DZUDA
to jeszcze mi objaśnij,jak ci wychodzi 22 zeta na 100km. Liczysz netto i wychodzi wtedy 7/100 ale vatu nie odliczysz z osobówki w 100%.A i tak te 7/100l to śmiech.Bo innym pali 10-12.
DZUDA
to jeszcze mi objaśnij,jak ci wychodzi 22 zeta na 100km. Liczysz netto i wychodzi wtedy 7/100 ale vatu nie odliczysz z osobówki w 100%.A i tak te 7/100l to śmiech.Bo innym pali 10-12.
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
@dzuda, @jaro5 - Tak na marginesie to liczenie samej benzyny jako koszt przejazdu to trochę nieporozumienie, bo taki wskaźnik nic nie mówi. Trzeba liczyć całkowity koszt posiadania, podzielić go przez przebieg i wtedy masz koszt. Do kosztów paliwa dolicz olej, serwisy (czyli w N62 wymiana razem ze świecami 8 cewek i tego typu przyjemności), hamulce, naprawy, ewentualnie utratę wartości i ubezpieczenie, podziel przez liczbę kilometrów i to dopiero wyjdzie koszt kilometra. W przypadku takiego N62 paliwo to tylko koszt poboczny :)
EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60
Dlaczego kupiłem diesla? A no dlatego ze koszt przejechania 100km kosztuje mnie ~22zl. Po drugie latwo sie ingeruje w moc tego silnika a obecne ~300KM dostepne z dolnej granicy obrotow w zupelnosci mi wystarcza (malo kiedy wykorzystuje te możliwości). Po trzecie miałem juz 3.0d i bylem z niego zadowolony.
Awarie wersji benzunowych owszem tez mialem na uwadze
Ostatnio edytowane przez Dzuda ; 21-06-2017 o 08:07
No więc właśnie. Przynajmniej jesteś szczery i nie wiem tylko dlaczego zaatakowałeś mnie czy naśmiewałeś się z 3.0i jeżeli ja nic o tym silniku wcześniej nie pisałem tylko wyraziłem swoje zdanie o N62 , a tymbardziej o egzemplarzach które są do sprzedania w naszym kraju. Nie bez powodu niektórzy chcą się ich pozbyć za 20 parę tysi.
Sam zresztą dobrze wiesz co widziałeś i co oglądałeś jak szukałeś E65 dla siebie.
Połowa z nich będzie miała biedę dojechać o własnych siłach z nowym właścicielem do domu.
Nie oszukujmy się, ale takie są realia.
Ja bym proponował w zależności od przebiegów rocznych. Jak jeździsz mało i chcesz mieć zabawkę - to śmiało V-ki. A jak jeździsz więcej to rzędówki.
Ja robię ~15.000 rocznie, a mam jeszcze drugie auto na lato więc mogłem sobie pozwolić na 750. Jakbym jeździł więcej na pewno nie kupiłbym stosunkowo skomplikowanego nawet dzisiaj, 10-15 letniego V8, którego duży remont pochłonie patrząc optymistycznie połowę wartości samochodu i który trzeba będzie holować na drugi koniec polski żeby znaleźć kogoś, kto to ogarnie.
Miałem 745, przesiadłem się na 750 i jestem zadowolony. Przy niskich przebiegach koszta są akceptowalne.
Ostatnio edytowane przez .raven ; 21-06-2017 o 08:58
EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60
ogółem z silnikami z serii N jest jak z M62 po prostu wchodzą w ten wiek że już powoli trzeba z nimi coś zrobić
ogółem każdy kupując luksusową limuzyny musi się liczyć że będa koszty uboczne i tyle. Dlatego jest tak duży rozrzut cen gdzie e38 możesz kupić od 5k-50k a e65 od 20-80k
U mnie koszty utrzymania to ok.500zł/msc części/opony/płyny itd. + ubezpieczenie 900€/rok + podatek 463€/rok + 9,2l/100km średnio. Jak lecę autostradami 160-200km/h, to przy dzisiejszych korkach i tłoku, gdzie jakieś 15% trasy jeździe się niestety 120km/h, spalanie orientuję się w okolicy 9,0l/100km.
9,2l/100km x 4,30zł/l Vervy = 39,56zł/100km
Ostatnio edytowane przez HTN ; 21-06-2017 o 11:07
Wszyscy zapomnieli jak 6miesięcy temu była sieczka z pękającymi łańcuchami w Dieslu.
Ja mam N62 i w tamtym roku auto dało mi w kość. Szczególnie skrzynia no ale to w Dieslu też może paść.
Ile ludzi tyle opini. Generalnie z auta jestem zadowolony z jakości materiałów, wyposażenia, komfortu.
Fakt że to pierwsze auto przy którym muszę tyle robić. Jak nie klapa to soft close, jak nie skrzynia to sterownik Valve, jak coś uszczelnie to leci z innej strony. No ale jak mam miesiąc bez naprawy to sam sobie wymyślam jakiegoś Retrofita. Np LMAII lub monitor polift, lakierowanie skóry. Teraz myślę o kamerce.
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka