Ja ogólnie uwielbiam odgłos Tds-a... Kultura pracy jest niesamowita.
Ja ogólnie uwielbiam odgłos Tds-a... Kultura pracy jest niesamowita.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Witam kolege Jakuba. Po przeczytaniu kilku twoich postow ciesze sie ze jest na tym forum człowiek, miłosnik marki,modelu maprawde ogarniety i otwarty a nie tylko zapatrzony na swoj silnik fanatyk m60. Dziekuje takze innym uzytkownikom za opinie pozytywne jak i negatywne,prosze tylko aby te drugie były konstruktywne i wnosiły cos do tematu.
A jaki wygląda spalanie??? o osiągi nie pytam bo wiadomo że nie były celem swap'u ale spalanie mnie interesuje
Zobacz moją siódeme http://7er.pl/showthread.php/8202-e3...85-730iA-V8-93
freshtimer - za młody by być klasykiem, za stary by być platikiem
a ja bym z chęcia zobaczył kilka zdjęć i faktury za te oryginalne części do swapu albo paragony skoro to nie jest drut projekt
Sprawa spalania w duzej mierze zalezy od przełozenia w dyfrze,srednicy i szerokosci opon,masy,oporow powietrza oraz nogi kierownika itd. Obecnie mam 3,15 a wiec wolno. Jadac w trasie zgodnie z przepisami nie jest zle w zimie jest około 7 na miescie 40tys mieszkancow ponad 10 no morze 12:D. Ale juz sie robi szpera 2,65.(ciezka sprawa trzeba zepsuc trzy dyfry) wiec bedzie lepiej no i tadeusz tez lepiej pracuje na długim przełozeniu. Z ciekawostek mojemu młodszemu bratu leciutka e30 z takim samym silnikiem pali wiecej,bo jak autko chce jechac to sie mu nie broni:D
Kolego Jakub o tobie napisałem ze jako pierwszy napisałes obiektywnie na temat tego co badz kontrowersyjnego swapu do e32.
Co chodzi o zdiecia to jak pisałem wczesniej,wole sie usmarowac a w temacie faktor na czesci to co mam pokazywac, na oleje,filtry.
przeciez pisałem ze wszystkie czesci juz miałem z e34.Nic wiecej nie było mi potrzebne!
Ostatnio edytowane przez laki7 ; 29-01-2013 o 16:35
No niestety jesli auto jest w takim stanie jak bylo opisane, tzn 130tys km wnetrze ideał itp, czyli straszny unikat jak na E32 - takie E32 w takim stanie to juz unikat i youngtimer pelna geba - to zostalo okaleczone tym TDSem, no ale kto co lubi.
Zeby nie bylo - sam aktualnie jezdze E39 525TDS, no ale... pakowanie TDS ktorego nigdy nie bylo w budzie E32, do igielki w ktorej fabrycznie siedzial M60??
witam :) jestem ciekaw dalszego rozwoju tego tematu,bardzo chętnie zobaczę jakąś foto relację bo na serwisie ogłoszeniowym już ją obadałem :)
witam i widzę że temat się nieźle rozkręca.
730
Panowie autko jest naprawde bardzo ładne,kompletne,niezniszczone. Wkładajac tam m60,m62 pewnie bylibyscie zachwyceni,manual 4,4 fajnie,ale komplet to 6-7kzł.
A tak ze okaleczanie. Dlaczego? Przeciez silnik z epoki,swap naprawde przemyslany w najmniejszych szczegułach. Podejrzewam ze gdyby e32 wychodziło z fabryki niewiele by sie rozniło od tego. Pisze tak zewzgledu ze komora e34 niewiele rozni sie od komory e32. Wiec o co chodzi? 7 wyglada na orginał,ma ładne wnetrze,swietnie sie prowadzi. Przeciez nie robie z niej wiochy ze spojlerami z laminatu,swiatłami ledowymi czy innymi znaczkami M. Ot zwykłe zadbane e32 z dieslem! Jak mi sie znudzi to zawsze mozna włozyc m62 bo osprzet został tylko po co?