Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 117

Wątek: Spis gratów do manuala

  1. #61
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    łyka pod warunkiem, że jest bardzo lekkie i ma krótkie przełożenia albo to typowa polska M3 co ma 240-250KM

    no chyba, że silnik M30 konkretnie kombinowany a M3 seria to też wiele zmienia

  2. #62
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    282
    BMW
    e32 diesel
    Skąd
    biłgoraj
    Z tymi krotkimi przelozeniami tez jest klopot i nie pomaga short shifter. Czasami ciezko jest ruszyc mimo szpery i dobrych opon,nastepnie szybko mamy odcinke i znow straty,czesciej musimy deptac sprzeglo a to takze cenne ulamki oraz najwazniejsza rzecz czyli kierowca! Aby sprawnie ruszyc trzeba duzo cwiczyc! Kolega Maly ma tez pewnie niezly refleks. Dlatego aby sprawdzic osiagi swojego auta najlepiej robic to z tzw. rolki.

  3. #63
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    no rzadko się zgadzamy ale z tymi krótkimi biegami to coś jest na rzeczy że do mocnego auta zbyt krótkie biegi też niedobre bo ciągle mieli kołami i ciągle trzeba wajchlować i tracić na to czas

  4. #64
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    282
    BMW
    e32 diesel
    Skąd
    biłgoraj
    Zdzira, nie zawsze musimy się zgadzać, ważne abyśmy w miare obiektywnie podchodzili do tematów swoich i innych. Wracając do tematu jeszcze raz gorąco polecam Tobie skrzynie manualną. Teraz to troche groznie ale potem bedziesz bardzo zadowolony z efektów. Jeśli wybierzesz automat też będzie ok bo orginalnie. A tak naprawde to i Tobie pewnie śni się jakiś swap na M5 :D . Mocy zawsze brakuje! Mi osobiście w mojej e32 widziałby się automat tylko ze nie bardzo wiem jak go połączyć z pompą mechaniczną?

  5. #65
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    to mogę Ci sprzedać mój tds go raczej szybko nie rozwali chyba... :)

    manual jest w toku nazwijmy to jak tylko w tym tygodniu dostanę przelewik szukam skrzyni i działamy

  6. #66
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    282
    BMW
    e32 diesel
    Skąd
    biłgoraj
    Nie jest to powód do dumy,ale tak, zajmuje się sprzedażą części BMW. Z czegoś przecież trzeba żyć! Tak więc nie problem z gratami a z elektryką i wysterowaniem. No i znudziło mi się już serce w moim autku.
    Gratuluje wyboru skrzyni! Nie licz tylko na mniejsze spalanie. Z manualem i v8 noga staje się cięższa !

  7. #67
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    spokojnie moja noga jest pewna tzn ja mam swoją prędkość przelotową w trasie i bez powodu jej nie podnoszę bo w polskich warunkach i po co :)

    na mniejsze spalanie licze w trasie i po mieście przy spokojnej jeździe ale to góra pewnie 1-2 litry ogólnie autko pali mi 15 litrów jak zacznie 14 to dobrze jak nadal będzie łupało 15 to też okej

    co do gratów szukam tam gdzie w jednym miejscu kupię cały komplet tzn skrzynię z całymi "flepami" i najlepiej z fvat na to

  8. #68
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    282
    BMW
    e32 diesel
    Skąd
    biłgoraj
    Na początku będziesz cieszył się swoją 7er jak nowym autkiem:D

    Tak,koniecznie cały komplet w jednym miejscu - taniej i bezpiecznej. Tylko z fv może być problem!
    Nawet ja polecam nową tarcze i docisk, no chyba że jednomas? Ma swoje plusy i minusy, ja widze tylko te pierwsze. Tylko że to troche rzezba, nie ma orginału w bmw 260. Trzeba dobrać,dotoczyć zamach i dać do przerobienia tarcze. Ewentualnie 240 z m30 ze starszych roczników, powinna dać rade.

  9. #69
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    no właśnie mi fv bardzo potrzebny przy tym koszcie przeróbki to niezły koszcik w firmie

    żadnych jednomasów na razie kupię w komplecie skrzynie dwumas i sprzęgło jak padnie sprzęgło za jakiś czas wymienię jak dwumas padnie później to też wymienię jednomasa nie chcę to jest dobre do driftowozu czy innego sportu

  10. #70
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,133
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Gadacie tak jakby skrzyn 6G bylo w brod i tylko wybrac sobie jak duzy ma byc wypas i opcja dostawy... :D
    Zycze kazdemu duzo szczescia w trafieniu naprawde kompletu i do tego jeszcze z fv ;)

    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

Podobne wątki

  1. [silnik] Zmiana skrzyni z manuala na automat w 3.0 r6
    Przez michaelp492 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-10-2012, 06:21
  2. [elektronika] SWAP M70B50 z automata na manuala
    Przez mandrax1 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-12-2011, 17:50
  3. Szpera 3,45 z manuala e34 do e32
    Przez Przemo e32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-12-2011, 23:14
  4. [mechanika] 3.0 V8 zmiana automatu na manuala?
    Przez maxiu456 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-07-2009, 21:22

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •