Witam . Pochwal sie swoim c124 .
Witam . Pochwal sie swoim c124 .
To moje ostatnie CE
Ile kosztuje porzadny model poliftowy E38 z silnikiem 4L ?? Ja chce przeznaczyc na zakup auta ok 20 tys zl ale nie wiem czy to wystarczy.
Ostatnio edytowane przez bydle62 ; 04-01-2013 o 18:32
Ostatnie moje poszukiwania E38 skonczyly sie na tym ze kupilem 350Z ktore mam do dzisiaj. Niestety autko troche za male na moje potrzeby i potrzebuje drugi samochod z wiekszym bagaznikiem i mocnym silnikiem wiec wracam do tematu zakupu E38. Szukam jak wczesniej 740. Na serwisach ogloszeniowych troche tego jest. Wiadomo do kazdego auta trzeba podejsc idywidualnie.
Moje pytanie natomiat jest takie - jezeli trafi sie ciekawy egzemplarz przedliftowy to czy warto zwrocic na niego uwage i kupic? Ma jakies mankamenty wzgledem modelu poliftowego? Raczej unikam przedliftow ale gdyby sie trafil jakis...chce wiedziec po prostu czym sie roznia oprocz kwesti wizualnym - chodzi o mechanike...
Np tym ze wersje po FL miały silnik na vanosie który lubi szwankowac, przed liftowe 4.4 było bez vanosa
O vanosach czytałem. A jak elektronika i osprzęt silnika? Są jakieś znaczące różnice?
I stało się pod domem stoi czarne e38 z jasnymi skorami 97r i 4 litry pod maską. Na dniach wstawie zdjęcia
pogratulować![]()
Dobra czas przedstawic moje auto auto ktore mam juz od pol roku i powoli ogarniam. Auto sprowadzone z niemiec - ale ogolnie chyba salon Wlochy tak mi sie wydaje...
4.4 M62B44 bez vanosow :)
97r.
280 tys przebiegu
Auto kupilem ze wzgledu na bardzo ladny stan techniczny, zadbane wnetrze no i jest on raczej bezywpadkowy - byl mierzony miernikiem i nic powaznego miernik nie wykazal. Niestety jakis niemiec zalozyl mu agro zderzaki i progi ale spokojnie mam juz komplet zderzakow i progow poliftowej wersji. Po zakupie zalozylem gaz ktory sprawuje sie dobrze spalanie od 11 do 25L.
Auto naprawiam tylko w ASO, zalozylem mu ksiazke serwisowa i uzywam tylko czesci bardzo dobrej jakosci.
Do tej pory z rzeczy ktore zrobilem to:
-wymiana olejow i filtrow
-wymiana przednich tarcz i klockow
-wymiana uszczelek pod pokrywami zaworow
-wymiana wahaczy przednich
-wymiana drazka srodkowego
-wymiana tulei z tylu
-wymiana wahaczy z tylu
-sciagniecie miski olejowej i dokreceni pompy
-wymiana opornika dmuchawy
-nowy akumulator
-nowe weze plynu chlodniczego
-nowe swiece
-nowa cewka
-wyciecie tylnich tlumikow bo ciche auta zabijaja dzieci:)
-wymiana dywanikow na kremowe materialowe
i tak sukcesywnie po kolei troche jest w nim robione zeby doprowadzic je do stanu idealnego. Zawias w sumie juz mam caly ogarniety teraz musze zajac sie duperelami takimi jak np:
-nie dziala pilot z kluczyka
-nie dziala zmieniarka cd
-wymienic uszczelki pod kolektorem
-wymienic teleskopy klapy bagaznika
-zalozyc seryjne zderzaki
-sprawdzic i ewentualnie wymienic rozrzad chociaz nie do konca wiem czy sens go dotykac przy 300 tys - co sadzicie?
z modyfikacji ktore chce zrobic to:
-przednie lampy poliftowe
-dokladka alpiny zderzaka
-nizsze sprezyny zawieszenia
-jakies felgi 20"
W aucie przyciemnilem tez szyby ale ze sa podwojne to troche wyszedl efekt lustra weneckiego, na poczatku mi sie to nie do konca podobalo a teraz w sumie jest ok.
No to czas na rozkodowany VIN i pare zdjec:
Type code: GF81
Model: 740I (EUR)
E-F-R series: E38
Series: 7
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M62
Displacement: 4.40
Power: 210 (285 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC
Upholstery code: N6SN - STANDARDLEDER/BE
Prod.date: 1997-06-19
S202 Steptronic
S214 Automatic stability control (ASC+T)
S260 Side airbag for driver/passenger
S284 BMW light alloy wheel BMW styling
S302 Alarm system
S320 Deleted, model lettering
S352 Insulating double-glazing
S354 Green windscreen, green shade band
S416 Roller sun visor, rear lateral
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S438 Fine wood trim
S441 Smoker package
S459 El. front seat adjustment w. memory
S473 Armrest front
S488 Lumbar support, driver and passenger
S500 Headl.washer system/intensive cleaning
S510 Headlight vertical aim control
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S555 On-board computer V with remote control
S602 On-board monitor withTV
S609 Navigation system, Professional
S629 Car telephone (GSM) w card reader, front
S672 CD changer for 6 CDs
S676 HiFi speaker system
S690 Cassette holder
S694 Provisions for BMW 6 CD changer
S710 M sports steering wheel, multifunction
S806 Third stoplamp
L814 NATIONAL VERSION ITALY
S818 Battery master switch
S855 Language version, Italian
S863 Dealer List Europe
S877 Omission of non-combined operation
S884 Operating instructions, Italian
S915 Omission of outer-skin preservation
S928 Tyre control
Chetnie przyjme konstruktywna krytyke i dobre rady :)
Ostatnio edytowane przez bydle62 ; 19-12-2015 o 14:06
Zadbana sztuka. Piekny srodek. Zderzak przedni i progi mi sie nie podobaja. Fajnie ze chcesz wymienic na ori zderzak.
Sluszna motorownia.
Pamietaj ze przy wymianie lamp na poliftowe musisz wymienic blotniki.
Pzdr
Sztuka bardzo fajna oprócz... Dobrze że wiesz co zmienić i zrobisz to nie duzym kosztem ważne aby mechaniczne była sprawna
Wysłane z mojego IdeaTabA1000-F przy użyciu Tapatalka