hmmm 3,0d po chipsie w e-32 szybsze od e-39 540i???? chyba po chipsie na 300KM i silnik się zesra szybciej niz ustawa przewiduje
hmmm 3,0d po chipsie w e-32 szybsze od e-39 540i???? chyba po chipsie na 300KM i silnik się zesra szybciej niz ustawa przewiduje
Spokojnie mozna bylo by zrobic e32 z 3,0d mb szybsze od m5 e39! Tylko koszt tej zmoty pewnie wyniosl by wiecej niz m5 razem z ta 7er.
Mi samemu napewno by sie to nie udalo. Ale blisko m30b35 czy m60b30 czemu nie
wszystko sie da zrobic tylko czasem jest to nieoplacalne
Ostatnio edytowane przez laki7 ; 16-02-2013 o 02:28
Sam jeździłem 530d ktora do 150 jechała równo z 540. A była tylko po chipsie. Niestety moment robi swoje, stare benzyniaki to już przeżytek.
może jechałą równo z 540 w automacie a Ty jechałeś manualem ale tu było napisane 540i czyli skrzynia 6 biegów manual takie 540i daje rade z 335d w seri człowieku a gdzie tu 530d??????
Da sie zrobić diesla żeby był bardzo mocny ale wyjdzie straszny kopciuch wtedy i korby też długo nie wytrzymają żeby pozostać na miejscu. Z dupy mu idzie więcej sadzy niż dymu spod kół :P
http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw
Black Smoke to jest nic, bo ma duże turbo.
Byleby tak nie było:
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
Z takim budzetem bardziej myslal bym o locie na ksiezyc! Tu takze kierownik ogarniety swietnie wykorzystuje mase i rozstaw osi. Tak diesel musi dymic aby jechal. Co chodzi o wytrzymalosc to najlepszym przykladem jest tu 1/4 mili diesel nawet w polsce i silnik vw 1,9tdi. Zycze wszystkim posiadaczom swoich v8 i v12 takich osiagow! Dla mnie realne i wystarczajace bylo by okolo 250km z silnika mb.
Jeszcze co do Black Smoke - czyli W123 Kombi - Silnik to 3,0 TD z W124, coś ok. 125KM chyba. Dołożone turbo od Scani, modyfikacje przy wtryskach i pompie, poza tym raczej nic. Gorzej z mostem, który się rozpadł przy takim momencie i jako że japońska stal jest najbardziej stalowa, most tam siedzi z Supry, lub RX-8 teraz już nie pamiętam, w każdym razie JDM ;]
Także moc nie jest uzyskana jakimiś wielkimi nakładami raczej, ale pojęcie trzeba mieć.
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
silnik MB OM606 3,0td 24v w seri ma 177km. Co chodzi o koszty to turbo wystarczy popularny holset hx 35-40 od 6-8 litrowego diesla cena 1500-2500zl,pompa czesci do zdobycia ale kto to posklada i wysteruje trzeba wysylac koszt ponad 5000zl,wtryski to darmocha,konkretny wydech czytaj srednica i kolektor,przerobka dolotu,icek i orurowanie,sprzeglo,skrzynia i kilka kosztownych duperelek i wychodzi worek zl. Wszystko to bez otwierania silnika i zadnego komputera!