Ostatnio spotyka mnie pasmo niepowodzeń, najpierw cos ze skrzynia biegów się działo a teraz to :-/ Jak kupiłem autko to wymieniłem od razu filtr oleju i olej na Castrol Magnatec 10W/40. Przejechalem już około 7 tyś km i nagle cos mi zaczeło stukac w silniku. Zaczałem się zastanawiać co to jest aż nagle przy dzisiejszej jeździe zapaliła mi sie na chwile czerwona lampka od oleju. Podjechałem pod garaż, wyjmuję bagnet, patrze o on prawie suchy :( Mój błąd że przez cały okres użytkowania nie sprawdziłem ani razu poziomu oleju, dopiero teraz jak zaczeło stukać. W związku z tym mam do was kilka pytan: Ile kosztują orientacyjnie pierścienie do 740i ? Czy wystarczy zmienić pierścienie czy trzeba robić szlif? Mówią że mineralny bardziej uszczelnia układ ale nie chce zalewac tego syfu do swojego samochodu. Chce pozostac przy półsyntetyku. I znowu wydatek...Życie jest cięzkie :-/