-
Początkujący Użytkownik
Tak w temacie przebiegu - akurat ja miałem farta i znajomego w Niemczech, który miał brata w BMW i po przyjacielsku sprawdził mi moje auto. Trafiłem 730 D, 2001 rok z przebiegiem 133tkm. Weryfikacja przebiegu i stanu w ASO Niemczech i od razu w ASO w Polsce po dojechaniu do kraju potwierdziła wszystko.
Pierwszy właściciel wzął nowy samochód w leasing i wykupił potem a następnie po 7 latach sprzedał. Fakt, że opłacalo mu się to średnio, ale przecież to nie mój problem... :D
Także reguły nie ma, ale rzecz jasna zdarzają się odpicowane bryki, które za chwilę wymagają wielotysięcznych remontów. ;( ja swojego dłuuuuugo szukałem.
Oczywiście nic nie jest w życiu idealne, ja też po kupnie musiałem np. wymienić drążek kierowniczy, zrobić cos tam w wydechu, a silnik łapał "lewe" powietrze, więc wymieniono mi jakiś przewód (znam się na tym średnio, ale dbam o auta maksymalnie)...
Ad meritum - w mieście auto pali mi ok. 9,5 (spokojna jazda), bądź 11,5 (normalna jazda, korki), aż do 16 (raz się zdarzyło, że się NAPRAWDĘ spieszyłem i na odcinku 15 km i w trybie sportowym tyle spalił). Na trasie spokojnie 8, do 9,5 jeśli trzeba sporo wyprzedzać.
Póki co jestem po zrobieniu 12 tkm baaardzo zadowolony :)
wszystko w spalaniu zależy od charakteru kierowcy, a jeśli stać Cię na samochód i serwis jak Bozia przykazała, to E38 na pewno się odwdzięczy.
Było nie było - auta robione z najwyższą starannością, z najlepszych komponentów. Nawet po kilku latach i z dużymi przebiegami potrafią spisywać się znakomicie, ale to zależy od serca/portfela Twojego i poprzednich właścicieli.
ja kolego wziąłbym 730D, jak mądrze bylo napisane wyżej, to popularny silnik i w razie czego łatwiej go naprawić. ;)
pozdr
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum