Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Wątek: Najazd

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar krzysiek7er
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    661
    BMW
    brak... tym czasem Omega B FL 2.2
    Skąd
    Finlandia
    Cytat Zamieszczone przez ratovnik Zobacz posta
    Można zastosować najgrubszą płytę OSB? Jest odporna na taki nacisk?
    Lepiej zastosować lite drewno ( najlepiej dębowe ). Jedź np do Castoramy czy tartaku, kup kilka nieoheblowanych desek, koszty nie duże, oszlifować możesz sam i twardsze niż OSB.
    "W czasie deszczu gdy wiatr wieje, słychać Alfę jak rdzewieje."

  2. #22
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Jak juz coś takiego chcesz ,ale szczerze nie wiem po co, bo na tym nic się nie da zrobić tak naprawdę ,to mozna to zrobić z byle jakiego drewna , byle było lite :)

    Mój szwagier ma tartak i duuuzo drewna ,możesz z nim pogadać i Ci takie cuś zrobi :)

  3. #23
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Jak to po co, aby grzebać pod spodem :D:D:D Jak się ociepli to będę strugał najazdy. Muszę ogarnąć markety budowlane i tartak koło Muchowca :)

  4. #24
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    No no ciekawe co Ty chcesz grzebać pod tym spodem ? :D:D:D:D:D:D będziesz kładł peszel ? czy zakładał kamere podwozia ? :D:D:D:D:D:D:D:D

  5. #25
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    No przy okazji muszę opeszlować każdy kabelek w podwoziu :D:D:D

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    Problem z najazdami metalowymi jest tez taki ze kat natarcia jest o wiele wiekszy niz w tych drewnianych . I np jak mialem je ustawione na betonie to nijak nie szlo na nie wjechac bo slizgaly sie . Suma sumarum zawsze stawiam na koziolkach . Tym bardziej ze o wiele bardziej praktyczne , bo przy zawiasie mozna robic no i skrecac kierownica .

  7. #27
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Własnie ja mam tak nisko przód, że inna opcja niż drewniane nie wchodzi w grę. Na metolowe prędzej wjadę zderzakiem niż kołami :)

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice

    Takie dwa zdjęcia mam tylko z wymiany wydechu. Ale coś tam widać.

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

  9. #29
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Jest wypas. Idę w tym kierunku, tylko w drewnie.

  10. #30
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Cytat Zamieszczone przez ratovnik Zobacz posta
    Panowie, a w tym zdjęciu z powyższego linku:


    http://www.pbase.com/shhe/image/106974363/original.jpg

    Można zastosować najgrubszą płytę OSB? Jest odporna na taki nacisk?
    Tak a propos, jaką wysokość ma ten najazd?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •