Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: Kodowanie modułu świateł - zapytanie...

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    7
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    Konin

    Kodowanie modułu świateł - zapytanie...

    Witam
    jestem początkujący więc bardzo proszę o wyrozumiałość :p
    właśnie nabyłem przewód do komunikacji z moim e65 3.0d z 2003r. i po usterce modułu świateł i wymianie na inny dostrzegłem problemy... w sumie dwa: jako, że moduł był z auta z 2006r. i obsługiwał światła skrętne oraz asystenta świateł długich to mam właśnie takie dwa błędy..... i teraz chciałbym wyłączyć jakby te funkcje...
    na mój chłopski rozum wystarczy zakodować aby te funkcje nie były aktywne i będzie wszystko ok ale mogę się mylić ... a jak się nie mylę to, pytanie jak to zrobić....
    może ktoś życzliwy dał by pomocne wskazówki... albo nakierował mnie na jakąś instrukcję kodowania....

    z góry dziękuję z życzliwość i pozdrawiam

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    538
    BMW
    e65 3.0d
    Skąd
    suwałki
    Kodowanie przeprowadzasz na zapłonie (jeżeli słaby akumulator to zalecane jest podpięcie prostownika)
    nadwozie E65, modułu do komunikacji CAS, w miejscu modułu na którym będziesz pracować (pod F4) wybrać RSMC, upewnić się, że w WORK plik fsw_psw.man jest pusty.

    więc w F2 wybrać sg_codieren i dać F3, poczekać aż zakoduje się prawy moduł AHL, dać F1 i wybrać LSMC, dać F3, poczekać, az zakoduje się lewy moduł AHL, dać F1 i wybrać LMA, dać F3 i poczekać, az zakoduje się moduł swiateł. wyłączysz zapłon, wyciągniesz kluczyk, odczekaj chwile , włącz zapłon i sprawdź czy AHL działa.

    Jeżeli wiesz o co chodzi to poradzisz .

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    7
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    Konin
    dziękuję za info...