w gazie jest tańsze w utrzymaniu jak kiedyś ktoś pisał :d

    Już Ci napisałem wcześniej ,że sa jednorazowe.

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    233
    BMW
    e38 740i M62
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    4
    Też miałem problem z szumem wiatru w samochodzie i rozwiązanie znalazłem w TISie. W samochodzie brakowało przednich podpór (gum) pod lewarek. Zobacz link:
    http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=354780

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    Link sie nie otwiera a pozatym po angielsku jest .ja nie paniemaju :-) To napisz cos o tych gumach objawy jakie byly i co trzeba bylo zrobic.Ticem nie musisz mnie straszyć xD :-) :-) ale e34 jest spoko i sie fajnie prowaddzi.Ja po dziurawej typowej wąskiej polskiej drodze 210 w pieciu i z tirami sie normalnie mijalem a swoim 180 to max bo pozniej juz trudniej utrzymac.

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik Awatar neonunit
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    391
    BMW
    '95 740i
    Skąd
    Poznań/Łódź
    Szukając przyczyn szumu wiatru często przeoczanym obszarem jest mocowanie lewarka w podwoziu. Jeśli brakuje plastikowych podkładek lub jeśli są one zamontowane nieprawidłowo, przepływ powietrza w tych rejonach może powodować szum wiatru słyszalny w miejscach odległych od miejsca mocowania tego elementu.
    W E38 znanym problemem jest szum wiatru słyszalny w okolicach górnej części szyby czołowej lub słupków A spowodowany brakiem lub niepoprawnym montażem tych podkładek z przodu i/lub z tyłu.

    Ciekawe ile w ASO kosztują. Potrzebne 4 szt.
    51718169883 - podkładki DO 09/1998
    51717001650 - podładki OD 09/1998

    Instrukcja montażu: http://www.bimmerfest.com/forums/sho...2&postcount=31
    Ostatnio edytowane przez neonunit ; 07-03-2013 o 20:39

  8. #28
    Początkujący Użytkownik Awatar pio
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    30
    BMW
    e39 tds, e38 730, SS900
    Skąd
    SH
    Cytat Zamieszczone przez neonunit Zobacz posta
    Ciekawe ile w ASO kosztują. Potrzebne 4 szt.
    51718169883 - podkładki DO 09/1998
    Przedliftowe kosztują 40PLN sztuka. Miałem ten sam problem - po wymianie szumy zniknęły.

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik Awatar neonunit
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    391
    BMW
    '95 740i
    Skąd
    Poznań/Łódź
    W E39 czy E38? Gdzie Ci szumiało najbardziej, w którym miejscu? Bardziej szum czy świst?

    Zamówiłem w ASO te podkładki pod lewarek, bo z tyłu mam a z przodu nie. Zobaczymy czy to coś da. Może nie będzie potrzeby przeklejania szyby :D

    Dzisiaj byłem u swojego mechanika zobaczyć jak przebiegają prace, wymienił mi wszystkie wahacze z przodu, końcówki drążków, gumy, tuleje, amortyzatory i jedną sprężynę bo była pęknięta. Auto jeszcze zostawiam na kilka dni do poprawek lakierniczych ale opiszę jak wrażenia po gruntowym remoncie. Mam nadzieję że będzie spora różnica, bo amory Sachsa a reszta Lemforder...
    Ostatnio edytowane przez neonunit ; 08-03-2013 o 16:03

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    Patrzylem wszystkie te gumowe podkładki mam pod lewarek i nie wygladaja na zle zalozone.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	09032013108[1].jpg
Wyświetleń:	23
Rozmiar:	92.7 KB
ID:	5401Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	09032013109[1].jpg
Wyświetleń:	27
Rozmiar:	92.2 KB
ID:	5402
    Jezcze myslalem o tej sparze co sa nadkola.Troche brudny jest a lampa podkreslila błoto :-) takie moro :-)

Podobne wątki

  1. Bezpieczniki gdzie ich szukac ?
    Przez tygrysek2002 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-07-2017, 08:13
  2. Ciągłe błędy napięcia - gdzie szukać przyczyny?
    Przez Michal750 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 21:18
  3. [E38] gdzie szukac czujnik edc
    Przez krilan7 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2011, 16:06
  4. [ zawieszenie] Coś puka na łukach!?
    Przez Aldik w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-07-2008, 01:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •