Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Nie ładuje e32 730i:(((

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez kubosh Zobacz posta
    W sumie to mógłbyś ew miernikiem wpiąć się w alternator gdzie masz wyjście prądu i sprawdzić czy jest odpowiednie napięcie.
    Ale dla mnie po prostu umarł Ci alternator.....
    Nie ma co się zastanawiać, tylko alternator do rozebrania. Padła któraś diód/diody albo kończą się szczotki.

    Może być też regulator.
    pozdrawiam Bartek

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar krzysiek7er
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    661
    BMW
    brak... tym czasem Omega B FL 2.2
    Skąd
    Finlandia
    Stawiał bym na diody/mostek prostowniczy. Do regeneracji.
    "W czasie deszczu gdy wiatr wieje, słychać Alfę jak rdzewieje."

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BOSS302
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    108
    BMW
    E32 - M60B30 '93
    Skąd
    Kraków
    Ktoś z Was wyciągał alternator samemu? dużo z tym roboty przy V8 ??

  4. #4
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez BOSS302 Zobacz posta
    Ktoś z Was wyciągał alternator samemu? dużo z tym roboty przy V8 ??
    Ja wyciągałem. Robisz tak.

    Odkręcasz Visco i pasek który łączy alternator i koło pasowe. I Alterator trzymają 3 albo 4 śruby. Pozniej musisz odkęcić Przewody. ( Bez problemu pozniej podłączysz to jest tylko jedna możliwość podłączenia przewodów ) Teraz najlepsze czyli wyciąganie Alternatora z Silnika. Ja robiłem to od góry czylu
    1. WYciągasz go w strone chłodnicy
    2. Musisz troche pomanewrować nim bo w będzie ci podstawa Filtra przeszkadzać
    3. alterantor Wyjdzie w "pozycji" Wirnikiem do góry ( czyli ją częscią na której jest pasek zakładany )

    i to chyba tyle.

  5. #5
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Trochę jest, bo trzeba poluzować podstawę filtra. Ale i tak jest lepiej niż w V12 ;D

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar capoZe32
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    674
    BMW
    750iL (not LPG)
    Skąd
    Poznań
    Blog
    4
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    Ale i tak jest lepiej niż w V12
    Dobrze wiedzieć

Podobne wątki

  1. [elektryka] OK zepsuło się, 730i - nie gada
    Przez koNik_N w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-01-2013, 19:00
  2. e32 730i + lpg nie chce odpalic
    Przez adrianfuterski w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-05-2012, 15:36
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-06-2010, 16:35
  4. E38 730i 1997 Nie odpala POMOCY !!
    Przez ciechann w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-12-2009, 19:23
  5. pomocy BMW 730i nie pali
    Przez gary w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-03-2009, 09:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •