Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Lambda i gaz, powtarzające się błędy sond po wymianie na nowe

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Dzięki za konkretne odpowiedzi.

    Shebi Odnośnie korekt nie odpowiem - musiałbym jeszcze raz sprawdzić na kompie ale to dopiero po weekendzie. Błąd był czujnika położenia wału korbowego a jeśli dobrze rozumiem to tu problem już jest większy niż przy wałku.

    hubbimakow Ostatnio miałem robione uszczelnienie całego dolotu, wszystko powymieniane. Przy okazji wymieniali właśnie kolektor, bo w moim gazownicy się nie popisali i powiercili porty na różnej wysokości. Kolektora nie sprawdzałem, jak mam być szczery to dalej słychać syczenie z silnika szczególnie przez jakąś sekundę dwie po zgaszeniu, zanim zamach się nie zatrzyma. Jestem ciekaw czy M60B40 taki dźwięk wydaje czy może być problem gdzieś z nieszczelnością.

    lionix Sterownik jest Stag 300-8. Jeżeli sterownik nie korzysta z sond to o czym to może świadczyć w moim przypadku?

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar lionix
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    618
    BMW
    728 E38
    Skąd
    Łdz
    Cytat Zamieszczone przez Inur Zobacz posta
    lionix Sterownik jest Stag 300-8. Jeżeli sterownik nie korzysta z sond to o czym to może świadczyć w moim przypadku?
    w takim razie ja bym zaczął od odłączenia sond od staga, podłączenia ich oryginalnie do benzyny, skasować błędy i zobaczyć...powinno być ok....problemy z pracą silnika i/lub sondami w przypadku podpiecia ich w gaz to powszechny problem...

    co do mieszanki.... to tu trza już kompa do gazu...sprawdzić czasy wtrysku, mnożnik,ciśnienie, mapy...ew. ustawić wszystko na nowo...
    ja to ustawiałem bez sond w e36 i jest malina... stag 300... podpięcie lambdy u mnie powodowało problemy

    i tak jak radzą koldzy sprawdzić oczywiście ewentualne nieszczelności...

    ja bym zrobił tak
    odłączył sondy
    sprawdził wycieki gazu (tester szczelności, tester gazu taki jak na SKP)
    sprawdził czy nie łapie lewego powietrza gdzieś (ja używam dzikiej metody na plaka/samostart)
    skasować błędy
    ustawianie gazu
    powinno byc git

Podobne wątki

  1. [elektryka] Praca sond lambda a szczelność wydechu
    Przez 525d w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-12-2012, 11:17
  2. [silnik] Błąd sond lambda
    Przez rosomak79 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 27-12-2012, 18:13
  3. [elektronika] Gdzie są przewody sond lambda? V12
    Przez Michal750 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-09-2012, 07:38
  4. Wymiana sond lambda
    Przez Seba665 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-09-2012, 22:44
  5. [ elektronika] ile jest sond lambda?
    Przez DAN V8 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-03-2009, 14:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •