Strona 3 z 12 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 117

Wątek: Spis gratów do manuala

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    można zmienić sam znaczek

    ale w zasadzie wszyscy odradzają mi manuala ( no po za Dzudą ) w sensie i znajomi i mechanicy także chyba skończy się na remoncie automatu zbyt mocno obawiam się tego jak to zostanie zrobione w sensie, że zniszczy mi to coś o co pieczołowicie 3 lata dbałem :) czyli stan techniczny ale dzięki za podpowiedzi zostało mi jeszcze tydzień do namysłu

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Słowem końcowym; dyskusja odnośnie skrzyni zeszła jak zwykle na jakże istotny problem lewarka.

    Szczerze - kto ufał że zobaczy e32 740i w manualu może czuć się oszukany.

    Nikt tego nie obiecywał, ale na wielbiciela kultu mocy, przyspieszeń mierzonych w setnych sekundy, ugrywanie dziesiątek sekund na każdym biegu, podnoszenie mocy M60 poprzez zmiany wydechu i filtra - o tym naczytaliśmy się z ręki autora tematu przez te 3 lata.

    Teraz wypadałoby mieć po prostu jaja i zrobić ten swap - stanąć w końcu za tym co się mówi na forum.

    Ile to razy wzywałeś Pan co lepiej rokujące auta z forum do Rawicza na test? Chyba każdy już o tym czytał. Po tych wszystkich pojedynkach słownych wypadałoby stanąć za postawą którą się tak długo reprezentuje i "uwolnić" w końcu tą 4 litrówkę.

    Ma przecież "dawać frajdę z jazdy" - jeśli tak to niech daje - w myśl głoszonych tu zasad - na każdym biegu.

    Złotówki też Pan umiesz liczyć - o czym piszesz w co drugim poście. To kosztowało tyle, na to są faktury, a utrzymanie e32 przez 3 lata kosztowało mnie tyle.

    Fajnie - niech się teraz wartość auta zwiększy - wrzucając manual, będzie z pewnością autem bardziej wartościowym niż jest w tej chwili, bo nie da się kupić tego modelu w manualu. Klientów w razie chęci sprzedaży będzie sporo, tym bardziej że auto PONOĆ zadbane i zdrowe - czego bronisz jak lwica w każdym poście.


    A teraz, uprzedzając odpowieź którą przewiduję z twojej strony - nie, remont tego co masz nie zrobi z tego nowej skrzyni.
    Nie jest tajemnicą że zlecasz naprawy przy swoim aucie, ufasz więc w to co ci mówią na ten temat. Ostatnio zadane pytanie o chłodzenie skrzyni płynem dowodzi tego w bardzo prosty sposób.

    Nie daj sobie wmówić że po remoncie - ciekaw jestem co obejmującym (zaraz dowiemy się że "wszystko") skrzynia będzie nowa.

    Nie będzie, ani po takim jaki zaplanowali ci za te 4 tys czy 5 tys ani po generalce na wszystkim co da się kupić nowe z ZF w pakietach naprawczych.
    Nawet wtedy nie będzie to nowa skrzynia i nie będzie też jeździć tak jak manual 5 bieg czy 6 bieg.

    Brakowało mi takiej wypowiedzi w tym smutnym wątku odnośnie... no cóż.. "gały" w drewnie. Bo prawdziwej dyskusji nikt tu nie rozpoczął.

    Zachowanie tego auta w oryginale nie jest argumentem, nie jest to unikat i nigdy nie będzie, zadbanych w różnym stopniu 4 litrówek w e32 jest na świecie wiele, zapewne kilka reprezentuje stan bliski fabrycznemu, będąc częścią kolekcji aut które poza kalifornijskim słońcem i zaciszem garażu nigdy nie widziały nawet większego deszczu.


    Nie ma nad czym się zastanawiać - stań w końcu za tym o czym mówisz.
    Czarne e32 w benzynie!


  3. #23
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,413
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Zgadzam się z przedmówcą. Gadałeś wiecznie o tym manualu, więc jak już jest okazja to zakładaj bo następne 2 lata na forum będziesz pisał, że żałujesz. A jak założysz to żałować raczej nie będziesz.
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Szalony dojebywać to Ty mi zawsze umiałeś ale o ile na tym forum nie ma działu kille na innym jest tam sobie możesz poczytać jak jeździ mój trup ale e-38 4,4 zdrowe wciągnąłem kilka innych ciekawych aut (328/330) też i są na to dowody to chyba źle nie jest co nie?????? I osoby które znają auto na żywo cenią je sobie bardzo za stan i osiągi Ty nie bo nie lubimy się od dawna wiemy chyba o tym obydwoje i nie liczę na to żebyśmy się polubili.

    Manual super sprawa obawiam się po prostu jednego wjebię w niego z 7k ( a wszyscy przecież wiedza, że to równowartość ładnego pieknego ogólnie igły 740 ) i kto mi zagwarantuje, że to będzie zrobione profi??? Z drugiej strony sam zadałem wcześniej pytanie i tu się nie mogę z Tobą nie zgodzić, że remont automatu też raczej nie przywróci 100% sprawności skrzyni a gwarancja na remont liczy się w miesiącach co mnie ogólnie śmieszy bo tez wyjdzie z 3-4k a gwarancja na pare miesięcy a skrzynia pewnie i bez remontu pojeździ jeszcze kilka lat.

    Co do mojej wiedzy jest ona i teoretyczna i praktyczna wiele rzeczy robie z mechanikiem lub patrze jak robi sam nie mogę bo gdzie pod blokiem??? To sobie cewki albo świece zmieniam ale co kapitalka na deszczu i śniegu bez kanał i wyciagarki??????

    Jakby to powiedzieć nie masz kasy kombinujesz jak już ją nazbierasz kombinujesz jak jej w g.wnie nie utopić.

    A tutaj więcej pyta nie zadawałem bo liczyłem na link do tematu xsilvera z pierwszej strony a którego sam nie miałęm znaleźć a ktoś podrzucił d otego mechanik też już zrobił listę co potrzeba do skrzyni.

    No i minus skrzyni na większość nie ma Faktury a auto jest na firmę

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa
    Zdzirek, wal do Kliniki BMW. Radek przerabiał na manuale różne kombinacje M60B40 i nie tylko, więc ma to w małym palcu. Robota profi na 100%

  6. #26
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    Manual super sprawa obawiam się po prostu jednego wjebię w niego z 7k ( a wszyscy przecież wiedza, że to równowartość ładnego pieknego ogólnie igły 740 ) i kto mi zagwarantuje, że to będzie zrobione profi??? Z drugiej strony sam zadałem wcześniej pytanie i tu się nie mogę z Tobą nie zgodzić, że remont automatu też raczej nie przywróci 100% sprawności skrzyni a gwarancja na remont liczy się w miesiącach co mnie ogólnie śmieszy bo tez wyjdzie z 3-4k a gwarancja na pare miesięcy a skrzynia pewnie i bez remontu pojeździ jeszcze kilka lat.
    Zdzira nie przesadzaj :) Szalony wytknal ci twoje niezdecydowanie ale to zadna wieksza "dojebka".
    Wracajac do tematu:
    po pierwsze: Nie pekaj! przerobka na manuala to zaden wyczyn i majac dobre czesci to zadna grubsza sztuka zrobic to dobrze- sam przerabialem dziesiatki aut na manu i to wychodzi duzo lepiej jak w 80% servisow ASB remont skrzyni
    po drugie: zakladajac ze trafisz na mega paprochow ktorzy mieliby manu jednak zle zamontowac to powrot do skrzyni auto jest dalej mozliwy- to nie jest przerobka sedana na cabrio :)
    wiec ogolnie glowa do gory wstawiaj manu i ciesz sie "nieemerycka" jazda :)
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    przerabiałeś czy przerabiasz???? :))

    wiesz zdecydować się łatwo ... tyle siana też ale zrobić to dobrze to inna sprawa

    Qba wiem, że Radar by to dobrze zrobił akurat co do tego nie mam wątpliwości ale po 1 odległość w uuuuujjj kilometrów po drugie ceny nie oszukujmy się u Radka by to pewnie kosztowało drugie tyle co sama skrzynia a jak w ogóle masz jakiś namiar na Radzia bo mi wcięło numer fona jak możesz rzuć na pw
    Ostatnio edytowane przez xsilver ; 04-02-2013 o 20:07

  8. #28
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    przerabiałeś czy przerabiasz???? :))
    Przerabialem i przerabiam dalej :) fakt ze aktualnie glownie nowsze modele, starsze tj E34/32 coraz rzadziej ale te mozna jeszcze latwiej przerobic.
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    282
    BMW
    e32 diesel
    Skąd
    biłgoraj
    Kolego Zdzira widze ze jestes mocno nastawiony na kil i kreske i to 7er. Wyscigowki i tak z niej nie zrobisz. Jestem jak najbardziej za manualem do 4,0. Jest duzo sposobow aby wyszło cie to taniej niz regeneracja automata np. kup jakiegos niemca m60b30 lub rozbitego polaka. Bedziesz miał wszystkie potrzebne czesci,bude sprzedaz na złom,za kata tez niezle wpadnie a co ci zostanie pogonisz na alegro. Jak sie postarasz to nawet bedziesz do przodu. Dzwon 5g pomiesci ci 260, mozesz tez zamontowac lekkiego jednomasa a wtedy silnik bedzie sie wkrecał jak w scigaczu. Poskładasz to sobie spokojnie sam,to troche takie klocki lego:D.
    A co chodzi ze pod blokiem to nie takie remonty na polskich parkingach sie działy. A jak nie chcesz aby kiedys cie jakas niewygladajaca lekko dmuchnieta honda z pod swiateł zrobiła kup lekkie auto i przerabiaj ale to juz troszke wiecej kosztuje
    A czytajac jak eksploatujesz swoje auto mam wrazenie ze nawet jak dobrze zregenerujesz automata co wcale nie jest sprawa taka oczywista predzej czy pozniej i tak wymieknie pod naciskiem twojej nogi,manual powinien wytrzymac:D dajac ci przy tym za darmo banana na ustach pod kazdymi swiatłami
    Ostatnio edytowane przez laki7 ; 04-02-2013 o 21:52

  10. #30
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    Szalony dojebywać to Ty mi zawsze umiałeś... osoby które znają auto na żywo cenią je sobie bardzo za stan i osiągi Ty nie bo nie lubimy się od dawna wiemy chyba o tym obydwoje i nie liczę na to żebyśmy się polubili.
    Stój za tym co reprezentujesz na forum - to wszystko co mam do przekazania na poziomie personalnym.

    Nikt mnie nie musi lubić, podobnie jak ja nie muszę się naginać do niczyich przekonań, gdyż mam swoje i stoję za nimi na tyle na ile potrafię.

    Brakowało ci głosów poparcia dla manuala - masz powyżej konkretne wypowiedzi, konkretnych osób w tej sprawie.

    Napisało ci kilka osób z jakimi przekonaniami jest kojarzony profil na którym działasz na forum - tak było od zawsze. Połóż kase i starania na to, żeby nie okazało się to tylko wirtualną paplaniną bez pokrycia w rzeczywistości.

    Nie trzeba będzie wtedy tyle zapewnień, porównań, przywołań, wszystko będzie jasne - jedyne na forum e32 740i manual i tyle w temacie.
    Czarne e32 w benzynie!


Podobne wątki

  1. [silnik] Zmiana skrzyni z manuala na automat w 3.0 r6
    Przez michaelp492 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-10-2012, 06:21
  2. [elektronika] SWAP M70B50 z automata na manuala
    Przez mandrax1 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-12-2011, 17:50
  3. Szpera 3,45 z manuala e34 do e32
    Przez Przemo e32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-12-2011, 23:14
  4. [mechanika] 3.0 V8 zmiana automatu na manuala?
    Przez maxiu456 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-07-2009, 21:22

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •