Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 39

Wątek: Silnik zgasł po 400m i nie odpala.

  1. #21
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Lepiej byłoby ogarnąć w WDS, ale koncern pozamykał strony z diagramami.
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  2. #22
    Vip Vip Awatar avecezarave
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    1,614
    BMW
    E32 740iL `93
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Blog
    27
    Od kiedy WDS jest nieczynny?
    [IMG]http://img408.imageshack.us/img408/1048/dsc0188v.jpg[/IMG 7er

  3. #23
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    http://tis.spaghetticoder.org/

    BMW TIS and WDS removed by request from BMW AG
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  4. #24
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,300
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez avecezarave Zobacz posta
    Od kiedy WDS jest nieczynny?
    Jakoś na początku grudnia zamknęli... :-(

  5. #25
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Zerknij na to, pomierz dokładnie, jeszcze za pompy odpowiada bezpiecznik numer 23 w skrzynce od kierowcy.

    Może Ci pompa zaciągnęła jakiś brud i stanęła, a co za tym idzie wyrzuciło bezpiecznik. Obie pompy są na jednym.

    pozdrawiam Bartek

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik Awatar sokół
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    235
    BMW
    E32 750iL 1990r.
    Skąd
    Wisznice
    Dzięki Bartek. Teraz już wiem o co kaman, pomierzę jeszcze raz.

  7. #27
    Początkujący Użytkownik Awatar Puki372
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    12
    BMW
    E32
    Skąd
    Wschód
    poszukaj przekaźnika odpowiedzialnego za załączanie pomp(y), posprawdzaj każdy z nich. Często się spotykam, że przekaźnik na styczniku śniedzieje i nie przekazuje prądu na pompe.

  8. #28
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Jakby co jestem na bierząco, wczoraj wymieniłem obie pompy. Ponieważ oryginalne Boscha kosztują ponad 600 PLN za sztukę(najtańsze źródło części jakie znam), zrobiłem patent kolegi Shogun'a z bimmerforum , link poniżej:

    http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1300166

    założyłem wersje 342 i śmiga bez problemu, poza tym tak jak jest napisane pompy bezgłośne

    całość kosztowała mnie nieco ponad 500 PLN za dwie sztuki razem z przesyłkami, założyłem dwie, żeby nie tracić możliwości dojechania w przypadku awarii jednej, a można jedną, jest opisane w linku

    moja jedna pompa już się kończyła, zatem wymiana profilaktyczna, zapobieganie przed leczeniem

    Wracając do tematu:

    Przekaźniki są w skrzynce auxliary 2, czyli od strony pasażera, mała skrzynka przy kielichu. Dwa takie same pod sobą, bodajże pierwsze z prawej, ale żeby oba padły naraz, wątpię.

    Sprawdziłeś ten bezpiecznik 23??

    Jeżeli on jest ok, to sprawdź jeszcze czy dochodzi napięcie do gniazd tych przekaźników. Jeżeli tak to wtedy możesz zworki zrobić zamiast nich i zobaczyć, czy auto śmiga. Może problem jest gdzieś w zasilaniu między skrzynką bezpieczników, a przekaźnikami.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 26-01-2013 o 19:02
    pozdrawiam Bartek

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik Awatar sokół
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    235
    BMW
    E32 750iL 1990r.
    Skąd
    Wisznice
    Ło matko! Już mnie głowa boli od tych możliwości :). A tak serio, to chwilowy brak czasu na grzebanie przy aucie. Dam znać jak tylko ruszę z tematem.
    Oczywiście, wszelkie sugestie mile widziane.
    Ostatnio edytowane przez sokół ; 28-01-2013 o 21:19

  10. #30
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,413
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Miałem podobny przypadek w M30, auto zgasło i nie chciało gadać, po jakimś czasie odpaliło na chwilę i znów zgasło. Czyszczenie pompy paliwa i usunięcie z baku szlamu załatwiło sprawę.
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

Podobne wątki

  1. [elektryka] e38 740d, nie kreci rozrusznik i nie odpala, nowy akumulator.
    Przez CICHY83 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 15-03-2013, 11:21
  2. [silnik] e38 750 iL silnik stracil moc i nie odpala POMOCY
    Przez siiwy23 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-12-2011, 16:40
  3. [elektryka] Nie odpala m60b30 kręci, a nie odpala
    Przez 7er Fanatic w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-08-2011, 16:17
  4. Silnik nie odpala na rezerwie
    Przez Daroo w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-07-2011, 19:54
  5. nie odpala silnik m60
    Przez dOOm_PL w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-05-2010, 13:26

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •