gałki nie widziałeś Dzuda a na na żywo wymiata ja właśnie chciałem taką całą drewniana bez części ze skóry
odczucia poztywne na razie ale docieram docieram także spokojna jazda do 2500RPM :)
gałki nie widziałeś Dzuda a na na żywo wymiata ja właśnie chciałem taką całą drewniana bez części ze skóry
odczucia poztywne na razie ale docieram docieram także spokojna jazda do 2500RPM :)
To czekamy na jakiś fajny filmik ;)
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
no teraz czeka mnie docieranie silnika przeciez po kapitalce także najpierw 1500km spokojnej jazdy potem zmiana oleju i coś nakręcimy :)
To co robiłeś w silniku, że docierasz?
no przecież pisałem wszystko kapitalka kompletna rozrząd, dół wszystkie uszczelnienia wszystko nowe po za takimi rzeczami jak blok wał tłoki czy wałki rozrządu a reszta do wymiany
Oringów simeringów się nie dociera, Chyba że miał byś nowy nicasil na bloku tłoki pierścienie i panewy ;p
przeczytaj kolego jeszcze raz co napisałem komplet jak nie chcesaz przeczytać to wyjaśnię Ci co dla mnie oznacza komplwetny dół
Części do remontu:
1. Pierścienie goetze
2. panewki glyco
3. łańcuchy rozrządu i napinacze febi/swag
4. Uszczelanicze zaworowe
5. nowe prowadnice zaworów wydechowych
6. kompletna regeneracja głowic ( jak wróciły to tzw lusterka )
7. uszczelki wszystkie głowic pokryw skrzyni korbowej płaszcza wodnego ogólnie same uszczelki koszt koło 800zł oraz wszystkie simeringi
8. nowe wszystkie płyny hamulcowy chłodniczy i nowy olej do pieca LM 5W-40
9. Czyszczenie tłoków z nagaru
10 nowy dolot większa lepiej izolowana pucha z dolotem ze zderzaka ( w ogóle nie widoczne z wierzchu )
11. inne pierdoły zazwyczaj zamawiane z aso do silnika których juz po prostu nie pamiętam ( w sumie kapitalka i swap trwały 2.5 miesiąca i mase tego zamawiałem choćby separator nowy )
pierwsze odpalenie:
nowy olej syntetyczny GM 5w-30 z nowym filtrem i 20 minut pracy na wolnych obrotach potem zlanie tego oleju i wywalenie tego filtra nowy olej LM 5w-40 z nowym filtrem i jazda do domciu od mechanika :)
Ostatnio edytowane przez Zdzira 850I ; 25-03-2013 o 20:26
filmik 0-200 mi tam wychodzi 23s do 200 ale nie umiem na klatki ciąć filmów
http://www.youtube.com/watch?v=e4ObX...ature=youtu.be
następny 0-200
http://www.youtube.com/watch?v=wb6QS...ature=youtu.be
i ostatni pokazujący elastyczność jaka potrafi zapewnić silnik V8 nawet bez turbo gdzie jedziemy sobie przez wieś 60km/h na 6 biegu który do tego jest w pytę długi ( około 320km/h gdyby silnik dał radę ) i auto się nie męczy i sprawnie z niego przyspiesza do prędkości przelotowej chciałbym to samo zobaczyć w dieslu z 1 turbo bo biturbo może i utarga :))))
http://www.youtube.com/watch?v=WyLyW...ature=youtu.be
w ogóle potrzebna szpera bo jak widać starty robię z 800-900RPM juz od 1000RPM zaczyna się smażenie kapcia bez limitu jak w Formule 4.0 w Play :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
wczoraj też padł rekord spalania jechałem spokojnie bo padało i ruch masakra trasa 90-100 i 6 bieg miasteczka i wsie 50-70 i 5-6 bieg i wyszło 8,3 litra z trasy 40km 2 wyprzedzania ale z 6 do oporu bo miejsce było
Rzeczywiście elastyczność jest niesamowita nieco ponad 1000 obrotów a E32 nie jest wcale zamulone! przy jeździe tak 70-80 spalanie na pewno było by imponujące.
Ale szpera to rzecz obowiązkowa w każdej poprawa prowadzenia jest niebo lepsza,
Jechałem kiedyś zdrowiutką 730V8 manual bez szpery to żeczywiście co lekkie muśnięcie gazem to smażenie wbijam dynamicznie ale z umiarem 1 smaży 2 smaży 3 smaży :D chcieć jeździć inaczej to naprawdę trzeba było by się starać A co dopiero 4.0 wyobrażam sobie jakie tam musi być mimowolne smażenie laka.
no bez przesady aż tak źle to nie jest chyba, że masz beton nie nogę ale przy mocnym starcie jest problem z trakcją