Strona 5 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 136

Wątek: Jaką wersję silnikową E-65 wybrać...???

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Sebol
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    251
    BMW
    e60
    Skąd
    Świetochłowice
    ,,,,co tak z tym plynem mieszacie znam ludzi co maja swoje 745i od kilku lat na zegarach ponad po 300tys km i jakos nikt nie nazeka na wyciek plynu....

  2. #42
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    Cytat Zamieszczone przez Sebol Zobacz posta
    ,,,,co tak z tym plynem mieszacie znam ludzi co maja swoje 745i od kilku lat na zegarach ponad po 300tys km i jakos nikt nie nazeka na wyciek plynu....

    Oj przyjdzie, predzej czy pozniej ;D, ale jeden zrobil 400000 km zanim sie rozszczelniło
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    179
    BMW
    e66 730Ld
    Skąd
    Puławy
    Moje 730ld 232konie, pali mi 9l/100 w mieście =) a latam jak szalony :]
    NOW: BMW 730Ld 07' / Audi A5 QUATTRO 2.0TFSI 11'
    EX: Volvo V50 2.4d SPORT 07' / Volvo S60 R 08'

  4. #44
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,134
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Greg38 Zobacz posta
    Oj przyjdzie, predzej czy pozniej ;D, ale jeden zrobil 400000 km zanim sie rozszczelniło
    Albo juz 200tkm wczesniej za starego wlasciciela zostaly wymienione oringi na nowe :D

    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 26-02-2011 o 23:05
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  5. #45
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    64
    BMW
    e65
    Skąd
    katowice
    witam wszystkich po długiej nieobecności, przypomnę się na szybko na wasze forum przystąpiłem ok 2 lata temu byłem posiadaczem bmw e65 745 od pierwszego właściciela.
    ww perełkę udało mi się również sprzedać na forum więc jest w waszym posiadaniu... :) mam nadzieję że wszystko z nią ok
    jestem na etapie szukania kolejnej e65 ni było mnie tu przez ponad rok przejrzałem wasze wpisy co nowego działo się w waszych samochodach i pytanie czy z biegiem czasu powinienem się obawiać czegoś spektakularnego w usterkach mojej przyszłej 745????
    myślę że "rurka chłodzenia" którą wymieniałem plus regeneracja maglownicy już mnie nie zaskoczą, jednak celuje w 7 z lat 2002-2004 jednak to autko będzie już miało kilka latek i od pierwszego własćieciela już raczej go nie dostanę... przebiegi też poszły z biegiem lat do góry...
    co sądzicie o silniku 745...
    i co byście doradzili fachowym okiem...he 745 w wizuualnie fajnym stanie zaczynają sie od ok 22tys i szybują nawet do 40 tys z czego jak ogladam nie zawsza cena adekwatna jest do stanu... dzięki wam bardzo za odpowiedzi

  6. #46
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    W międzyczasie, co mi się rzuciło w oczy - możesz popatrzeć po poniższych hasłach:
    - rurka, co już wiesz
    - uszczelniacze zaworowe
    - koło pasowe czasami pęka (przypadłość chyba wszystkich BMW)
    - padające cewki, wypadanie zapłonu
    - magiel (problem wielu e65/e66)
    - krzywiące się tarcze (tak samo, jak powyżej)
    - zacierający się 6-ty cylinder
    - dzwoniący rozrząd, czyli łańcuch do wymiany
    - wahacze skośne czasami powodują bicie kiery
    - alternator lub bateria powoduje choinki
    - konwertery powodują falowania obrotów i lipne działanie skrzyni
    - skrzynia czasami podszarpuje lub niezbyt pracuje, co wymaga zastosowania "tricku" (znajdziesz na forum)
    - zużycie łącznika elastycznego i podpory wału
    - wycieki z miski skrzyni

    To tak na szybko, co mi na myśl przyszło. Niektórzy twierdzą, że N62 (745i) to jeden z gorszych silników do 7er e65 pod względem awaryjności, choć chyba najbardziej popularny.

  7. #47
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Dodam jeszcze problem z valvetroniciem .
    Moje prywatne zdanie: N62 to był świetny motor jak był nowy ale niestety czas pokazał ,że to kiepska konstrukcja i do tego wykonana z kiepskich materiałów. W BMW silniki odznaczone literką "N" to nawet nie połowa jakości co w silnikach "M". Wiadomo ,że wszystko można naprawić ,jednak jak kupisz naprawdę zaniedbany egzemplarz w którym olej był wymieniany co 30 kkm to oka w nocy nie zmrużysz bo spędzi Ci sen z powiek. O przeciągu w portfelu już nawet nie mówię. Ja bym na pewno N62 już więcej nie kupił.

  8. #48
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Już chyba każdy wie że najlepszy silnik do e65 to tylko i wylacznie trzy litrowa benzyna

  9. #49
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
    Już chyba każdy wie że najlepszy silnik do e65 to tylko i wylacznie trzy litrowa benzyna
    @DZUDA nie pier..l . Ja tego nie powiedziałem ,że trzy litrowa Pb jest najlepsza. Na pewno daje psychiczny spokój. Nie wymaga takich inwestycji jak N62 i i jest dużo mniejsze prawdopodobieństwo awarii . Widać to doskonale po różnicy w cenach na mobile.de.
    Jeżeli komuś nie zależy na dzwięku V8 to polecam. Daje radę wbrew obiegowej opinii tych, którzy nie jechali takim autem z tym motorem. Można kupić przecież jeszcze diesla M57. No ale to zawsze klekot.
    Dlaczego Ty w takim razie @Dzuda nie kupiłeś 745i tylko smrodziucha 730d ?
    Czyżby przeraziło Cię widmo awarii i kosztów z tym związanych ?
    A może spalanie Pb cię odstraszało.
    Ja miałem cztery czy pięć lat temu 745i i coś mogę o tym powiedzieć.
    Oczywiście ,że są chłopaki co tym jeżdzą po 7-8 lat i złego słowa na ten silnik nie powiedzą. Np. Adasio czy Aldik. Oni niemniej jednak kupili auta dawno temu z małym przebiegiem,dbali a wręcz dbają o auto a tym bardziej o serwis ,wymieniają olej i wszystko inne co się należy. Takie auto owszem ,warto kupić ,ale.... Nikt takiego auta nie sprzedaje za śmieszną kasę za którą się kupuje trzy lata młodszego golfa albo E38 w miarę dobrym stanie. Jak kupisz zaniedbany egzemplarz to życzę powodzenia. Drugie tyle co dasz za auto wsadzisz w niego ani się nie obejrzysz.

  10. #50
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Dlaczego kupiłem diesla? A no dlatego ze koszt przejechania 100km kosztuje mnie ~22zl. Po drugie latwo sie ingeruje w moc tego silnika a obecne ~300KM dostepne z dolnej granicy obrotow w zupelnosci mi wystarcza (malo kiedy wykorzystuje te możliwości). Po trzecie miałem juz 3.0d i bylem z niego zadowolony.

    Awarie wersji benzunowych owszem tez mialem na uwadze
    Ostatnio edytowane przez Dzuda ; 21-06-2017 o 08:07

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •