Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 54

Wątek: [zapłon] e38 750 5.4

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mat88
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    843
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Warszawa
    pytam dla M52TUB28 bo nie chcę robić nowego tematu

  2. #12
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Wydaje mi się że między 16 a 18 na rozgrzanym silniku.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    Ładowanie mam w granicach 13,9-14,1 , auto odpala od strzału, aku trzyma doskonale... przepływki nowe, mam już zakupione nowe przewody zapłonowe i jedna uszczelkę pod pokrywę zaworób, zeby olej nie zalewał przewodow.. mam WIELKĄ nadzieje, ze po wymianie problem zniknie... jelsi nie.. zostaną cewki..

    Odnośnie lewego powietrza... wydaje mi się.. ale tylko wydaje, ze gdyby lapał lewe powietrze, obroty by falowały czy nie tak? a tutaj nie mam falowania obrotów, a tylko i wylącznie wypadanie zapłonu, któremu nie towarzyszy żadne przygasanie silnika, spadanie obrotów czy ich wzrost...

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    w m73 nie ma cewek tylko kopułki zapłonowe i palce

  5. #15
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez 525d Zobacz posta
    w m73 nie ma cewek tylko kopułki zapłonowe i palce
    No tak, a kopułki i palce biorą 30kV z jonizacyjnego reaktora jądrowego :)
    pozdrawiam Bartek

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    chodziło mi o wytwarzanie końcowe prądu podawanego na świece(skrót myślowy) a nie w jaki sposób powstaje kiedy idzie dopiero na kopułki. Ogólnie przyjmuje się że m60/m50 itd mają cewki a m20/ m30 m70 / m73 mają kopułki i kable, to, że w tychże silnikach występuje także cewka doskonale wiem bo miałem m20 m30.

  7. #17
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez 525d Zobacz posta
    chodziło mi o wytwarzanie końcowe prądu podawanego na świece(skrót myślowy) a nie w jaki sposób powstaje kiedy idzie dopiero na kopułki. Ogólnie przyjmuje się że m60/m50 itd mają cewki a m20/ m30 m70 / m73 mają kopułki i kable, to, że w tychże silnikach występuje także cewka doskonale wiem bo miałem m20 m30.
    No i super, ale nie należy używać takich skrótów, bo ktoś zielony może się pomylić.
    pozdrawiam Bartek

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    tak więc zarówno kopułki jak i palce mam wymienione, zostały przewody i te dwie główne cewki.

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    Koledzy.. dziś wymieniłem przewody wysokiego napięcia.. niestety objawy nie ustąpily.. jestem lżejszy o 1200pln. Kolejna mozliwość to padnięta odma, jutro zamawiam. pojutrze będzie. dlaczego odma.. wypadają zapłony, z krućca przy kolektorze leje sie olej...

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    kolejna wymiana.. i połowiczny sukces...
    Wymieniłem dzisiaj odmy. Zarówno prawą jak i lewą.
    jaki efekt...
    stoje w miejscu dodaję gazu, slyszę i czuję popiardywania z tłumika, stoję na luzie dodaję gazu.. to samo.. ale.. zniknął problem kasłania silnika podczas ruszania ze świateł.. połowiczny sukces osiągnięty...

    pytanie co teraz... uszczelki kolektorów? .....

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 03-04-2013, 17:29
  2. Nie odpala, Zapłon w kolektorze ssącym na Pb - m30
    Przez Lord Lukasz w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-06-2011, 12:07
  3. Zapłon w m60 ??
    Przez qba740 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-02-2010, 15:56
  4. Słaby zapłon
    Przez Johny w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-11-2007, 17:42

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •