Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 54

Wątek: [zapłon] e38 750 5.4

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    Czesc Wam..temat musze niestety odgrzac,,,dzis skonczylem wymiane uszczelek kolektorow ssacych. Tak wiec wymienilem uszczelki (kupilem nowe) . Podczas wymiany okazalo sie ze wszystkie 4 czujniki spalania stukowego sa popekane ,wiec na biegu zamowilem zalozylem nowe. Poskladalem wszystko z kumplem...odpalam i...zachowanie bez zmian..... jechac auto jedzie i zbiera sie naprawde dobrze..ale stoje..delikatnie dodaje gazu i ma czkawke.....skonczyly mi sie juz pomysly i koncepcje...wszystko co uwazalem ze moze byc przyczyna wymienilem....co dalej....?:-(

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    Czy naprawdę nikt nie ma żadnego pomysłu?
    :(

  3. #43
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Jak masz dostęp do kompa to powiedz mi jakie wartości mają korekty składu mieszanki additiv i multi.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    właśnie problem w tym.. ze jest jakiś ogólny problem z podłączaniem się do niego przez kompa...:(

  5. #45
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Cytat Zamieszczone przez turtles_750iL Zobacz posta
    właśnie problem w tym.. ze jest jakiś ogólny problem z podłączaniem się do niego przez kompa...
    facepalm... To trzeba było najpierw to ogarnąć!

    No mniejsza o to - kolego co z pompą paliwa?? Sprawdziłeś czy działa prawidłowo?

    po pierwsze zdejmij kanapę, w komorze od strony pasażera znajduje się pompa paliwa, dostań się do niej i sprawdź jakie przewody ją zasilają (kolory), następnie odnajdź je na kostce, utnij (potem zlutujesz spowrotem) i podłącz na krótko np. z gniazda zapalniczki tak żeby na pewno miała stały odpowiedni prąd. Jeśli nic to nie zmieni spróbuj zmienić pompę, przy Twoich dotychczasowych wydatkach to niewielka inwestycja - ok 70zł za nową. Sprawdź także filtry paliwowe.

    To jest już chyba jedyna rzecz która może to powodować. U mnie było podobnie kiedy miałem zwarcie na zasilaniu pompy...

    EDIT:
    AAAAAAA.... co z rozrządem??? Może go po prostu zalewa paliwem przy starcie i spala się w kolektorze zamiast w cylindrach :P ??
    Ostatnio edytowane przez Michal750 ; 25-02-2013 o 16:44

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    Filtr paliwa - ten długi walec z przodu w prawym progu zmieniłem na nowy, efektu brak.
    Odnośnie pompy.. bede musiał to posprawdzać.. tak samo jak musze wziąć sie za czyszczenie i sprawdzanie instalacji elektrycznej...
    Mam nadzieje, ze w pierwszej połowie marca zrobie to auto.....

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    Koledzy...a jakie macie doswiadczenia i zdanie odnosnie zle ustawionego rozrzadu??

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Źle ustawiony rozrząd w mojej 3,5 M62 objawiał się osłabieniem od dołu (była taka jakby turbo-dziura) i nierówną pracą silnika. Niestety w M73 ciężko jest to sprawdzić bo masz kolektory nad pokrywami i mało miejsca :(

    Tak naprawdę to nie słyszałem jeszcze o przesuniętym rozrządzie w tym silniku, w V8 za to nagminnie. Jak to jest??

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    114
    BMW
    750iL
    Skąd
    wawa
    W tym przypadku moge spodziewac sie wszystkiego..nie wiem czy zaden patalach wczesniej nie grzebal.....

  10. #50
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    W zasadzie widziałem jedno M70 ze śle ustawionym rozrządem i silnik nieco kulał, ale w całym zakresie obrotów i jednostajnie tak samo. Tutaj piszesz, że generalnie jest ok, tylko przy konkretnych obrotach podryguje...cieżko coś stwierdzić na odległość. Jeżeli był gaz to mogą być równie dobrze poprzypalane zawory i dla tego konkretnej prędkośći obrotowej mamy jakieś lekkie niedomykania na paru cylindrach. Różna jest ta siła domykania przez sprężyny dla różnych prędkości.

    Tak sobie dywaguję.

    Może byś podjechał kiedyś do mnie do Instytutu Lotnictwa to bym sobie rzucił okiem.

    Jakby co to daj znać na priva.
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 03-04-2013, 17:29
  2. Nie odpala, Zapłon w kolektorze ssącym na Pb - m30
    Przez Lord Lukasz w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-06-2011, 12:07
  3. Zapłon w m60 ??
    Przez qba740 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-02-2010, 15:56
  4. Słaby zapłon
    Przez Johny w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-11-2007, 17:42

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •