Ale teoretycznie taka bateryjka jeszcze powinna działać. Martwa ma ok 2,17V sprawna ok 3,14V bez obciążenia.
Wiem, że powinienem mierzyć... ale nie chciało mi się szukać miernika i teraz płacę za swoje lenistwo.
Muszę się umówić ze znajomym na mały teścik.
A tak wyprzedzając temat. Które moduły odpowiadają za odbiór sygnału z pilota?
Są jakieś szansę, że dziwnym trafem coś się "poluzowało" czy jak już siada to na amen?
Wiem, że niby samo nic się nie psuje, może jakieś kable przechodzą boczkami w dół po tylnej półce, jedyne co mi przychodzi do głowy to naruszenie czegoś przy wymianie amorów pół roku temu i to nie tyle przez mechaników co przeze mnie gdy zakładałem obicia boczków.
Znalazłem tylko taki rysunek:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...16&hg=65&fg=30




Odpowiedz z cytatem