No więc właśnie. Przynajmniej jesteś szczery i nie wiem tylko dlaczego zaatakowałeś mnie czy naśmiewałeś się z 3.0i jeżeli ja nic o tym silniku wcześniej nie pisałem tylko wyraziłem swoje zdanie o N62 , a tymbardziej o egzemplarzach które są do sprzedania w naszym kraju. Nie bez powodu niektórzy chcą się ich pozbyć za 20 parę tysi.
Sam zresztą dobrze wiesz co widziałeś i co oglądałeś jak szukałeś E65 dla siebie.
Połowa z nich będzie miała biedę dojechać o własnych siłach z nowym właścicielem do domu.
Nie oszukujmy się, ale takie są realia.



Odpowiedz z cytatem
mozna tez profilaktycznie wymienic lańcuch za 2k i tez masz z głowy. Ja poki co bym innego silnika nie chcial. Jesli już to 750i bądź 745d. Największy problem 745i to taki ze to przedlift.Kupowanie 15letniej V8 to po prostu prosba o kłopoty (czekam az sie teraz na mnie sa to rzucicie ale po ptostu tak jest) 
