przeczytaj kolego jeszcze raz co napisałem komplet jak nie chcesaz przeczytać to wyjaśnię Ci co dla mnie oznacza komplwetny dół
Części do remontu:
1. Pierścienie goetze
2. panewki glyco
3. łańcuchy rozrządu i napinacze febi/swag
4. Uszczelanicze zaworowe
5. nowe prowadnice zaworów wydechowych
6. kompletna regeneracja głowic ( jak wróciły to tzw lusterka )
7. uszczelki wszystkie głowic pokryw skrzyni korbowej płaszcza wodnego ogólnie same uszczelki koszt koło 800zł oraz wszystkie simeringi
8. nowe wszystkie płyny hamulcowy chłodniczy i nowy olej do pieca LM 5W-40
9. Czyszczenie tłoków z nagaru
10 nowy dolot większa lepiej izolowana pucha z dolotem ze zderzaka ( w ogóle nie widoczne z wierzchu )
11. inne pierdoły zazwyczaj zamawiane z aso do silnika których juz po prostu nie pamiętam ( w sumie kapitalka i swap trwały 2.5 miesiąca i mase tego zamawiałem choćby separator nowy )
pierwsze odpalenie:
nowy olej syntetyczny GM 5w-30 z nowym filtrem i 20 minut pracy na wolnych obrotach potem zlanie tego oleju i wywalenie tego filtra nowy olej LM 5w-40 z nowym filtrem i jazda do domciu od mechanika :)