nowe też trafią się felerne trudne do wyważenia i też zdarzały się wystrzały o co do gwarancji na nowe opony kupione w u dystrybutora lub wulkanizatora nieraz słyszałem o gehennie z jej wyegzekwowaniu![]()
nowe też trafią się felerne trudne do wyważenia i też zdarzały się wystrzały o co do gwarancji na nowe opony kupione w u dystrybutora lub wulkanizatora nieraz słyszałem o gehennie z jej wyegzekwowaniu![]()
nie, gwarancji udziela producent a nie ja! Ja moge tylko takie opony przyjąć, odesłać i tyle ale gwarancji na opony nie udzialam bo ja ich nie produkuje,
Ale tak policz, tu na allegro 100% nowa opona tansza o 500zl na sztuce, kupujesz 4 szt przeplacasz 2tys zl, nawet jak ci jedna opona okaże sie wadliwa, dokupujesz nawet w normalnej cenie a i tak masz 8 stowek taniej
Ale dajesz gwarancję na sprzedawany towar, kupującego nie interesuje gdzie to potem wysyłasz gdy przyjmujesz reklamację.
"nawet jeśli opona okaże się wadliwa", jak przeżyjesz to kupisz sobie nawet trzy sztuki :D ja dziękuję :)
W takim przypadku towar odsyłany jest do producenta i czekasz 14dni na odp.Jeśli Ci nie uznają to piszesz odwołanie.Sprzedający ma to gdzieś:-) .Jestem sprzedawcą części samochodowych.Myślisz że ktoś się przejmuje jak przychodzi ktoś z reklamacją np. piasty koła?Wołam kolegę od reklamacji a on spisuje wszystko to co jest wymagane i tyle.Dziękuję- dowidzenia w ciągu 14dni damy odp i jest wysyłane do centrali.Najlepsi piszą po 3-4 odwołania a firma jako sprzedający jest tylko skrzynką kontaktową:-)
wysłane z Note2/tapatalk
Doskonale wiem jak to działa bo sam też nie podbijam karty w fabryce azbestu, i własnie dla tego wolę kupić u lokalnego sprawdzonego sprzedawcy. Cóż wychodzę z założenia że na oponach (i jak już pisałem całej reszcie, od której zależy moje i mojej rodziny bezpieczeństwo) się nie oszczędza.
Bardzo dużo kupuję przez allegro i przez internet, często się zdarzają problemy a to się potem przeciąga w czasie - to wkurzające :)
Z tego co sie oriemtuje to Sprzedający a nie Producent odpowiada za dany towar.
Tzn: ja oddaje tobie jako Gwarantowi wadliwy towar i Sprzedawac ma 14dni na załatwienie/lub nie. Czy producent zdąży czy nie / czy uzna czy nie mnie to nie interesuje.
Odwołanie od decyzji pisze do Sprzedawacy nie Producenta. Jeżeli Sprzedawac nie da odpowiedzi w ciągu 14 dni (bo np producent nie zdążył ) to Reklamacja/gwarancja jest rozpatrywana jako pozytywna.
Ale może sie mylę.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Nie mylisz się, to sprzedawca jest ostatnim ogniwem i to on odpowiada bezpośrednio przed kupującym. Oczywiste jest że producent rozpatruje reklamacje ale kupującego to mało obchodzi akurat.
Sprzedawca ma 14dni na ustosunkowanie się do żądania klienta. Tak pisze prawo, w obronie swoich praw nie bede tłumaczył co to znaczy, ale ci powiem ze możesz czekac i 6 miesiecy na swoją "reklamowaną" opone a ja nie mam obowiazku ci niec oddawac.......
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."