Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Wątek: Zmiana amortyzatorow NIVO na zwykle

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Gruszki też nie sprawdzisz, czy jest dobra jak nie działa system.
    Po wykreceniu gruszki wystarczy delikatnie wsadzic coś do środka...np wkład od długopisu...powinien wejśc tylko około 2-3 cm...jesli wchodzi do końca to znaczy,że nie ma już membrany...a co do problemu autora wątku to najprawdopodobniej gruszki ma walnięte.U mnie gruchy są do wymiany i tył jest bardzo twardy.Jeśli nie chcesz kupować nowych gruch...bo tanie nie są...to mozesz kupic używki...ostrzegam,że nie pasują od E23 chociaż wyglądają identycznie...pasują natomiast i mają ten sam numer od E30 i E34...ja kupiłem 2 od E30 ale nie miałem jeszcze czasu wymienić.Pozdrawiam.Edit...Sorry...dopiero teraz zajarzyłem,że chyba chodzi o E38 a nie E32...jeśli o E38 to post można usunąć...ale sprawdzenie gruch pewnie wygląda tak samo.
    Ostatnio edytowane przez arturo193 ; 21-01-2013 o 14:50
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  2. #22
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez arturo193 Zobacz posta
    Po wykreceniu gruszki wystarczy delikatnie wsadzic coś do środka...np wkład od długopisu...powinien wejśc tylko około 2-3 cm...jesli wchodzi do końca to znaczy,że nie ma już membrany...a co do problemu autora wątku to najprawdopodobniej gruszki ma walnięte.U mnie gruchy są do wymiany i tył jest bardzo twardy.Jeśli nie chcesz kupować nowych gruch...bo tanie nie są...to mozesz kupic używki...ostrzegam,że nie pasują od E23 chociaż wyglądają identycznie...pasują natomiast i mają ten sam numer od E30 i E34...ja kupiłem 2 od E30 ale nie miałem jeszcze czasu wymienić.Pozdrawiam.Edit...Sorry...dopiero teraz zajarzyłem,że chyba chodzi o E38 a nie E32...jeśli o E38 to post można usunąć...ale sprawdzenie gruch pewnie wygląda tak samo.
    Artur faktycznie, zawsze można odkręcić przewód od gruszki, nie pomyślałem o tym.

    Ale jak gruszka padnie to auto opada, a jak stoi wysoko to znaczyłoby, że jakiś cwaniak wiedział, że gruszki padły i dobił cisnieniem, żeby auto podnieść.
    pozdrawiam Bartek

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Ale jak gruszka padnie to auto opada
    Jak gruszka pada to auto nie opada...tzn opadnie jak stoi dłużej ale po odpaleniu normalnie się podnosi...jak pada gruszka to tył staje się sztywny jak beton...to typowy objaw...tak samo miałem w W124...po wymianie gruch ideał...i tak samo jest w E32...ale gruch jeszcze nie wymieniłem.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  4. #24
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    16
    BMW
    e65
    Skąd
    Gdańsk
    Cytat Zamieszczone przez rafal25bn Zobacz posta
    800 ZL ZA REGENERACJE? wole kupic nowe
    Witam,
    Koszt regeneracji amortyzatora NIVO to 330 - 350 zł/szt brutto.

    pozdrawiamy

Podobne wątki

  1. wiatrak klimy - jak zwykle jakieś voodoo u mnie ;p
    Przez darkman w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-06-2012, 14:14
  2. [zawieszenie] Zmiana amortyzatorow
    Przez GRUBAS w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-04-2012, 19:49
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-12-2009, 11:39

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •