Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: Dziwne ogłoszenie bmw e60 530d

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków

    Dziwne ogłoszenie bmw e60 530d

    Witam przrgladałem allegro i znalazłem takie oto e60 http://otomoto.pl/bmw-530-C27578026.html zastanawia mnie czemu taka cena normalna ok 50 000, nie ma telefonu więc wysłałem mu maila z ciekawości z zapytaniem żeby podał mi nr telefonu oto co odpisał
    1 mail Witam,

    Cieszê siê, ze sa Pañstwo zainteresowani moim samochodem. Sprzedajê ten samochód tak tanio, poniewaz kupilem tu w Anglii inny. Pochodzê z Polski. Jestem lekarzem i ze wzglêdu na pracê przeprowadzilem siê do Wielkiej Brytanii. Mam tu nowa pracê i zarabiam wiêcej niz w Polsce. Przywiozlem samochód z Polski do Anglii. Samochód zarejestrowany jest w Polsce. Prawdopodobnie sa Pañstwo zainteresowani tym, dlaczego sprzedajê go w tak niskiej cenie. Cena rynkowa samochodów z kierownica po prawej stronie jest w Anglii niska. Samochód ma kierownice po lewej stronie, jest to wersja europejska, oraz byl zakupiony w salonie w Polsce.
    Samochód jest w doskonalym stanie, nie ma uszkodzeñ, bezwypadkowy. Nie posiada zadrapañ, garazowany. Nie palê, zatem samochód jest typowy dla osoby niepalacej.
    Wnêtrze jest równiez w doskonalej formie.
    Silnik jest równiez w bardzo dobrym stanie, nie ma z nim problemów.
    Pojazd posiada pelna dokumentacjê serwisowania. Jest on równiez zarejestrowany w Polsce i jest to jeden z powodów, dlaczego sprzedajê samochód w Polsce. Samochód jest równiez ubezpieczony. Posiada wszystkie dokumenty.
    Jeœli potrzebuja Pañstwo wiêcej zdjêc lub jakiekolwiek inne informacje na temat samochodu, proszê mnie o tym powiadomic w kolejnym mailu, abym mógl Pañstwu je wyslac. Równiez podam Pañstwu wiêcej szczególów na temat tego, w jaki sposób transakcja bêdzie sfinalizowana.