Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 117

Wątek: Spis gratów do manuala

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    przerabiałeś czy przerabiasz???? :))

    Qba wiem, że Radar by to dobrze zrobił akurat co do tego nie mam wątpliwości ale po 1 odległość w uuuuujjj kilometrów po drugie ceny nie oszukujmy się u Radka by to pewnie kosztowało drugie tyle co sama skrzynia a jak w ogóle masz jakiś namiar na Radzia bo mi wcięło numer fona jak możesz rzuć na pw
    Zdzirek, ja zawsze wychodzę z założenia że jak chcę mieć coś dobrze zrobione to musi kosztować. Jeżeli ktoś robi dobrze i jestem zadowolony, to chętnie dam mu dobrze zarobić. Jak nie mam na coś kasy to się nie porywam. I tyle w temacie. A telefon do Radara znajdziesz tu: www.klinika-bmw.pl Przyjeżdżają auta z całej PL i to trochę innego pokroju niż Twoje czy ,moje E32. Z całym szacunkiem. Argument że daleko jest dla mnie śmieszny.
    Ostatnio edytowane przez qba ; 05-02-2013 o 07:09

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    282
    BMW
    e32 diesel
    Skąd
    biłgoraj
    Cytat Zamieszczone przez qba Zobacz posta
    Zdzirek, ja zawsze wychodzę z założenia że jak chcę mieć coś dobrze zrobione to musi kosztować. Jeżeli ktoś robi dobrze i jestem zadowolony, to chętnie dam mu dobrze zarobić. Jak nie mam na coś kasy to się nie porywam. I tyle w temacie. A telefon do Radara znajdziesz tu: www.klinika-bmw.pl Przyjeżdżają auta z całej PL i to trochę innego pokroju niż Twoje czy ,moje E32. Z całym szacunkiem. Argument że daleko jest dla mnie śmieszny.
    Ja zawsze wychodze z załozenia ze jek chce miec cos dobrze zrobione to trzeba to zrobic samemu. Tylko wtedy mamy pewnosc nie negojac wcale zasług kolegi radara i innych ogarnietych ludzi. Przy zmianie z automatu na manual niema zadnej rzezby,no moze dwie minuty z migomatem:D Powoli i dokładnie a sukces gwarantowany nie mowiac juz o satysfakcji i kilku kzł w kieszeni.

  3. #33
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Skrzyni 5 nie chcę i tyle ma być 6
    Qba wiem, że Radek robi dobrze ale z drugiej strony nie chcę wydać drugiej wartości auta na manual bo to poprostu za drogo wg mnie i tyle

    Szalony ją Ci nie każe zmienić şwiatopogladu każdy ma prawo do swojego

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    282
    BMW
    e32 diesel
    Skąd
    biłgoraj
    A mogłbys wyjasnic glaczego 6g a nie 5g? Nie bo nie to tak moja czteroletnia siostrzenica mowi:p

  5. #35
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    po pierwsze bo chcę 6 gang mam taki kaprys i tyle :)

    po drugie 6-gang bo to nie będzie auto do upalania i driftu ( gdzie licza się głównie 2-3 pierwsze biegi ) tylko manual jest po to, żeby było szybsze w całym przedziale prędkości zwłaszcza od 0-30 i powyżej 170 mniej paliło i żeby za kilka miesięcy dni albo i lat nie zaskoczył mnie remont automatu

    po trzecie jak jade w trasie to 6-gang na większych prędkościach zapewni mi to co automat niskie obroty i ciszę 5 gang już nie niestety

    po trzecie różnica w cenie kompletu to 1000zł żadna wielka różnica przy sumarycznym koszcie operacji

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    282
    BMW
    e32 diesel
    Skąd
    biłgoraj
    manual 5 biegów:
    1. 4.20
    2. 2.49
    3. 1.66
    4. 1.24
    5. 1.00
    wsteczny. 3.89

    manual 6 biegów:
    1. 4.23
    2. 2.51
    3. 1.67
    4. 1.23
    5. 1.00
    6. 0.83
    wsteczny. 3.75

    Jakos nie widze wiekszej roznicy poza nadbiegiem!
    Z doswiadczenia 5g wytrzymuje godziny upalania na torze i zmiany biegow z noga na gazie 6g czasem mieknia
    Jesli masz jednak taki kaprys to zrob tak jak pisałem wczesniej sprzedaj 5g kup 6g a wał daj do skrucenia.

    Gdzie ty chcesz jezdzic powyzej 170? I to cały czas zeby było ekonomiczniej! ZDZIRA 850I JESTES NIEBEZPIECZNY!
    Ostatnio edytowane przez laki7 ; 06-02-2013 o 08:16

  7. #37
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    a Ty co z radarem się czaisz, że pytasz gdzie??? na niemieckiej autostradzie oczywiście po drugie 740 osiąga te 170 w 15-16s także momencik panie kolego

    właśnie chodzi o ten nadbieg chce go mieć i tyle

    i odczep sie od tego upalania to jest 7er a nie auto do upalania do upalania kupiłbym sobie e-30 z M60

    własnie czy zegary na 100% musze zmieniać bo wolałbym zostawić swoje a silnik przecież sie nie zmieni do tego e-32 w 740 i tak nie szło w manualu
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 08-02-2013 o 08:47

  8. #38
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    http://moto.allegro.pl/bmw-740-sekwe...024295563.html

    Komuś widać nie przeszkadzało swapować taki pojazd :D
    Czarne e32 w benzynie!


  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    282
    BMW
    e32 diesel
    Skąd
    biłgoraj
    No ale tu baza byla m60b30 manual tylko silnik zmenili i tyle. A i tak kolega Zdzira chce 6g bo ma byc i koniec! Aby latac oszczednie ponad 170km/h.
    Mozesz zostawic swoje zegary albo zamontowac z 3,0 v8.

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    no właśnie swapować silnik o wiele prościej wyjęli 3,0 wsadzili 4,0 i git zero rycia w aucie w zasadzie takich swapów to są setki ( choć głównie na e-34 ) sam znam kilka :)

    chce 6-gang jasna dupa co Ci to tak w tym przeszkadza???????

    no właśnie jak zostawię swoje to rozumiem, że wszystko będzie okej??? jestem do nich sentymentalnie przywiązany nazwijmy to :)

Podobne wątki

  1. [silnik] Zmiana skrzyni z manuala na automat w 3.0 r6
    Przez michaelp492 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-10-2012, 06:21
  2. [elektronika] SWAP M70B50 z automata na manuala
    Przez mandrax1 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-12-2011, 17:50
  3. Szpera 3,45 z manuala e34 do e32
    Przez Przemo e32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-12-2011, 23:14
  4. [mechanika] 3.0 V8 zmiana automatu na manuala?
    Przez maxiu456 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-07-2009, 21:22

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •