Prawie jestem pewien, że trefny akumulator, co to w ogóle za firma Forse.
Mechanik Ci zmierzył napięcie i jest 9V to znaczy, że akumulator albo jest rozładowany albo ma zwartą celę.
W BMW dobry aku to podstawa, bo elektronika jest kapryśna na wszelkie zmiany napięcia w układzie.
Skoro Ci zrobili rozrusznik to na pewno go sprawdzili, raczej nie opłacałoby im się zrobić fuszerki, bo i tak temat do nich wróci.
Jeżeli Twój aku ma zwarcie na celi, albo jest mocno rozładowany to z przewodów auta nie uruchomisz, bo Twój aku stanowi za duże obciążenie dla tego w aucie dawcy. Poza tym jakie miałeś przewody, do tych rozruszników 2,2kW potrzebne są naprawdę grube miedziane, raczej niedostępne w normalnych sklepach.
Ciągle piszesz o prądzie, a to przecież napięcie.
Najlepiej zrobisz jak podmienisz aku z innego auta i wtedy napisz. Do sprawdzenia wystarczy Ci jakikolwiek aku powyżej 74Ah.