,,,,co tak z tym plynem mieszacie znam ludzi co maja swoje 745i od kilku lat na zegarach ponad po 300tys km i jakos nikt nie nazeka na wyciek plynu....
,,,,co tak z tym plynem mieszacie znam ludzi co maja swoje 745i od kilku lat na zegarach ponad po 300tys km i jakos nikt nie nazeka na wyciek plynu....
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
Moje 730ld 232konie, pali mi 9l/100 w mieście =) a latam jak szalony :]
NOW: BMW 730Ld 07' / Audi A5 QUATTRO 2.0TFSI 11'
EX: Volvo V50 2.4d SPORT 07' / Volvo S60 R 08'
witam wszystkich po długiej nieobecności, przypomnę się na szybko na wasze forum przystąpiłem ok 2 lata temu byłem posiadaczem bmw e65 745 od pierwszego właściciela.
ww perełkę udało mi się również sprzedać na forum więc jest w waszym posiadaniu... :) mam nadzieję że wszystko z nią ok
jestem na etapie szukania kolejnej e65 ni było mnie tu przez ponad rok przejrzałem wasze wpisy co nowego działo się w waszych samochodach i pytanie czy z biegiem czasu powinienem się obawiać czegoś spektakularnego w usterkach mojej przyszłej 745????
myślę że "rurka chłodzenia" którą wymieniałem plus regeneracja maglownicy już mnie nie zaskoczą, jednak celuje w 7 z lat 2002-2004 jednak to autko będzie już miało kilka latek i od pierwszego własćieciela już raczej go nie dostanę... przebiegi też poszły z biegiem lat do góry...
co sądzicie o silniku 745...
i co byście doradzili fachowym okiem...he 745 w wizuualnie fajnym stanie zaczynają sie od ok 22tys i szybują nawet do 40 tys z czego jak ogladam nie zawsza cena adekwatna jest do stanu... dzięki wam bardzo za odpowiedzi
W międzyczasie, co mi się rzuciło w oczy - możesz popatrzeć po poniższych hasłach:
- rurka, co już wiesz
- uszczelniacze zaworowe
- koło pasowe czasami pęka (przypadłość chyba wszystkich BMW)
- padające cewki, wypadanie zapłonu
- magiel (problem wielu e65/e66)
- krzywiące się tarcze (tak samo, jak powyżej)
- zacierający się 6-ty cylinder
- dzwoniący rozrząd, czyli łańcuch do wymiany
- wahacze skośne czasami powodują bicie kiery
- alternator lub bateria powoduje choinki
- konwertery powodują falowania obrotów i lipne działanie skrzyni
- skrzynia czasami podszarpuje lub niezbyt pracuje, co wymaga zastosowania "tricku" (znajdziesz na forum)
- zużycie łącznika elastycznego i podpory wału
- wycieki z miski skrzyni
To tak na szybko, co mi na myśl przyszło. Niektórzy twierdzą, że N62 (745i) to jeden z gorszych silników do 7er e65 pod względem awaryjności, choć chyba najbardziej popularny.
Dodam jeszcze problem z valvetroniciem .
Moje prywatne zdanie: N62 to był świetny motor jak był nowy ale niestety czas pokazał ,że to kiepska konstrukcja i do tego wykonana z kiepskich materiałów. W BMW silniki odznaczone literką "N" to nawet nie połowa jakości co w silnikach "M". Wiadomo ,że wszystko można naprawić ,jednak jak kupisz naprawdę zaniedbany egzemplarz w którym olej był wymieniany co 30 kkm to oka w nocy nie zmrużysz bo spędzi Ci sen z powiek. O przeciągu w portfelu już nawet nie mówię. Ja bym na pewno N62 już więcej nie kupił.
Już chyba każdy wie że najlepszy silnik do e65 to tylko i wylacznie trzy litrowa benzyna![]()
@DZUDA nie pier..l . Ja tego nie powiedziałem ,że trzy litrowa Pb jest najlepsza. Na pewno daje psychiczny spokój. Nie wymaga takich inwestycji jak N62 i i jest dużo mniejsze prawdopodobieństwo awarii . Widać to doskonale po różnicy w cenach na mobile.de.
Jeżeli komuś nie zależy na dzwięku V8 to polecam. Daje radę wbrew obiegowej opinii tych, którzy nie jechali takim autem z tym motorem. Można kupić przecież jeszcze diesla M57. No ale to zawsze klekot.
Dlaczego Ty w takim razie @Dzuda nie kupiłeś 745i tylko smrodziucha 730d ?
Czyżby przeraziło Cię widmo awarii i kosztów z tym związanych ?
A może spalanie Pb cię odstraszało.
Ja miałem cztery czy pięć lat temu 745i i coś mogę o tym powiedzieć.
Oczywiście ,że są chłopaki co tym jeżdzą po 7-8 lat i złego słowa na ten silnik nie powiedzą. Np. Adasio czy Aldik. Oni niemniej jednak kupili auta dawno temu z małym przebiegiem,dbali a wręcz dbają o auto a tym bardziej o serwis ,wymieniają olej i wszystko inne co się należy. Takie auto owszem ,warto kupić ,ale.... Nikt takiego auta nie sprzedaje za śmieszną kasę za którą się kupuje trzy lata młodszego golfa albo E38 w miarę dobrym stanie. Jak kupisz zaniedbany egzemplarz to życzę powodzenia. Drugie tyle co dasz za auto wsadzisz w niego ani się nie obejrzysz.
Dlaczego kupiłem diesla? A no dlatego ze koszt przejechania 100km kosztuje mnie ~22zl. Po drugie latwo sie ingeruje w moc tego silnika a obecne ~300KM dostepne z dolnej granicy obrotow w zupelnosci mi wystarcza (malo kiedy wykorzystuje te możliwości). Po trzecie miałem juz 3.0d i bylem z niego zadowolony.
Awarie wersji benzunowych owszem tez mialem na uwadze
Ostatnio edytowane przez Dzuda ; 21-06-2017 o 08:07