Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 40

Wątek: Gdzie sie podział olej? :(

  1. #31
    Vip Vip Awatar max mt
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,156
    BMW
    E38 735iA i E39 530d
    Skąd
    Koszalin
    Panowie czy ten problem z pompą oleju jest również w silnikach M62 czy został rozwiązany? :|

  2. #32
    Nie zostal rozwiazany. Nawet numer w ETK pompy oleju M60 i M62 jest dokladnie taki sam. Ja odkrecam sruby, lekko gwincik w jednym miejscu mloteczkiem pyk, klej do gwintow w ruch i po klopocie. Silnik padnie a pompa sie nie odkreci.
    UWAGA!!
    Pompa moze sie odkrecic (od bloku) jak i rozkrecic (srubki M6)

  3. #33
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  4. #34
    Vip Vip Awatar max mt
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,156
    BMW
    E38 735iA i E39 530d
    Skąd
    Koszalin
    Czy na zdjęciach z tego linku są te śruby, które wypadły z pompy? 8/

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Sebol
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    251
    BMW
    e60
    Skąd
    Świetochłowice
    o ała niezle od kiedy masz to auto powiedz mi czy jak ją kupiles nie dzialo sie juz cos z tym silnikiem gdybym ja kupil cos takiego chyba bym kogos poprzestawial po katach.....

  6. #36
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    ...problem srub to problem inzynierow BMW. W BMW wiedza o tym problemie jednak oficjalnie milczeli. Podobno wymyslili inne sruby, lecz ja wzialem klej do gwintu wtedy. Lecz pomysl Sylwka by je jeszcze stuknac jest super. Przy nastepnej zmianie oleju zrobie kontrole i zastosuje sie do zalecen Sylwka

    Tak te sruby mi sie wykrecily same i sprawdzilem je zaraz po kupnie auta przy stanie licznika okolo 180000km. a teraz mam 330000km, wiec nie ma sie o co martwic.
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Sebol
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    251
    BMW
    e60
    Skąd
    Świetochłowice
    z tymi srubami chodzi o wszystkie silniki moj tez? wymienialem przy kupnie uszczelke pod miską ale nie przyszlo mi nawet do glowy ze cos tam moze sie odkrecac....

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    206
    BMW
    E38 4,4 M62TU; E36 coupe 2,8 M52
    Skąd
    Prudnik
    A jak radzicie jeśli po sprawdzeniu okaze się że śruby "trzymają",wykręcać i potraktować je młoteczkiem i klejem czy nie ruszać.
    Myśle że przy sprawdzaniu nawet jak będą trzymać to "zerwie" je i pewnie kiedyś się wykręcą....więc chyba lepiej zapobiegać niż leczyć.

  9. #39
    Co tu Wojtas mowic. U mnie dwie srubki lezaly juz w misce i wiedzialem co jest. Sprawdz jedna, a jesli OK to reszty nie ruszaj. Tych malych M6 jest chyba 11 sztuk, gorzej z tymi M10 - tylko cztery. Z reszta i tak wiem ze jak zdejmiesz miske to poprawisz wszystkie. Jest taka sprawa jak sumienie :hah: . Znam siebie i wiem jak jest!

    W 750 (M73) pompa jest zupelnie inna i nie jest znany problem pompy oleju.

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Sebol
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    251
    BMW
    e60
    Skąd
    Świetochłowice
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Co tu Wojtas mowic. U mnie dwie srubki lezaly juz w misce i wiedzialem co jest. Sprawdz jedna, a jesli OK to reszty nie ruszaj. Tych malych M6 jest chyba 11 sztuk, gorzej z tymi M10 - tylko cztery. Z reszta i tak wiem ze jak zdejmiesz miske to poprawisz wszystkie. Jest taka sprawa jak sumienie :hah: . Znam siebie i wiem jak jest!

    W 750 (M73) pompa jest zupelnie inna i nie jest znany problem pompy oleju.
    a zna ktos jakis przyklad ze podczas jazdy pompa sie calkiem odkrecila.....mam nadzieje ze w 750 jest wszystko tam zaspawane:))))

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •