Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Jak spuścić cały olej skrzyni automatycznej i go wymienić

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Ale przy wymianie jednak cały olej się miesza? też o tym myślałem ale to chyba tylko w przypadku zaniedbanych skrzyń bo ja zmieniam aż zaczęsto ale taką mam manie bo zmieniam nawet czerwony olej. Więc w tym przypadku skoro po wymianie i dłuższy czas olej jest nadal czerwony to raczej znaczy że ogólnie olej stary też nie był spracowany. Nawet nie wiem co ile się wymienia ale średnio wymieniam co 2tyś km i po tym dystansie przy wymianie olej jest czerwony wiec chyba jest okej. Zresztą 4hp22 pracuje tak wspaniale że zawsze kiedy dam do Kickdowna mam łezki w oczach a i przy spokojnej jeździe nawet nie wiadomo kiedy skrzynia zmienia bieg jedynie poznać to daje dźwięk zmieniających się obrotów silnika.
    Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 03-03-2013 o 19:55

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    37
    BMW
    e32
    Skąd
    Małopolska
    Cytat Zamieszczone przez ManiacDrifting Zobacz posta
    Ale przy wymianie jednak cały olej się miesza? też o tym myślałem ale to chyba tylko w przypadku zaniedbanych skrzyń bo ja zmieniam aż zaczęsto ale taką mam manie bo zmieniam nawet czerwony olej. Więc w tym przypadku skoro po wymianie i dłuższy czas olej jest nadal czerwony to raczej znaczy że ogólnie olej stary też nie był spracowany. Nawet nie wiem co ile się wymienia ale średnio wymieniam co 2tyś km i po tym dystansie przy wymianie olej jest czerwony wiec chyba jest okej. Zresztą 4hp22 pracuje tak wspaniale że zawsze kiedy dam do Kickdowna mam łezki w oczach a i przy spokojnej jeździe nawet nie wiadomo kiedy skrzynia zmienia bieg jedynie poznać to daje dźwięk zmieniających się obrotów silnika.

    Chce zmienić olej bo coś przeciąga na 2 biegu a czasem szarpnie na 1 biegu przy redukcji i zastanawiam się czy może to być wina mostu??? bo coś w nim przeskakuje jak daje R i słychać taki głuchy dźwięk jak by walić w niego młotkiem ...a jak jadę wolno to czuć jak z 1 na 2 bieg wrzuca bo jest szarpnięcie takie lekkie ale nie jest to płynna zmiana moim zdaniem i boje się że coś jest nie tak..Jak sprawdzić czego to wina i czy istnieje jakaś regulacja ?? bo jak jechałem z większą prędkością to czuć było że przećiąga bieg i zmienia go z lekkim szarpnięciem ....możliwe że skrzynia może być przelana?? zbyt dużą ilością oleju bo mój ziomek tak stwierdził patrząc na miarkę....Jeśli macie kogoś godnego polecenia coś się specjalizuje w bmw i tych skrzyniach i nie jest naciągaczem i bajkopisarzem .. w Krakowie Lub okolicach do 100 km i mógł bym podjechać na sprawdzenie żeby się przejechał i powiedział co i jak to chętnie przyjmę kontakt
    Ostatnio edytowane przez nbe32 ; 10-03-2013 o 14:11

Podobne wątki

  1. Jak spuścić CAŁY płyn chłodniczy z układu?
    Przez Kecaj w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-10-2012, 13:08
  2. Jaki olej do skrzyni automatycznej?
    Przez RobRoy w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-02-2010, 22:27
  3. Olej do skrzyni automatycznej 730d
    Przez coboss w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 17-08-2009, 09:21
  4. [ pozostale] olej w automatycznej skrzyni biegow
    Przez ricz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-08-2008, 16:06
  5. [mechanika] olej do skrzyni automatycznej tds
    Przez bandit600 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-04-2008, 20:44

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •