Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 54

Wątek: [zapłon] e38 750 5.4

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    no to już wiem gdzie szukać, jest tam pełna data czy np 2 cyfry rocznika w środku?
    Przepraszam, ze tak dopytuję, nie chcę dac się nabić w butelkę.. a bardzo mi zależy, aby w samochodzie w końcu nie wypadał zaplon.. mam to auto 2 miesiące.. a suma inwestycji i napraw juz spokojnie przekroczyła wartość zakupu.

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    Dziękuję za obszerną informację o silikonach, na pewno wezmę to pod uwagę, w koncu chcę aby bylo dobrze :)
    Ostatnio edytowane przez turtles_750iL ; 26-01-2013 o 21:05

  3. #33
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    pozdrawiam Bartek

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    no mam nadzieje ze sprzedający właściwie mi poda dane ze stempla.
    mówię Ci.. już brak mi sił powoli do tego auta... radość z jazdy juz jest.. ale jestem strasznym estetą i takie popiardywania mi przeszkadzają...

  5. #35
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Spokojnie, jak znajdziesz to powinno być ok. Trochę może Ci zejść z doprowadzeniem do ideału, jeżeli ktoś mocno zaniedbał, takżę nie wszystko naraz. Rozumiem, że auto gazu nie ma?
    pozdrawiam Bartek

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    znaleźć znajdę... tylko pytanie czy to to... czy to te uszczelki są winne.. jak poruszałem kolektorem bez podpór to silnik przygasał lub wariowały obroty...

  7. #37
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez turtles_750iL Zobacz posta
    znaleźć znajdę... tylko pytanie czy to to... czy to te uszczelki są winne.. jak poruszałem kolektorem bez podpór to silnik przygasał lub wariowały obroty...
    No to masz to, w e32 nie ma żadnych podpór jak piszesz pod kolektory, a można się uwiesić ciałem na nich jak silnik pracuje i nic się nie dzieje niepokojącego.
    pozdrawiam Bartek

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    tylko to mi przychodzi do głowy.. bo kurcze.. nie wiem co trzeba by było robić zeby zakatować tak duży motor.... tak jak mówię.. jak ruszałem kolektorem to latał góra dół.. i zmianiała sie praca silnika... dziś zamontowałem podpory po lewej stronie.. ale nadal idą "piardy" z lewego tłumika...

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Cytat Zamieszczone przez turtles_750iL Zobacz posta
    tylko to mi przychodzi do głowy.. bo kurcze.. nie wiem co trzeba by było robić zeby zakatować tak duży motor.... tak jak mówię.. jak ruszałem kolektorem to latał góra dół.. i zmianiała sie praca silnika... dziś zamontowałem podpory po lewej stronie.. ale nadal idą "piardy" z lewego tłumika...
    Z całym szacunkiem nie rozumiem jak można kupić tani samochód, włożyć w niego po omacku równowartość zakupu a dopiero potem stwierdzić że ruszanie kolektorem zmienia pracę silnika. Stać Cię na takie eksperymenty?

    Zachowałeś chociaż te graty które wymieniłeś niepotrzebnie? W wawie masz tylu mechaników i żaden nie pokierował odpowiednio?

    U mnie również puszczają uszczelki ale nie ma różnicy w pracy silnika przy ruszaniu kolektorami także u Ciebie musi już być naprawdę ostatnia chwila. Czy na zimnym silniku zjawisko przy ruszaniu się nasila?

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    generalnie powiem Ci tak,
    Przepływki wymieniłem bo musiałem, obydwie były walnięte, przewody wymieniłem ponieważ uznalem, ze moze mieć to wpływ, świece wymagaly wymiany, odmy czesciowo pomogły, kopulki i palce trzeba bylo wymienić, więc nie mozesz powiedzieć, ze było to strzelanie i eksperymenty, wszystkie te elementy byly odpowiedzialne, a zostaly uszczelki.
    zarowno na zimnym jak i cieplym silniku jak sie rusza kolektorami, to zmienia się praca silnika

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 03-04-2013, 17:29
  2. Nie odpala, Zapłon w kolektorze ssącym na Pb - m30
    Przez Lord Lukasz w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-06-2011, 12:07
  3. Zapłon w m60 ??
    Przez qba740 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-02-2010, 15:56
  4. Słaby zapłon
    Przez Johny w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-11-2007, 17:42

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •