Panowie czy ten problem z pompą oleju jest również w silnikach M62 czy został rozwiązany? :|
Panowie czy ten problem z pompą oleju jest również w silnikach M62 czy został rozwiązany? :|
Nie zostal rozwiazany. Nawet numer w ETK pompy oleju M60 i M62 jest dokladnie taki sam. Ja odkrecam sruby, lekko gwincik w jednym miejscu mloteczkiem pyk, klej do gwintow w ruch i po klopocie. Silnik padnie a pompa sie nie odkreci.
UWAGA!!
Pompa moze sie odkrecic (od bloku) jak i rozkrecic (srubki M6)
tak dla przestrogi :D :D :
http://forum.7er.pl/mechanika-sruby-...leju-vt679.htm
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
Czy na zdjęciach z tego linku są te śruby, które wypadły z pompy? 8/
o ała niezle od kiedy masz to auto powiedz mi czy jak ją kupiles nie dzialo sie juz cos z tym silnikiem gdybym ja kupil cos takiego chyba bym kogos poprzestawial po katach.....
...problem srub to problem inzynierow BMW. W BMW wiedza o tym problemie jednak oficjalnie milczeli. Podobno wymyslili inne sruby, lecz ja wzialem klej do gwintu wtedy. Lecz pomysl Sylwka by je jeszcze stuknac jest super. Przy nastepnej zmianie oleju zrobie kontrole i zastosuje sie do zalecen Sylwka
Tak te sruby mi sie wykrecily same i sprawdzilem je zaraz po kupnie auta przy stanie licznika okolo 180000km. a teraz mam 330000km, wiec nie ma sie o co martwic.
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
z tymi srubami chodzi o wszystkie silniki moj tez? wymienialem przy kupnie uszczelke pod miską ale nie przyszlo mi nawet do glowy ze cos tam moze sie odkrecac....
A jak radzicie jeśli po sprawdzeniu okaze się że śruby "trzymają",wykręcać i potraktować je młoteczkiem i klejem czy nie ruszać.
Myśle że przy sprawdzaniu nawet jak będą trzymać to "zerwie" je i pewnie kiedyś się wykręcą....więc chyba lepiej zapobiegać niż leczyć.
Co tu Wojtas mowic. U mnie dwie srubki lezaly juz w misce i wiedzialem co jest. Sprawdz jedna, a jesli OK to reszty nie ruszaj. Tych malych M6 jest chyba 11 sztuk, gorzej z tymi M10 - tylko cztery. Z reszta i tak wiem ze jak zdejmiesz miske to poprawisz wszystkie. Jest taka sprawa jak sumienie :hah: . Znam siebie i wiem jak jest!
W 750 (M73) pompa jest zupelnie inna i nie jest znany problem pompy oleju.
a zna ktos jakis przyklad ze podczas jazdy pompa sie calkiem odkrecila.....mam nadzieje ze w 750 jest wszystko tam zaspawane:))))Zamieszczone przez sylwek7