Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 84

Wątek: Podłączenie spryskiwaczy reflektorów i halogenów

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    223
    BMW
    E32 M30B30 '88, G12 750ix
    Skąd
    Wrocław
    Moim zdaniem wersja GM ma niewiele z tym wspolnego. Zwróciłbym uwage, ze byl inny, niebieski przekaznik zamiast czerwonego. Wystepowal w modelach z dwiema pompkami, czerwony jest dla jednej pompki. A uklad spryskiwaczy jest prosty pod wzgledem elektryki. Zwykly miernik i kazdy powienien to szybko ogarnac.

    Pozdrawiam.

    PS. Jabollo, bede w jakis najblizszy weekend obok Ciebie, wiec mozemy ogarnac pare tematow.
    <<STOS>>

  2. #32
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez stos Zobacz posta
    Moim zdaniem wersja GM ma niewiele z tym wspolnego. Zwróciłbym uwage, ze byl inny, niebieski przekaznik zamiast czerwonego. Wystepowal w modelach z dwiema pompkami, czerwony jest dla jednej pompki. A uklad spryskiwaczy jest prosty pod wzgledem elektryki. Zwykly miernik i kazdy powienien to szybko ogarnac.

    Pozdrawiam.

    PS. Jabollo, bede w jakis najblizszy weekend obok Ciebie, wiec mozemy ogarnac pare tematow.
    Mylisz się, jest inny moduł, bo to on steruje spryskami między innymi. Poza tym tu jest sterowanie czasowe plus na zmianę lampy potem halogeny. Przekaźnik jest inny, bo jest powiększony o jeden przekaźnik podwójny to sprysków lamp i halogenów.
    pozdrawiam Bartek

  3. #33
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez stos Zobacz posta
    Moim zdaniem wersja GM ma niewiele z tym wspolnego. Zwróciłbym uwage, ze byl inny, niebieski przekaznik zamiast czerwonego. Wystepowal w modelach z dwiema pompkami, czerwony jest dla jednej pompki. A uklad spryskiwaczy jest prosty pod wzgledem elektryki. Zwykly miernik i kazdy powienien to szybko ogarnac.

    Pozdrawiam.

    PS. Jabollo, bede w jakis najblizszy weekend obok Ciebie, wiec mozemy ogarnac pare tematow.
    kolego poczytaj opis w linku który zamieściłem w moim poście. Moduł ma ogromne znaczenie bo jest inaczej zaprogramowany, mój obecny moduł nie widzi sprysków mimo to że każdy element jest dołożony. Koledzy którzy zakładali spryski też maja taki problem. Może za kilka dni będę miał owy moduł to założę i dam znać

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    223
    BMW
    E32 M30B30 '88, G12 750ix
    Skąd
    Wrocław
    Ja bym poczytal instrukcje EBA i tam nie ma mowy o innym module. Kazdy modul GM obslugiwal spryski, byc moze wasze sa uszkodzone albo nie dostaja informacji o wlaczonych swiatlach lub halogenach. Mozecie podmieniac te moduly w nieskonczonosc zamiast wziasc miernik i sprawdzic przejscia, napiecia. To jest jedna z prostszych "dokladek" w e32.
    <<STOS>>

  5. #35
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez stos Zobacz posta
    Ja bym poczytal instrukcje EBA i tam nie ma mowy o innym module. Kazdy modul GM obslugiwal spryski, byc moze wasze sa uszkodzone albo nie dostaja informacji o wlaczonych swiatlach lub halogenach. Mozecie podmieniac te moduly w nieskonczonosc zamiast wziasc miernik i sprawdzic przejscia, napiecia. To jest jedna z prostszych "dokladek" w e32.
    i wszyscy z tych którzy dokładali spryski maja uszkodzone moduły???

    cytat:
    szyberdach jest również częścią ZKE i jest kontrolowana przez GM.
    Temat: Ogólne Moduły (GM)

    MODELE: serii 7 (E32), serii 5 (E34)
    - Pojazdy produkowane 9/91 i później
    Sytuacja: Nowe ogólne moduły zostały wykorzystane w produkcji od września 1991 roku wszystkie E32 i E34 modele. Program został całkowicie zmieniony. Numery zostały zmienione w celu odzwierciedlenia tych zmian, jak wymienione poniżej, od września 1991 roku. Numer części modelu
    E32 61 35 8 356 095,
    E34-do 61 35 8 356 095 9/91 produkcja
    E34-9/91 a później produkcja 61 35 8 355 812
    Uwaga:
    E34 produkowane pojazdy 9/91, a później mają różne centralne komponenty systemu blokującego z wcześniejszych E34 pojazdów, dlatego, P / N 61 35 8 355 812 jest używany tylko w E34 pojazdów wyprodukowanych 9/91, a później, P / N 61 35 8 356 095 mogą być stosowane w pojazdach E34 wytworzonych przed 9/91, i we wszystkich E32 pojazdów. Gdy ogólna Moduł jest podłączony do sprzętu elektrycznego, rozpoznaje on (i przechowywane w pamięci) konfiguracji pojazdu, takich jak:
    - Z / bez elektryczne szyby
    - Z / bez szyberdachu zasilania
    - Z / bez styku sterującego wycieraczek ciśnienia
    - Z / bez spryskiwacze reflektorów
    Ważne informacje
    Wszystkie ogólne moduły muszą być podłączone tylko po odłączeniu akumulatora pojazdu. Jeżeli akumulator pojazdu jest podłączony, gdy GM jest zainstalowany, niezdefiniowane styki sygnałowe mogą powodować nieprawidłowa konfiguracja pojazdu mają być przechowywane, w wyniku utraty
    jednego lub więcej z wyżej wymienionych systemów. Jeśli jedna lub więcej funkcji GM są upośledzone w tej sprawie, GM może być "wyczyszczone" przez odłączenie akumulatora pojazdu na co najmniej dziesięć sekund.
    Zmiany w GM funkcji E32/E34 (Począwszy 9/91 produkcji)
    - Blokada Powtarzanie i Czas na spryskiwacze reflektorów:
    &#183; Czas blokady: 3 minuty
    &#183; Mycie reflektorów na 5-ta szyby mycie po czasie blokady.
    - Intensywny czas pracy pompa pralka zmniejszony z 3 do 2 sekund
    - Minimalny odstęp do przerywanego wycierania jest programowalny w dół do 2 sekund (poprzednio 3 sekundy)
    - Zwiększenie docisku wycieraczki podczas cyklu mycia przedniej szyby jest teraz również w suchej części wycierania cyklu (wcześniej tylko podczas pracy pompy spryskiwacza).
    - Wcześniej, GM zareaguje na przeciwstawnych sygnałów (np., sygnał unlock starając się zablokować, tak jak w przypadku wadliwego mikroprzełącznika) przeprowadzając pierwsze polecenie, a następnie sprzeciw polecenia (np., zamek, a zaraz po odblokowaniu).
    Powtarzanie pierwszego polecenia, a następnie wyniki w wykonywaniu tego polecenia (np. próbować zablokować ponownie, a zamek jest teraz prowadzone).
    Funkcja ta ("Asynchronous Pozycja") jest pomijany w nowym GM dla wszystkich modeli i E34 E32 modeli przed 9/91 (P / N 61 35 8 356 095), i pozostaje w nowym GM dla modeli E34 po 9/91 (P / N 61 35 8 355 812) tylko dla centralnych poleceń blokujących "lock" i "double-lock." - Po odblokowaniu jest wykonywana z powodu wypadku aktywacja czujnika polecenie zamek jest teraz reaktywowany przez podwójne zamek z kluczem od albo kierowcy lub pasażera obok.
    - "One-touch" działanie okien został rozszerzony na wszystkie cztery okna w kierunku otwierania. Okno kierowcy nadal ma "jednoprzyciskowego" działanie zarówno otwarcia i kierunków zamknięcia. Przerwanie "one-touch" funkcji kierowcy okna w kierunku zamykania jest nadal realizowane przez naciśnięcie żadnego przycisku okna (w każdym kierunku), lub przez naciśnięcie dach przełącznik w "Tilt" kierunku (pod warunkiem, że dach nie jest już w pozycji "Tilt"). Przerwanie "one-touch" cechą szyberdachu w kierunku zamykania jest nadal realizowane poprzez naciśnięcie przycisku dach (w każdym kierunku).
    - Opóźnienie wyłączenia oświetlenia wnętrza, która następuje po wejściu do samochodu i zamknięciu drzwi kierowcy został zmniejszony z 20 sekund do 15 sekund.

    Na problem zamek sprawdź mikroprzełącznik
    http://bmwe32.masscom.net/johan/doorlock_microswitch/doorlock_microswitch.html

    i system blokowania drzwi
    http://bmwe32.masscom.net/sean750/doorlockMechanism/showDoorLockInDoor.jpg
    w tym pic można zobaczyć, że są małe plastikowe krzaki za linki
    http://bmwe32.masscom.net/sean750/doorlockMechanism/removeDoorLockFromDoor.jpg
    jeśli ich brakuje, simlocka też zdarzyć, te plastikowe wiek krzewów i łamać i wypadać.
    Są one dostępne od sprzedawcy za nieduże pieniądze, zobacz
    www.realoem.com

    Pics powyżej są od E32



    Ostatnio edytowane przez Anatol ; 20-01-2013 o 21:01

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik Awatar oizo_pl
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    596
    BMW
    e65 730d indi.
    Skąd
    Gliwice
    Ja mam pytanie co powoduję ze pompka ma zmiene bieguny (lapma halogen lampa halogen) który moduł / przekaznik jest zato odpowiedzialny :) znalazłem kiedyś e34 która miała spryski tylko na lampy i pompka miała tylko jedno wyjscie na węzyk .....i z tego wynika ze musiał być inny przekaznik
    bylo:P e32 735 automat e34 525 td automat e36 320i e36 323i automat e38 740i automat e39 528i automat ,
    obecnie e39 520i , e39 520i 400 tys km igła :) e65 730d individual

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    223
    BMW
    E32 M30B30 '88, G12 750ix
    Skąd
    Wrocław
    rodzinabmw , gdzie tu jest napisane ze byly moduly z i bez spryskiwaczy? Nie mówiąc o fantastycznej polszczyznie tego "cytatu". Ten cytat nic nie wnosi do tematu.

    Nie mowie, ze wszyscy maja uszkodzone moduly, ale, że to jest wątpliwa usterka.Kto z was miał miernik w ręce? Czy tylko moduły podmieniacie? :D
    <<STOS>>

  8. #38
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez stos Zobacz posta
    rodzinabmw , gdzie tu jest napisane ze byly moduly z i bez spryskiwaczy? Nie mówiąc o fantastycznej polszczyznie tego "cytatu". Ten cytat nic nie wnosi do tematu.

    Nie mowie, ze wszyscy maja uszkodzone moduly, ale, że to jest wątpliwa usterka.Kto z was miał miernik w ręce? Czy tylko moduły podmieniacie? :D
    Ja naprawiałem swego czasu te moduły komfortu u mnie i dla dwóch znajomych w e34, a o miernikach to może napiszę tak, dwa lata pracowałem w Tektronixie jako konstruktor, kiedy mieszkałem w US.

    Jak napisałem, że są różne moduły to są, nie możesz tego przeboleć??

    Wszystkie moduły mają to samo PCB, ale w najuboższym nie ma prawie połowy elementów polutowanych. Procek jest ten sam, ale brakuje elementów wykonawczych, co owocuje brakiem możliwości sterowania niektórymi funkcjami. Wszystkie wersje miałem na stole otwarte i każdy się czymś różni w środku.

    Po lifcie dodatkowo jest nowy soft, na przykład komfortowe otwieranie drzwi pasażera z przodu przez kierowcę, jak szybsze wygaszanie światła w środku oraz kilka innych dodatków.

    Musi być jeszcze dodatkowy moduł SRA, który odpowiada za sterowanie pompki/pompek do sprysków lamp, są dwa przekaźniki i po dwa drivery dla każdego z nich na tranzystorach bipolarnych. Układ ma 9. pinów.

    Jak jesteś taki sprytny z miernictwa to zerknij na schematy elektryczne, a potem rozbierz swój moduł komfortu i jeżeli nie masz sprysków fabrycznie, zobaczysz, że piny 7,19 i 21, które obsługują komunikację z modułem SRA wiszą w powietrzu, a PCB w tym miejscu jest puste.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 20-01-2013 o 18:17
    pozdrawiam Bartek

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik Awatar oizo_pl
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    596
    BMW
    e65 730d indi.
    Skąd
    Gliwice
    hmmm zadałem dosc istotne pytanie i cisza .....
    bylo:P e32 735 automat e34 525 td automat e36 320i e36 323i automat e38 740i automat e39 528i automat ,
    obecnie e39 520i , e39 520i 400 tys km igła :) e65 730d individual

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    moduł gm on rozpoznaje czy masz same światła mijania czy też halogeny włączone,jak kiedyś rozbierzesz to zobaczysz że czerwony przekaznik jest tak jak by 2 obwodowy,co do drugiej treści pytania twojego:miał pewnie zrobione tak jak ja czylli nie pełna dokładka:) pzdr

Podobne wątki

  1. [elektryka] podłączenie pompki spryskiwaczy lamp i halogenów V8
    Przez rodzinabmw w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-12-2012, 23:08
  2. Zamiennik halogenów
    Przez x-factor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-11-2011, 08:49
  3. [ pozostale] zalożenie spryskiwaczy reflektorów
    Przez rodzinabmw w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 21-02-2010, 21:42

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •