no ja się na 750 nie zdecyduje nigdy chyba.... wszystko wszystkim ale jakąś ekonomię trzeba zachować a V12 nigdy nie będzie ekonomiczny.... M60B40 owszem.... i takiego bedę szukał za jakieś 2-3 lata po tej co mam teraz tylko w budzie e38
Długo nic nie pisałem.... Auto nadal w rozsypce..... Wymieniona podsufitka znalezione sterowanie nawiewami i tyle z nowości... w tym tygodniu chyba zrobię polerkę bo mam setki rys na lakierze część powinna zniknąć zostanie..... 1/3.... Dużo czasu i kasy pochłoneło moje drugie auto jakim jest suzuki vitara cabrio.... le bmw też będzie powoli doprowadzane do stanu używalności. i teraz pytanie.... Czy szare skóry z e38 mają taki sam odcień jak w e32? nadalszukam ładnej szarej skóry na przód i nic się nie trafia :/
Miałem szarą skórę w swojej poprzedniej E32 730i...wydaje mi sie,że sam odcień jest podobny ale w E32 skóra miała wyraźniejszy połysk i była nardziej gładka jak taka standartowa szara skóra w E38...chyba w E32 była lepszej jakości...ale to tylko moje zdanie.,mogę się mylić.Pozdrawiam.
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
ja chyba kupię od e38 bo od e32 już nie mam cierpliwości szukać ale to nie wszystko na raz... potrzebuje fotele do e32 żeby te co mam zabrać do vitary (skóra nie nabiera wody :D)
ja w swoich terenowkach zakladalem ala recaro z tworzywa,wtedy nie nabieraly ( oczywiscie mialy odprowadzenia wody ) ze skory zrobisz szybko szmate jak bedziesz czesto topil maszyne ;-) ja najczesciej biegi zmienialem pod woda :-)
ja nie zmieniam biegów :D mam automat :P wiesz co by nie było jak kupię do e32 ładne na przód to te mi zostaną a w vitarce fotele są traficzne.... zbyt małe dla mnie i gąbki z lewej strony już nie istnieją więc konstrukcja fotela wbija się w tyłek.
P.S.
czym jeździłeś? ja zaczynam od vitary ale wiem że następny będzie na 100% patrol K160 lub K260 (z naciskiem na tego pierwszego) lub GR (bo ma blokadę i sprężyny zamiast resorów) i obowiązkowo diesel....
no więc w autku małe zmiany... odpinałem niedawno aku i...... teraz załącza się jakiś alarm... klakson się włącza potrąbi trochę i przestaje. nie wiem dlaczego ale tak ma (i to nie zawsze).
Ze zmian autko dostałe nowe opony na tył w rozmiarze 215 55 17 i taki też rozmiar pójdzie na przód ewentualnie 205 55 17 zależy co upoluję.... na tyle wyladował wynalazek jakim jest zeetex powód prosty... brak kasy.... a przynajmniej nowe nie wyzabkowane przytarte itp. Ponadto ożyła mi klimatyzacja... nie mniej jednak mam pewien problem... gdy stoje w korku chłodzi wyraźnie słabiutko jak jade 40-50km/h jest ok. zaobserwowałem że nie załącza się wiatrak od klimy... Dobrze myslę że to jest cały problem?
No i zapomniałem wspomnieć... pojawiła się na aucie BH z ringami (które nikomu się nie podobają mi nie przeszkadzają a podkreślam że auto jest moje więc możecie sobie darować teksty typu zdejmij itd mi nie przeszkadzają) zrobiłem światła pozycyjne (nie było pradu jest ze skrzynki kabelek pociagnięty załączją się po zapłonie będe przepinał pod podświetlanie deski rozdzielczej) do tego chwilowo uporałem się z problemem palącej się instalacji nie działających szyb itp (wymiana modułów z pod kanapy pomogla) panel klimy dostał zasilanie i jest ok. Z elektryki pozostaje sprawa pozycji z przodu elektryczny szyber ostatnio nie chciał się zamknąć na chwilę dostał prąd na krótko aby go zamknąć. Udało sie później też już działał ale jest odpięty aby nie kusiło. No i najnowsze feler... przepalający się bezpiecznik nr 20 pod maska... po przepaleniu nie mam na liczniku nic poza podświetlaniem obrotkiem i prędkościomierzam reszta jest martwa.
Z samochodu wyrzuciłem starą instalację radiową poizolowałem stare kable i schowałem gdzieś głęboko pod deskę aby mi nie przeszkadzały. Instalacja do radia nowa poza anteną. Składa się ona z zasilania radia (2x4mm2 aby nie przygasało ale za dużo wystarczyło by 2.5mm2) i niczego więcej... od radia idzie przewód 2x1.5mm2 z anteny automatycznej (wzbudzenie z radia) i 2 kpl RCA. Radio to kenwood kdc8531. Wzmak w bagażniku (alpine 3549 2x100RMS) napędza głośniki przednie caliber CCE6 EVO. Przewody głośnikowe 2.5mm2 dla woofera i 2x1.5mm2 dla wysokotonówek. Przewody zasilające od aku do wzmaków to 2x20mm2 (dwa plusy i dwie masy z karoserii). Na dniach dochodzi subwoofer Rockford Fosgate RFR3112 HX2 POWER i wzmak Ground Zero GZHA2350X. Skrzynia ciężka około 40-45kg do niej przykręcone będą piece. Skrzynia zbudowana z MF-u 25mm grubości przednia ścianka na której siedzi głośnik ma 38mm grubości. Z ciekawostek go cewki głośnika można włożyć puszkę piwa (ma średnice 10cm i pisze o cewce nie o magnesie). Dodatkowo "założyłem" otwór do przewożenia długich przedmiotów czyli użyłem młotka i bmw stało sie trochę lżejsze....
Być może w ten weekend ustawione zostaną luzy zaworowe, wymieniona uszczelka pod deklem zaworowym jak i sam dekiel na czarny. A zawieszenie (cały kpl od a do z)... aż wstyd.... od 2 miesięcy leży i czeka a montażu jak nie było tak nie ma...
Powoli rozgladam się też za fotelami przednimi... chyba bedą z e38 bo znaleść ładne szare skóry do e32 to graniczy z cudem (za dobre pieniądze)
Na tą chwilę to tyle...
Glenda fajna sprawa przez wzgląd na fabryczną blokadę. Jak się w terenie to spisuje? chodzi mi o niezawodność bo suzuki jest dość delikatne. Patrol jest nie do zabicia i chyba jest najbardziej wytrzymałym autem w teren.... tylko.... nie ma blokady (mamy K160 czyli oryginalny japoniec z instalacją 24V)