Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 92

Wątek: Witam

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Jakoś nerwowo podchodzisz do tego auta, niepotrzebnie.

    Zacznij się oswajać z myślą że nigdy nie zrobisz z tego taniego wozidełka do jeżdżenia do sklepu, pracy itp.

    Problem podświetlenia OBC to tylko 3 żarówki. Poszukaj instrukcji demontażu OBC, jest opisana na forum dokładnie, żarówki sztuk 3 są w obudowie.

    Wersje OBC w tym aucie są dwie i dają się podmieniać. Jeśli auto jest z przed 9/87 to powinno mieć wersję z 8 klawiszami pod ekranikiem i przyciskiem s/r w prawym dolnym rogu.

    Nie masz problemu z nie kompatybilnością OBC, bo gdyby tak było, wyświetlał by się kod na stałe. Problem może być po stronie zegarów i kości pamięci, albo samą manetką lub wiązką, możliwości jest wiele.

    Komunikat niskiego stanu płynu to czujnik w obudowie zbiornika wyrównawczego. Nie czaruj, drutuj, lep i wskrzeszaj, tylko zamów nowy wkręć i zapomnij.
    Zdrutujesz go teraz, będzie spokój, za chwile znowu się odezwie, zaczniesz to zlewać, po czym przejeździsz miesiąc bez płynu nawet o tym nie wiedząc.

    Komunikat przepalonych żarówek, jeśli wszystkie świecą, przejrzyj kable przy wtyczkach od świateł. Najczęściej są zgniecione i pomiażdżone od prób wymiany żarówek po ciemku w rowie. Drugi w kolejce jest przekaźnik świateł. Podmień na taki, który jeździł w innym aucie i nie stwarzał problemów.


    Pomyśl też nad tym:
    Odpuść tuning, audio, wodotryski i lasery. Jak na razie martwi cie zwisająca podsufitka, uwierz że będziesz sie jeszcze śmiał, że w ogóle rozpatrywałeś to jako problem w tym aucie.
    Będzie tego więcej i naprawde byli tu już tacy którzy widzieli finał inwestycji wraz z magiczną liczbą 5 tys albo 10 tys.
    Fundusze na audio przydadzą się wcześniej albo później, e32 jest pojazdem w którym nie ma górnej granicy, nawet gdybyś bardzo chciał żeby była, przyjmie każde pieniądze.
    Były już na forum auta z inwestycjami po kilka i kilkanaście tysięcy, lądujące z powrotem na allegro.
    Jest też kilku znajomych, którzy siedzą w temacie jeszcze zanim powstało forum, przed 2007, walczą ostro, nie szczędząc środków.

    e32 to nie jest temat do ogarnięcia w dwa weekendy, nawet jeśli bardzo ci to jest nie na rękę, prędzej czy później sam to zrozumiesz.
    Czarne e32 w benzynie!


  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    263
    BMW
    525tds chip touring e32 M30B35
    Skąd
    Nadarzyn
    audio nie mam co odpuszczać ani środków na nie bo leży i czeka na montaż..... co po podświetlania OBC..... to nie kwestia samego podświetlania obc tylko raczej jego działanie.... nic nie wyświetla generalnie jest martwe :(

  3. #33
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny Zobacz posta
    Jakoś nerwowo podchodzisz do tego auta, niepotrzebnie.

    Zacznij się oswajać z myślą że nigdy nie zrobisz z tego taniego wozidełka do jeżdżenia do sklepu, pracy itp.

    Problem podświetlenia OBC to tylko 3 żarówki. Poszukaj instrukcji demontażu OBC, jest opisana na forum dokładnie, żarówki sztuk 3 są w obudowie.

    Wersje OBC w tym aucie są dwie i dają się podmieniać. Jeśli auto jest z przed 9/87 to powinno mieć wersję z 8 klawiszami pod ekranikiem i przyciskiem s/r w prawym dolnym rogu.

    Nie masz problemu z nie kompatybilnością OBC, bo gdyby tak było, wyświetlał by się kod na stałe. Problem może być po stronie zegarów i kości pamięci, albo samą manetką lub wiązką, możliwości jest wiele.

    Komunikat niskiego stanu płynu to czujnik w obudowie zbiornika wyrównawczego. Nie czaruj, drutuj, lep i wskrzeszaj, tylko zamów nowy wkręć i zapomnij.
    Zdrutujesz go teraz, będzie spokój, za chwile znowu się odezwie, zaczniesz to zlewać, po czym przejeździsz miesiąc bez płynu nawet o tym nie wiedząc.

    Komunikat przepalonych żarówek, jeśli wszystkie świecą, przejrzyj kable przy wtyczkach od świateł. Najczęściej są zgniecione i pomiażdżone od prób wymiany żarówek po ciemku w rowie. Drugi w kolejce jest przekaźnik świateł. Podmień na taki, który jeździł w innym aucie i nie stwarzał problemów.


    Pomyśl też nad tym:
    Odpuść tuning, audio, wodotryski i lasery. Jak na razie martwi cie zwisająca podsufitka, uwierz że będziesz sie jeszcze śmiał, że w ogóle rozpatrywałeś to jako problem w tym aucie.
    Będzie tego więcej i naprawde byli tu już tacy którzy widzieli finał inwestycji wraz z magiczną liczbą 5 tys albo 10 tys.
    Fundusze na audio przydadzą się wcześniej albo później, e32 jest pojazdem w którym nie ma górnej granicy, nawet gdybyś bardzo chciał żeby była, przyjmie każde pieniądze.
    Były już na forum auta z inwestycjami po kilka i kilkanaście tysięcy, lądujące z powrotem na allegro.
    Jest też kilku znajomych, którzy siedzą w temacie jeszcze zanim powstało forum, przed 2007, walczą ostro, nie szczędząc środków.

    e32 to nie jest temat do ogarnięcia w dwa weekendy, nawet jeśli bardzo ci to jest nie na rękę, prędzej czy później sam to zrozumiesz.
    Zgadzam się w 100%

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    230
    BMW
    Może znów e32?
    Skąd
    Chorzów
    Cytat Zamieszczone przez godles Zobacz posta
    audio nie mam co odpuszczać ani środków na nie bo leży i czeka na montaż..... co po podświetlania OBC..... to nie kwestia samego podświetlania obc tylko raczej jego działanie.... nic nie wyświetla generalnie jest martwe :(
    Mam teraz ten sam problem z moin wyswietlaczem OBC ( tym kolo radia) i poradzono mi wyjac go i sprawdzic napiecie na pinach ",jeśli na bodajże 6,8,9 i 17 pinie jest prąd może być to wina komputera i trzeba wymienić " (vramzes)

  5. #35
    Początkujący Użytkownik Awatar cziko1979
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    66
    BMW
    E32 740ia
    Skąd
    warszawa
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny Zobacz posta
    Jakoś nerwowo podchodzisz do tego auta, niepotrzebnie.

    Zacznij się oswajać z myślą że nigdy nie zrobisz z tego taniego wozidełka do jeżdżenia do sklepu, pracy itp.

    Problem podświetlenia OBC to tylko 3 żarówki. Poszukaj instrukcji demontażu OBC, jest opisana na forum dokładnie, żarówki sztuk 3 są w obudowie.

    Wersje OBC w tym aucie są dwie i dają się podmieniać. Jeśli auto jest z przed 9/87 to powinno mieć wersję z 8 klawiszami pod ekranikiem i przyciskiem s/r w prawym dolnym rogu.

    Nie masz problemu z nie kompatybilnością OBC, bo gdyby tak było, wyświetlał by się kod na stałe. Problem może być po stronie zegarów i kości pamięci, albo samą manetką lub wiązką, możliwości jest wiele.

    Komunikat niskiego stanu płynu to czujnik w obudowie zbiornika wyrównawczego. Nie czaruj, drutuj, lep i wskrzeszaj, tylko zamów nowy wkręć i zapomnij.
    Zdrutujesz go teraz, będzie spokój, za chwile znowu się odezwie, zaczniesz to zlewać, po czym przejeździsz miesiąc bez płynu nawet o tym nie wiedząc.

    Komunikat przepalonych żarówek, jeśli wszystkie świecą, przejrzyj kable przy wtyczkach od świateł. Najczęściej są zgniecione i pomiażdżone od prób wymiany żarówek po ciemku w rowie. Drugi w kolejce jest przekaźnik świateł. Podmień na taki, który jeździł w innym aucie i nie stwarzał problemów.


    Pomyśl też nad tym:
    Odpuść tuning, audio, wodotryski i lasery. Jak na razie martwi cie zwisająca podsufitka, uwierz że będziesz sie jeszcze śmiał, że w ogóle rozpatrywałeś to jako problem w tym aucie.
    Będzie tego więcej i naprawde byli tu już tacy którzy widzieli finał inwestycji wraz z magiczną liczbą 5 tys albo 10 tys.
    Fundusze na audio przydadzą się wcześniej albo później, e32 jest pojazdem w którym nie ma górnej granicy, nawet gdybyś bardzo chciał żeby była, przyjmie każde pieniądze.
    Były już na forum auta z inwestycjami po kilka i kilkanaście tysięcy, lądujące z powrotem na allegro.
    Jest też kilku znajomych, którzy siedzą w temacie jeszcze zanim powstało forum, przed 2007, walczą ostro, nie szczędząc środków.

    e32 to nie jest temat do ogarnięcia w dwa weekendy, nawet jeśli bardzo ci to jest nie na rękę, prędzej czy później sam to zrozumiesz.
    ja też się zgadzam
    w swoją wsadziłem już z 6 tysi i końca nie widać

  6. #36
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez cziko1979 Zobacz posta
    ja też się zgadzam
    w swoją wsadziłem już z 6 tysi i końca nie widać
    Popieram! Obecnie mam 3 E32. Pierwsza to był krótki romans i około 4 tys wsadzone tylko w podstawy żeby jeździła - sprzedałem bo miałem dosyć. Druga w bdb stanie technicznym i niezłym blacharskim - sprzedałem bo chciałem mieć Senatora. Teraz mam niezłą bazę do odbudowania i doświadczony różnymi przypadkami ze starymi autami polecam zająć się rzeczami podstawowymi i niezbędnymi, audio i inne tuningi nie uciekną. Cieszyć się z jazdy, nie szukać usterek na siłę. Same się znajdą :D

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    263
    BMW
    525tds chip touring e32 M30B35
    Skąd
    Nadarzyn
    ale się na to audio uparliście..... ja nawet złotówki w nie nie włożę teraz.... ja je poprostu mam :) założę sobie sam ewentualnie okablowanie do głośników musze dokupić i to tyle (max 100zł na całe auto)



    Poszukuje..... tego plastiku przy lewarku zmiany biegów..... chodzi mi o ten środek który można wyjąć z tunelu srodkowego aby dostać się do wybieraka skrzyni i ewentualnie któryś z plastików ale to chyba będzie ten sam z całą "harmonijką" do lewarka (żeby nie było dziury tam gdzie lewarek się przesuwa) bo u mnie przód jest podwinięty a sam plastik woła o pomstę do nieba.... najchętniej w szarym kolorze. na allegro sa imitacje drewna szarych nie ma :(
    Ostatnio edytowane przez godles ; 23-01-2013 o 16:15

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    263
    BMW
    525tds chip touring e32 M30B35
    Skąd
    Nadarzyn
    Panowie spierdziela mi gdzies paliwo.... zgasiłem auto 3-4 dni temu pokazywał 20 litrów dzisiaj idę rezerwa się świeci.... auta nikt nie ruszał..... ma ktoś jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje? korek zmieniałem ze swojej e34 bo był srebrny od mercedesa (chyba beczki) i mimo to nic się nie zmieniło. Ponadto po odpaleniu na zimnym śmierdzi benzyną i nie wchodzi na obroty zalewa go. Sonda? czy może być cos jeszcze? w poniedziałek jadę na kompa i tutaj pytanie drugie. czy jak podepnę kompa i będzie rąbnięta sonda i np przepływka to wyjdzie i to i to czy tylko 1 błąd jaki wyłapie?

    Najbardziej mnie irytuje to paliwo.... co się dzieje że ono "znika"?

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    230
    BMW
    Może znów e32?
    Skąd
    Chorzów
    20 L to jest właściwe rezerwa dla takiego auta ;]. Z racji tego że ma swoje lata, właściwy poziom może się pokazać po odpaleniu i ruszeniu. Bywa że po 1km wskazówka pokazuje już właściwą wartość. Czy mam racje?

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik Awatar vori
    Dołączył
    Aug 2012
    Posty
    167
    BMW
    ex E32 730i 1993
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez NightSnail Zobacz posta
    20 L to jest właściwe rezerwa dla takiego auta ;]. Z racji tego że ma swoje lata, właściwy poziom może się pokazać po odpaleniu i ruszeniu. Bywa że po 1km wskazówka pokazuje już właściwą wartość. Czy mam racje?
    Ja mogę tylko dodać, że u mnie właśnie tak jest - zaraz po odpaleniu pokazuje zawsze nieco mniej, po kilkuset metrach już jest OK.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •