W takim razie nie będę się zastanawiał i wstawiam Jamexy na przód. Nawet jeśli trochę szybciej padną amory to i tak warto, bo póki co przód wygląda jak od terenówki i strasznie razi to w oczy.
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				W takim razie nie będę się zastanawiał i wstawiam Jamexy na przód. Nawet jeśli trochę szybciej padną amory to i tak warto, bo póki co przód wygląda jak od terenówki i strasznie razi to w oczy.
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				Panowie a jeżdziliście kiedyś na poważnym sportowym zawieszeniu typu np. b8,koni - chyba najbardziej popularne,a nie na zwykłych amorach i obcietych springach czy pseudo gwintach. polecam. Z własnego doświadczenia, może nie z 7er ale z mniejszych bmw, różnica jest ogromna, prowadzenie, kontrola, i ciągła styczność z kół z asfaltem a nie nerwowość i podskakiwanie na dołkach. Fakt e32 nie jest stworzone na tor ale zakładanie sztywnych, niskich sprężyn na ori amor i mówienie że to jest dobre to :(. Chyba że zależy nam tylko i wyłącznie na wyglądzie i obniżeniu środka ciężkości to jak najbardziej. Lecz tu najlepiej sprawdziło by się zawieszenie pneumatyczne.
Mam nadzieje że nikogo nie obraziłem:D . Wyraziłem tylko moją subiektywną opinie!
Ja mam taki setup w drugiej swojej E32 + http://tnij.at/weitec + w zasadzie cały nowy zawias z poli. Auto jest bardzo precyzyjne w prowadzeniu. Wbrew pozorom w miarę komfortowe.
Ostatnio edytowane przez jpj ; 11-05-2017 o 10:22