Na fotkach uwiecznione są wszelkie wady wizualne auta.... dół drzwi kierowcy wyłazi parch i tylny prawy błotnik oraz małe oznaki na lewym tylnym rancie (przycerka oponą plus 2 maluteńkie pryszcze). Na zdjęciu uwieczniłem też nowe zastosowanie dla drążka kierowniczego środkowego sidem jako siłownik tylnej klapy. Fotele przód.... a bynajmniej kierowcy to porażka.... ogólnie jest co przy niej robić. Cała jest w rysach mniejsze większe ale są wszędzie.... maska dach tylna klapa..... mam nadzieję że przynajmniej połowa zejdzie po spolerowaniu jak nie to będzie problem :( Auto na sportowych obniżających sprężynach VOGTLAND które będą do sprzedania po założeniu oryginalnych sprężyn. W bagażniku trochę gratów.... kpl wahaczy łączniki staba drążki kierownicze kpl kopułka palec przewody WN świece sprężyny amory tył (przód w garażu leży). Niebawem będzie też sekwencja.... na 99% będzie to KME Diego parownik KME GOLD wtryski Hana 2000 butla 70 lub 80 litrów walec.