Strona 10 z 14 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 136

Wątek: Jaką wersję silnikową E-65 wybrać...???

  1. #91
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Diesel 3,0 ma dokładnie 3000obr/min przy 200km/h. 3,0d jest jednak optymalny do dynamicznej jazdy 160km/h autostradą w większym ruchu. Do tej prędkości zbiera się bardzo dobrze (wskazane używanie trybu sportowego skrzyni). Powyżej jednak chyba musi być V8 (diesel lub benzyna), żeby zadyszki nie było czuć. V12 domyślam się tylko, że aż korci, żeby było jak najwięcej krótkich robót drogowych, po których można ponownie bujać 2 tony do 2 paczek.

    Ostatnio jednak spotkałem się z opinią, że akurat W12 wcale tak nie idzie, jakby można było się spodziewać i diesel V8 daje lepsze wrażenia. Jak sam spróbuję, to się podzielę wrażeniami.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 02-07-2017 o 13:41

  2. #92
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Ostatnia trasa z Kassel . Jak by nie trzy ulewne burze po drodze to i wynik by wyszedł lepszy. :)
    [IMG][/IMG]

  3. #93
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Średnia 121km/h, to musiałeś przelotowo ze 160km/h grzać. Mój klekot przy takiej prędkości ok. 9l/100km wciąga, co jest bardzo niewielką różnicą.

  4. #94
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Bywało i 90km/h w czasie burz , są baustelle na A38 i na A7 nie wspominając już o ograniczeniu prędkości na co prawda krótkim odcinku 30km na A7 nafaszerowanej fotoradarami ale gdzie się dało to pedałowałem ponad 200km/h i wyszło tak jak wyszło. Pokrywa się wskazanie komputera co do 100ml z tankowaniami benzynki.
    Na trasie nad nasze morze Bałtyckie rok temu mimo raczej niższych prędkości wyszło równiutko 10L na 100km. Ten typ tak ma ,że dycha go zadowala. Jestem bardzo zadowolony i nie widzę najmniejszego powodu aby ją skrzywdzić instalacją LPG.
    Poniżej fotka z jazdy po naszym pięknym kraju trasą S3 przez Legnicę-Zieloną górę-Gorzów Wlp a następnie DK6 Trzeba mieć święte nerwy
    [IMG][/IMG]

  5. #95
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Zapraszam do Łodzi. Mam średia prekość w granicach 23-25km/h i auto po mieście 21litrów gazu. Mi przy 220km/ jadąc non stop łyka 20 litrów gazu.
    Nawet 2 litrowe Volvo przy mojej nodze mi zrzerało 14-15 gazu.
    Malo tego jak jeździłem Peigotem 206 1.4 to mi 10-11 po miescie brał

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  6. #96
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2017
    Posty
    70
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Chrzanów
    Oj to kolega chyba cały czas rusza z procedury i na odcince non stop;)

  7. #97
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Cytat Zamieszczone przez laso Zobacz posta
    Nawet 2 litrowe Volvo przy mojej nodze mi zrzerało 14-15 gazu.
    Ja miałem wcześniej Mondeo 2,5 turbobenzyna (silnik Volvo R5 220KM), to przy pędzlowaniu 200km/h gdzie się dało 12,5-14,5l wciągał. Dużo zależało od ruchu. BMW spali sporo mniej przy podobnej mocy i różnicy w wadze ok. 550kg, no, ale to diesel. Przy taki pędzlowaniu (po 200km/h gdzie się da i gdzie nie ma ograniczeń), to 10,5-11,0l muszę wlewać na każdą setkę.

    Różnicę dla mnie też robi cena litra: 1,259EUR za Aral Ultimate dzisiaj tankowałem, gdzie benzyna 95 jest za 1,349EUR. 42gr różnicy w przeliczeniu. Zwykły diesel jest tańszy o kolejne 8 cenów, co daje prawie 77 groszy różnicy na litrze. To było w moim przypadku m.in. decydujące dla wyboru diesla. Możecie się zatem domyślić, że m.in. w Niemczech za namawianiem do zakupu benzyn nie stoi troska o ekologię, a o zysk z VAT.

    P.S. Paliwo wysokooktanowe, np. Aral Ultimate (benzyna), to w ogóle jakieś nieporozumienie, bo kosztuje jakoś 1,47EUR/l. Shell V-Power to chodzi w granicach 1,75EUR/l, jak jeszcze była w okolicy ta stacja. LPG chyba ok. 0,60-0,65EUR (nie zwróciłem uwagi).
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 21-08-2017 o 21:46

  8. #98
    Początkujący Użytkownik Awatar xckamil
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    62
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Sokolniki

    Jaką wersję silnikową E-65 wybrać...???

    Ja mam e65 730d, opony tył 275/40/19 i przód 245/40/19. Robię tygodniowo 1100km po autostradzie z prędkością do max 120-130km/h i spalanie nie chce mi zejść poniżej 10l. Chyba zmienię koła na 18 taki i węższe.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez xckamil ; 22-08-2017 o 15:43

  9. #99
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Z komputera, czy z tankowania? Btw. masz zły profil na przednich kołach ;)

  10. #100
    Początkujący Użytkownik Awatar xckamil
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    62
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Sokolniki
    Z tankowania


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •