Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Urwane kolo, piasta, tarcza dzien pelen wrazen

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Z przodu jest piasta z łożyskiem ,a z tyłu wymienia się samo łożysko :)

  2. #2
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta
    Z przodu jest piasta z łożyskiem ,a z tyłu wymienia się samo łożysko :)


    Piasta to nr 1.
    Jak jest uszkodzona (zerwane gwinty śrub, wygięcie, etc.) to koniecznie trzeba wymienić razem z łożyskiem.
    Może łatwiej byłoby wpasować całą tylną zwrotnicę, ale w niej łożysko może być wyjechane i nie obędzie się bez wymiany... Ruletka jednym słowem.
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Tarcza sprzęgłowa M5 - E38 ?
    Przez chytrusek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-01-2013, 19:27
  2. Urwane mocowanie spryskiwacza
    Przez Greg38 w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-01-2011, 15:10
  3. [ zawieszenie] Piasta przednia?
    Przez darwaso w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-03-2010, 23:16
  4. pelen kozak ;D
    Przez Szwed w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-07-2008, 00:54

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •