Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Wątek: Zmiana amortyzatorow NIVO na zwykle

  1. #11
    Początkujący Użytkownik Awatar Bimmer
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    31
    BMW
    e38 750 il
    Skąd
    Wrocław
    Usunięcie Nivo jest nierozsądne. Producent samochodu przystosował masę własną pojazdu do systemu zawieszenia. Możesz wymienić Nivo jeżeli chcesz się zabić. Miałem ten sam dylemat kilka miesięcy temu. W Gdańsku znajduje się firma Nagengast nr telefonu to 583025633, która regeneruje amortyzatory i daje 12 miesięczną gwarancję. Proponuję zakup używek z dawcy i ich regenerację a następnie ewentualnego zapasu. Koszt regeneracji jak dobrze pamiętam to około 800 pln od sztuki. Nivo zostało zamontowane w tym samochodzie w określonym celu z pewnością nie po to żeby je usuwać. Nie polecam tego zabiegu.
    Uśmiech wędruje daleko.

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    364
    BMW
    740 1997
    Skąd
    Słupsk/Kołobrzeg
    Fajnie,ale moje amory sa ok. Co zrobic,jeśli system nie dziala,a auto stoi jak koza?

  3. #13
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez warzo Zobacz posta
    Fajnie,ale moje amory sa ok. Co zrobic,jeśli system nie dziala,a auto stoi jak koza?
    Nie rozumiem pytania, należy to naprawić. System jest prosty jak budowa cepa, każdy mechanik to zrobi. Potem wysokość regulujesz jak jest napisane w manualu bentleya i z głowy.

    Skąd wiesz, że amortyzatory są ok, skoro system nie działa, to że nie leją, nie znaczy, że są sprawne. Gruszki też nie sprawdzisz, czy jest dobra jak nie działa system.
    Może zamienić na zwykłe amory, ale to będzie droższa operacja, bo masz do wymiany mocowanie amorka, sprężynę(co wcale nie jest łatwo dobrać do fabryczne wysokości auta) oraz sam amortyzator. Poza tym ktoś kto się orientuje musi unieszkodliwić wyjście z pompy NIVO, jest parę sposobów.
    pozdrawiam Bartek

  4. #14
    Początkujący Użytkownik Awatar Bimmer
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    31
    BMW
    e38 750 il
    Skąd
    Wrocław
    Jeżeli samochód stoi jak koza to masz problem z pompą albo układ jest nieszczelny. Nie ma tutaj innej filozofii. Na stronie e39.org anglojęzycznej coprawda jest podane rozwiązanie problemu. Postram się poszukać i wyślę Tobie jakoś podczas weekendu jak ktoś temu zaradzał. Stoi jak koza tzn jak?
    Uśmiech wędruje daleko.

  5. #15

  6. #16
    Początkujący Użytkownik Awatar rafal25bn
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    97
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Będzin
    800 ZL ZA REGENERACJE? wole kupic nowe

  7. #17
    marcin.b11
    Gość
    u mnie w e38 jakiś OSIOł zdemontował nivo i auto stoi jak "taczka" tył jest o 5,5cm niżej niż przód. chciałbym wrocić do nivo ale nie wiem co i jak bo tylko jakieś przewody wszystko jest tandetne bez tego nivo, bo chce abo wrócić do nivo albo zglebić przód. powiedzcie co wchodzi w skład nivo i gdzie co jest umiejscowione?

  8. #18
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez marcin.b11 Zobacz posta
    u mnie w e38 jakiś OSIOł zdemontował nivo i auto stoi jak "taczka" tył jest o 5,5cm niżej niż przód. chciałbym wrocić do nivo ale nie wiem co i jak bo tylko jakieś przewody wszystko jest tandetne bez tego nivo, bo chce abo wrócić do nivo albo zglebić przód. powiedzcie co wchodzi w skład nivo i gdzie co jest umiejscowione?
    Zerknij sobie na realoem.com albo bmwfans i będziesz miał w zakładce zawieszenie tylne oddzielny rysunek do nivo.

    Jeżeli potem będziesz potrzebował jakiś informacji to daj znać.
    pozdrawiam Bartek

  9. #19
    marcin.b11
    Gość
    coś tam rozumiem z tego tylko gdzie jest umiejscowiona pompa nivo?

  10. #20
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez marcin.b11 Zobacz posta
    coś tam rozumiem z tego tylko gdzie jest umiejscowiona pompa nivo?
    Pompa nivo jest zintegrowana z pompą wspomagania kierownicy, to jest pompa tandemowa, czyli dwie pompy w jednej.
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. wiatrak klimy - jak zwykle jakieś voodoo u mnie ;p
    Przez darkman w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-06-2012, 14:14
  2. [zawieszenie] Zmiana amortyzatorow
    Przez GRUBAS w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-04-2012, 19:49
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-12-2009, 11:39

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •