W międzyczasie, co mi się rzuciło w oczy - możesz popatrzeć po poniższych hasłach:
- rurka, co już wiesz
- uszczelniacze zaworowe
- koło pasowe czasami pęka (przypadłość chyba wszystkich BMW)
- padające cewki, wypadanie zapłonu
- magiel (problem wielu e65/e66)
- krzywiące się tarcze (tak samo, jak powyżej)
- zacierający się 6-ty cylinder
- dzwoniący rozrząd, czyli łańcuch do wymiany
- wahacze skośne czasami powodują bicie kiery
- alternator lub bateria powoduje choinki
- konwertery powodują falowania obrotów i lipne działanie skrzyni
- skrzynia czasami podszarpuje lub niezbyt pracuje, co wymaga zastosowania "tricku" (znajdziesz na forum)
- zużycie łącznika elastycznego i podpory wału
- wycieki z miski skrzyni

To tak na szybko, co mi na myśl przyszło. Niektórzy twierdzą, że N62 (745i) to jeden z gorszych silników do 7er e65 pod względem awaryjności, choć chyba najbardziej popularny.